quinny buzz 4: "mandje plaatsen" Helpie, hoe?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kikker, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikker

Kikker Lid

12 sep 2007
    45
    0
    0
    juf
    Breda
    Dag dames,

Het lukt me niet om het mandje onderaan te plaatsen en heb de gebruiksaanwijzing allang weggegooid. Moet daarvoor de voorwielen eraf?
    Dat lukt me met dat inknijpen en trekken al niet...
    Wil zo graag dat het klaar is, nesteldrang he ;)

Bedankt! Kikker

2. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Ehm, even denken, hebben ook de Quinny Buzz 4, maar hij staat op de babykamer en de baby is aan 't slapen, dus ga 'r even niet storen ;)

Er staat me bij dat ik 't ook niet voor elkaar kreeg, die 'voorvork' moet er inderdaad af, dat zul je dus echt moeten doen. Vervolgens moet er één gedeelte daar omheen en de andere uiteinden worden met klitteband vastgezet volgens mij. Ik zal straks nog even goed kijken.

Maarre... zo'n duur ding en dan de gebruiksaanwijzing weggooien? Das niet zo slim he :-D Ik vond 't echt een crime om dat ding helemaal in elkaar te krijgen en aangezien hij straks weer tot wandelwagen omgebouwd moet worden heb ik de gebruiksaanwijzing maar bewaard...

3. Kikker

Kikker Lid

12 sep 2007
    45
    0
    0
    juf
    Breda
    Ha Minke,

Nou heb ik wel alles bewaard BEHALVE (ja, stom!)dat losse briefje over het mandje. Maar ik ga het vandaag met mijn mannetje nog eens proberen, de vorige keer was met mijn schoonmoeder en toen lukte het eraf halen vd wielen al niet. Kreeg het inknijpen niet voor elkaar...
    Maarre bedankt alvast en ben je tevreden over de quinny?

Hier nl alleen maar buggaboos te zien....

Gr Kikker

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    anders ff langs de babyzaak lopen, en daar vragen?
    je kan ook zonder heen hoor.... hihi

Deel Deze Pagina