Eindelijk genieten!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ccwomen, Nov 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Mijn zoontje is nu 6,5 week oud en heeft een slechte start gehad!
    Heeft verborgen reflux en huilde heeeel veel!
    Hij heeft al weken medicijnen(zantac) en nu sinds een week nutrilon ar voeding en sindsdien gaat het goed!
    Sinds 6 dagen lijkt hij eindelijk rustiger te worden en zit beter in zn vel!
    Je ziet t gewoon aan zn gezichtje....lacht regelmatig en is zelfs net zelf in slaap gevallen!
    Normaal moest ik m dan of in slaap wiegen of hij lag in me armen te slapen!
    Nu heb ik m in de box gelegd en niks om m heen en lag de hele tijd te kijken en valt gewoon zelf in slaap!
    Dat had ie s'middags bijna nog nooit gedaan!
    Zooo trots en blij ben ik!
    Hopen dat het zo blijft gaan!
    Wel moeten we 16 dec met hem naar de kinderarts toe in het zh, is het dan niet raar dat ik daar kom en het gaat beter met hem????
    Want ik wil de afspraak niet afzeggen, want wil toch een soort van zeker weten of alles wel goed gaat met hem!
    Zooo wilde ik ff kwijt :)

2. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    Wat fijn zeg! Zou de afspraak ook gewoon door laten gaan hoor!

3. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Gelukkig zeg dat het beter gaat met jullie mannetje!
    Is zo zielig he om te zien dan.
    En gewoon de afspraak door laten gaan hoor, vind het helemaal niet gek.
    Dan kan je desnoods andere dingen nog bespreken met de arts.

4. sillaah

sillaah Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,429
    0
    0
    Utrecht
    gewoon gaan hoor ! zul je zien dat als je niet gaat dat het daarna bergafwaards gaat.. (dat soort dingen heb ik dan altijd) :) haha
    De kinderarts snapt dat wel hoor, je moet gewoon het hele verhaal vanaf het begin op tafel gooien. Ik ben er vanmorgen geweest, de huisarts wilde me niet doorsturen want ik moest maar zo doorgaan, mn zoontje ziet er toch goed uit ? was zijn antwoord.
    Wel de KA denkt daar heel anders over, hij heeft ernstige koemelkallergie, zelfs een provocatietest is niet nodig, en hij heeft reflux.
    Maar fijn dat het wat beter gaat nu, kom je zelf ook weer wat tot rust. Je raakt op den duur op, je word zenuwachtig, gestresst en je gaat door een hel als je ziet dat je kindje ziek is of pijn heeft.

5. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Achhh jeetje zeg! En dan wilde je ha je niet door sturen?!
    Nou zou t hem toch ook ff laten weten dat je wel degelijk gelijk had dat er iets mis is!!!
    En hoe nu verder met je zoontje?
    Speciale voeding enzo? en medicijnen voor de reflux?
    En wat zijn de klachten bij jou zoontje?

Ja ben heeeel blij dat t nu wat beter gaat met ons mannetje!
    Hij slaapt nu zelfs op zn bedje!!!
    Dat heeft ie zolang die leeft maar een paar keer gedaan, dus echt een hele verbetering!!!
    ik zag dat ie moe werd en ik dacht ik dacht ga m gewoon weer proberen op znbedje en ff piepen en ja hoor hij slaapt!

6. sillaah

sillaah Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,429
    0
    0
    Utrecht
    Hij had al speciale voeding vanaf week 3, nutramigen. Maar helaas nog steeds klachten, diarree,krampjes,opgezwollen ogen (al 11 weken) hij kan savonds bijna niet kijken. eczeem, droge huid, en de fles weigeren. Daarnaast dus reflux, zelfs 4 uur na de fles komt het zuur nog omhoog.. En dan dik ik de flessen al in met nutriton, doe jij dat ook ? Dan komt het minder snel omhoog. Maik stikte er een paar keer bijna in toen het omhoog kwam, doodeng !
    Nu krijgt hij Neocate voeding en over 2 weken medicijnen voor reflux, dit wilde de KA niet meteen doen ivm zijn darmpjes die al van slag zijn.
    mijn huisarts had zelfs nog nooit van neocate gehoord, en ach maik groeit toch goed ? Tsja hij groiet prima, hij is 6,5 kilo, maar dat betekent niet dat hij geen koemelkallergie kan hebben !
    Ik heb weken moeten knokken voor zijn gezondheid maar eindelijk krijgen we nu vooruitgang, valt een grote last van me af. Huilen deed maik niet heel veel, maar wel veel persen en kreunen, hij houd zich goed maar je ziet dat hij pijn heeft.

Wat fijn dat hij nu in zijn bedje heeft geslapen, ooh wat moet dat heerlijk voor je zijn ;) al zul je nu wel vaak gaan kijken of hij nog slaapt of alweer wakker is, of heb je dat niet ? Nou hopen dat het beetje bij beetje steeds beter zal gaan ! Kun je net als mij eindelijk echt genieten van de kleine. succes meid !

7. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Johhh wat een pijn moet je mannetje ook hebben|!!!
    Maar goed ons moeder instinct bijna altijd klopt!
    Blij dat t nu beter gaat! Drinkt ie nu wel zn flesjes op?

Nou t slaapje op zn bed was voor korte duur (20min) maar goed hij is een heel stuk rustiger als een paar weken geleden!
    Ben erg benieuwd wat de kinderarts zegt en doet!!!
    Robin krijgt nu nutrilon AR sinds 1 week en sindsdien komt de voeding een stuk minder omhoog!
    Eng he, Robin is ook een paar keer bijna gestikt...zo eng!!!Moest m echt voorover hangen want anders bleef ie erin!
    Nou succes met je mannetje en hoop dat t snel helemaal goed komt!!!

Share This Page