Ik ben tot nu toe twee keer per week blijven sporten. Bodypump en spinning. Nu ben ik ruim 35 weken zwanger en afgelopen woensdag kreeg ik tijdens de spinning echt hele vervelende steken in mijn rug! Ik kon alleen maar rechtop zitten en ook als ik diep ademde voelde ik het in mijn rug. Dit heeft met zeker een half uur aangehouden maar op het laatst ging het wel weer. Nou vindt mijn man het niet verstandig dat ik nog ga sporten en wil dat ik rustig aan ga doen. Ik voel me nu prima, maar heb wel een gevoel van misschien toch maar niet meer sporten. Ik wil niet dat mijn kindje wat overkomt omdat ik niet voldoende naar mijn lichaam luister...... Aan de andere kant geeft sporten toch een heel goed gevoel Wie kent dit heeft dit ook meegemaakt?? Hoor graag van jullie
Ik ben nog niet zover, maar ik zou wel naar mijn lichaam luisteren. Sporten geeft zeker een goed gevoel! Misschien iets zwangerschapsproof? Zwemmen o.i.d.?
Waw, dat je nog zo lang bent blijven pump en spinning doen!! Ik ben overgestapt op specifieke zwangerschapssporten, 1x per week zwemmen en 1x per week buiten in het bos oefeningen als squats en armen. Bevalt nog steeds prima!!
Poeh dat je dat nog zo lang volgehouden hebt lijkt me alles behalve comfortabel haha. Misschien gewoon gaan zwemmen of de loopband gewoon even iets relaxter?
petje af dat je nog zo veel sport......dat lukt me echt niet meer qua bekken en uithoudingsvermogen....maar mis het sporten wel!
ik zou het zeker wat rustiger aan gaan doen. ik woon in spanje en hier "mag" ik nu a niet meer alles doen. dat bepaal ik natuurlijk zelf, maar ik ben wel gaan beseffen dat pittig sporten niet echt heel goed is voor zwangeren. in Nederland zijn we zo nuchter en stoer, maar soms moeten we ook een stapje terug doen.
Ja, ik moet indd naar mijn lichaam luisteren. Dan maar wat langere rondjes met de hondjes lopen...krijg ik toch nog mijn beweging. Het is natuurlijk ook niet niks en zo de laatste paar weken moet je niet te veel van jezelf vragen....
Ja of gewoon op t gemak buiten n ronde fietsen, idd met honden wandelen enz. Zou nu voorzichtig gaan doen met je lijf. Je mag strax nog bevallen, moet je proberen zo min mogelijk pijnen te hebben.