Bijna 36 weken..nog sporten ???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door linm, 1 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linm

linm Lid

18 jun 2012
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben tot nu toe twee keer per week blijven sporten. Bodypump en spinning.
    Nu ben ik ruim 35 weken zwanger en afgelopen woensdag kreeg ik tijdens de spinning echt hele vervelende steken in mijn rug! Ik kon alleen maar rechtop zitten en ook als ik diep ademde voelde ik het in mijn rug. Dit heeft met zeker een half uur aangehouden maar op het laatst ging het wel weer.
    Nou vindt mijn man het niet verstandig dat ik nog ga sporten en wil dat ik rustig aan ga doen.
    Ik voel me nu prima, maar heb wel een gevoel van misschien toch maar niet meer sporten. Ik wil niet dat mijn kindje wat overkomt omdat ik niet voldoende naar mijn lichaam luister......
    Aan de andere kant geeft sporten toch een heel goed gevoel:D

Wie kent dit heeft dit ook meegemaakt??

Hoor graag van jullie

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik ben nog niet zover, maar ik zou wel naar mijn lichaam luisteren.
    Sporten geeft zeker een goed gevoel! Misschien iets zwangerschapsproof? Zwemmen o.i.d.?

3. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Waw, dat je nog zo lang bent blijven pump en spinning doen!!

Ik ben overgestapt op specifieke zwangerschapssporten, 1x per week zwemmen en 1x per week buiten in het bos oefeningen als squats en armen. Bevalt nog steeds prima!!

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Poeh dat je dat nog zo lang volgehouden hebt lijkt me alles behalve comfortabel haha. Misschien gewoon gaan zwemmen of de loopband gewoon even iets relaxter? :p

5. angel071986

angel071986 Bekend lid

24 mrt 2013
    721
    113
    43
    petje af dat je nog zo veel sport......dat lukt me echt niet meer qua bekken en uithoudingsvermogen....maar mis het sporten wel!

6. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    ik zou het zeker wat rustiger aan gaan doen. ik woon in spanje en hier "mag" ik nu a niet meer alles doen. dat bepaal ik natuurlijk zelf, maar ik ben wel gaan beseffen dat pittig sporten niet echt heel goed is voor zwangeren. in Nederland zijn we zo nuchter en stoer, maar soms moeten we ook een stapje terug doen.

7. linm

linm Lid

18 jun 2012
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja, ik moet indd naar mijn lichaam luisteren. Dan maar wat langere rondjes met de hondjes lopen...krijg ik toch nog mijn beweging:).
    Het is natuurlijk ook niet niks en zo de laatste paar weken moet je niet te veel van jezelf vragen....

8. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ja of gewoon op t gemak buiten n ronde fietsen, idd met honden wandelen enz. Zou nu voorzichtig gaan doen met je lijf. Je mag strax nog bevallen, moet je proberen zo min mogelijk pijnen te hebben.

Deel Deze Pagina