Vinted ergernissen

Discussie in 'De lounge' gestart door DeeLighT, 27 aug 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Haha ik heb toevallig net dit geplaatst in het andere Vinted topic :roflmao: Komt 'ie hier nog een keertje :p

Ik had een jurkje van Cassis gekocht op Vinted. Stond geadverteerd als maat L/40. Mooi, die maat heb ik altijd bij Cassis, dus prima...dacht ik.

Bij ontvangst blijkt het dus een 38 te zijn en past het dus ook (net) niet.

Dus ik kies de "niet oké" optie en geef dat (netjes!) aan bij de verkoper. Begint ze me gelijk uit te schelden en dat ik niet goed in m'n hoofd ben o_O Dat ze het wist, maar dat er toch geen verschil zit tussen 38 en 40, want ze werkt bij Cassis :rolleyes: Waarop ik reageerde dat het misleidend is naar een koper toe als je het niet te koop zet bij de maat die op het label staat.

De reactie daarop was "Oh lalalalalala" :confused: Ze is Frans hé :p

En dat ik het retour kan doen, maar de retourkosten zijn voor mij. Echt niet dus hé!

Moet even uitvogelen hoe ik Vinted erbij kan halen, maar hopelijk kan het andere topic me daar mee helpen :D

2. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Oh en poosje terug had ik iemand die een item in een doos van kaassnacks had verstuurd. Heel ehh geurig ;) Maar daar kon ik wel om lachen :p

vlinderCN vindt dit leuk.
  3. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.461
    8.611
    113
    Vrouw
    Wanneer is de uiterste verzenddatum dan?

huh, nee, hier gewoon NL!

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Dat was 11 september. Heb op de 4e besteld.

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Nou dat is ook niet de aardigste zeg, jeetje!

Aegyo vindt dit leuk.
  6. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.461
    8.611
    113
    Vrouw
    Oh op de dag zelf dus.
    En? Is het verzonden?

7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.535
    113
    Vrouw
    Nog een Vinted ergenis; wanneer iets al heel scherp geprijsd is en mensen gaan alsnog ver onder de prijs bieden..
    Sorry maar wat verdien ik er dan nog aan ?? :$ :o:

Robijn89, Mammavantwee en Beausecret vinden dit leuk.
  8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik had 1 dag voor uiterste verzenddatum een berichtje gestuurd maar geen antwoord en niet verzonden.
    Er is een automatische negatieve review geplaatst en ik krijg het bedrag terug.

9. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    Kleding met vlekken en dan nog bijna de nieuwprijs willen. Gaat om mp. Maar toch. Beetje raar...

Vidah en Spectre vinden dit leuk.
  10. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.461
    8.611
    113
    Vrouw
    Irritant hoor!

DeeLighT vindt dit leuk.
  11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Hij is vast al vaker voorbij gekomen, maar mensen die gewoon niet reageren. Ben oprecht op zoek naar een motorjas erbij, een wat dunnere voor de zomer. 2 mooie gezien die ook nog eens goede maat hebben en relatief netjes geprijsd. Bij 1 kan ik niet zien of de rugbescherming erbij zit, dus dit gevraagd. Bericht gezien, geen antwoord.
    Andere een bod op gedaan, persoon al meerdere dagen niet online dus snap dan dat je geen reactie krijgt, maar vind het wel irritant. Wil je verkopen of niet? Zijn ook geen artikelen van 5 euro ofzo

Vidah vindt dit leuk.
  12. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.461
    8.611
    113
    Vrouw
    Komt dat niet ook doordat het aantal
    Biedingen wat je kan doen fors verhoogd is? Ik kon er altijd maar 5 per dag, nu 25…

Spectre vindt dit leuk.
  13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.535
    113
    Vrouw
    Oh dat zou goed kunnen ja. Daar let ik nooit zo op eigenlijk. Ik kijk of iets redelijk geprijsd is. Als het al niet duur is, ga ik niet nog lager zitten, tenzij het echt een bundel is ofzo.

14. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Wist niet dat hier aan Max aan verbonden zat..

15. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Dat sommige mensen blijkbaar iets duidelijk willen maken met CAPSLOCK aan. Net een berichtje van iemand wat echt geen meerwaarde heeft, maar alles in hoofdletters. Echt waarom? Krijg je van mij geen reactie meer en hoef ik haar spullen ook zeker niet!

16. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.535
    113
    Vrouw
    Ja of met een scheur in de mouw..really ? Dan kan het een merk zijn, maar de waarde hangt toch echt af van de staat.

Zonnestralen vindt dit leuk.
  17. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Als je een bod accepteert maar mensen vervolgens niet betalen

Ooit een heel mooi gaaf vestje verkocht. Kleur was nog mooi. Nadat de koopster het ontvangen had een hoop gedoe. Het zou vaal zijn bla bla bla. Ze heeft het terug gestuurd maar er was echt niets mis mee.

Als mensen "nieuw zonder prijskaartje" aanvinken maar er dan bijzetten: paar keer gedragen. Dan is het niet nieuw meer!

En idd. Mensen die voor zo weinig mogelijk het duurst willen hebben.

18. Vidah

Vidah Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.750
    964
    113
    Vrouw
    Ik vind het vervelend dat veel verkopers bij broeken alleen een foto van de voorkant plaatsen. Ik wil kunnen zien of de achterkant ook nog in goede staat verkeert. En als ik die broek nog niet eerder gezien heb wil ik graag weten hoe de achterkant er überhaupt uitziet (wel of geen zakken, wat voor soort zakken). En bij een jeans met stonewash vind ik het ook fijn om te zien hoe de wassing er aan de achterkant uitziet.

Wat ik helemaal irritant vind is wanneer een kledingstuk alleen opgevouwen te zien is op de foto. Je hebt dan geen idee hoe het model is (smal, breed, lang, kort). En de staat waarin het verkeert kun je zo ook niet beoordelen, want eventuele vlekken, beschadigingen, flink gedraaide naden etc. zijn op die manier natuurlijk niet zichtbaar.

19. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.270
    2.618
    113
    Vrouw
    Ik heb er nog 1 van revit te koop :roflmao:

20. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.338
    1.820
    113
    Vrouw
    Ja mega irritant sws slechte of slechts 1 foto.
    Jeetje wil je het verkopen doe dan klein beetje moeite.
    Ik merk toch ook dat ik eerder geneigd ben kleding te kopen (voor mezelf, kids maakt niet uit) als er foto's met kledingstuk aan , op staan. Dan kan ik toch beter inschatten hoe het staat/valt.

Vidah vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina