Met pijn in mijn hart heb ik wat advertenties geplaatst op mp van kleding van mijn meisjes Mijn man heeft zich laten helpen vorige week dus voor mij een teken om er een punt achter te zetten en wat kleding weg te doen Meiden wie maakt me los??!!! Heb ruimte nodig Prijzen zijn indicaties dus voor ietsje minder mag het ook weg!! Alhoewel mijn dochters wel een spaarcentje kunnen gebruiken Marktplaats.nl > Leuk legergroen jurkje van mexx - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Dit bijv is een heel leuk jurkje, klik op bekijk alle advertenties en je vind nog meer leuke kleding! xxx
Shirtje name it is verkocht. Heb ook nog een babybjorn active te koop, niet gebruikt, nieuw in de doos. Marktplaats.nl > ***nieuw in doos*** babybjorn active - Kinderen en Baby's - Babydragers en Draagdoeken
Dit is misschien een beter overzicht, alle advertenties staan hier Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen Zo nu ga ik slapen
Leuke Nikes, hoef er geen hoofdprijs voor, zowel voor jongens als voor meisjes, nog nooit gedragen, maatje 17!!
schattig paars setje van Mexx heeft bijna 50 euro gekost, hoef er geen hoofdprijs voor maar doe een leuk bod!!! En zo heb ik nog veel meer meiden... dit is maatje 50/56