Uit, uit, wat is uit....mijn smaak is het in ieder geval niet, dus zou er zoiezo al niets van kopen...... Hier is het Z8, Polarn o. Pyret, Tommy Hilfiger, Petit Bateau, i.Do, Feetje, Hema en C&A ..... Dus in alle prijsklasses....
Tja, hier een mengelmoesje van van alles in de kast maar slechts 1 shirt van vingino. Ik geef er niet zo veel om. Ik vind bij vingino vaak dat de kleuren wat donker zijn en dat de merknaam er zo schreeuwerig op staat. Chaos and order heeft dat ook maar daar vind ik de felle kleurtjes wel leuker. ZL draagt van alles. In het begin ook die L'homme du mer en zo maar nu hij wat groter is en langer met zijn kleding doet niet meer. Wel Hema en Just small (jola). Bij primark hebben ze een lijn die little rebel heet. Kwalitatief prima en staat erg leuk. Verder qua 'echte merken' winnen hier Name it en Z8.
Mijn zoon heeft op het moment een broek aan van L'homme du mer Zit hem perfect! Kende Vingino niet, heb even geneuzeld en vind wel dat ze leuke dingen hebben hoor. Lekker kopen als je dat wil en kan.
Ik vind dat ze leuke dingen hebben. Broeken vind ik te duur, shirts heb ik best wel wat voor mijn zoontje. Bijna allemaal in de sale gekocht. Toevallig vorige week nog 3 shirts besteld in de volgende maat zeg maar. Zoontje is smal dus kan niet alles aan, vingino zit gewoon mooi bij hem. Dus uit of niet, hier hangt het gewoon in de kast
Van de andere merken nog nooit gehoord.. Hier heeft zoontje zeeman, wibra, H&M, v&d, C&A, dirkje, justsmall niet de duurste merken. Komt vooral door de prijs en omdat vaak het merk er zo groot op staat.. Vreselijk vind ik dat.
Inderdaad, ik hou er ook niet van als het merk er zo groot op staat. Bovendien vind ik de kleding vaak heel saai (die mening is alleen gebaseerd op de meisjes-kleding) en ook nog eens veel te duur. Het kan mij dus geen lor schelen of het in of uit is; ik kocht het toch al niet. Hier weinig merk-kleding en wat ik aan merk-kleding heb, komt altijd uit de uitverkoop.
Who cares? Z8 is ook uit! (Als iedereen het gelooft hoef ik volgende keer misschien niet midden in de nacht vd sale te bestellen ).
Vingino vind ik te duur en ook niet echt mij smaak. Maar als het uit is wat is er dan in? Ik bepaal gelukkig wel wat ik mooi vind. Mijn favoriete merk voor meisjes op dit moment is SD Le Chic, helemaal mijn smaak maar ook zoo duur. Gelukkig heb ik een paar leuke items kunnen kopen in de uitverkoop.
Whahaha... Mijn zoontje had toevallig een spooknacht dus ik heb voor mijn dochter nog een compleet setje kunnen scoren (livia, bibi en cato, al doet dat niet ter zake natuurlijk). Een geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen.
Of het nou in is of niet. Ik koop het toch. Mooi in de outlet stores. Niet duur dan en toch mooi. Ik zelf ga ook niet echt bepaald met de mode mee. Je moet je kind aandoen wat jij mooi vind niet een ander.
Lekker belangrijk haha. Ik ben totaal niet merk gevoelig, ik koop alles wat ik mooi vind. Van hm tot inderdaad vingino. Prijzige kleertjes koop ik op marktplaats en in de uitverkoop. En op marktplaats shoppen is ook nog eens beter voor het milieu. Kleertjes in de rubriek 'zo goed als nieuw' zijn vaak nog mooi van prijzige en kwalitief goede merken.
Vingino is op de basisschool in de hogere groepen inderdaad not done want tegenwoordig lopen ze allemaal in CoolCat. Heb er nooit veel aan gevonden.Veel te prijzig en op den duur liep zowat iedereen in hetzelfde Vingino shirt.