Wie weet hoe ik homerr kan uitzetten? ik zit bij instellingen, verzending… Ik kan alles behalve ups en homerr uitzetten
Behoorlijk! enige voordeel is de auto van de zaak van man Anders zou ik benzine technisch met eigen auto niks verdienen
Ja het is waardeloos dat je het niet gewoon zelf mag bepalen, hier hadden we eerst geen Homerr, nu wel, maar die sluit alweer binnen 2 maanden, en UPS is sinds vorige week weg, het maakt de verkoop nu een stuk minder leuk en interessant.
Kende het niet eens tot ik vindted ging gebruiken. Viel mij wel op dat het super lang duurt voor het binnen is bij de ander.
Ik vond het eerst ook niks maar hen nu een fijn pakketpunt gevonden, die Homerrr, DHL en UPS doet. Ideaal, al moet ik er 6 km voor rijden. Maar kopers moeten wel even wachten, ik rij er niet elke dag naar toe. Als iemand een koop zou annuleren vanwege Homerrr zou ik dat niet tof vinden en een negatieve recentie achter laten.
Veel mensen schrijven bij de advertenties dat ze niet verzenden met homerr. hier nu gelukkig weer een homerr punt in het dorp, maar is een tijd weggeweest. Dan gaf ik het in de buurt van mijn werk af (dat is nogal een stuk rijden).
Ik schrijf in de advertentie dat ik niet met Homerr verzend.. maarja niet iedereen leest dat. Een enkele keer accepteer ik de koop, wanneer ik in de stad moet zijn waar wen homerr punt zit, anders annuleer ik het en vraag ik of ze een andere verzendoptie willen kiezen.
Heel irritant, ik zet het ook in de advertentie en anders annuleer ik het. Ik heb nergens een homerrpunt meer in de buurt en ga er absoluut niet voor omrijden.
Dat vind ik dan weer heel raar. Als ik iets voor 5 euro verkoop, ga ik geen 10 km aan benzine verrijden. Bovendien heeft Homerr hele slechte voorwaardes voor de winkels die Homerrpunt willen worden, die houden er bijna niets aan over. Soms komt er hier even een Homerrpunt bij, maar dat verdwijnt meestal weer na een maand.
Hier erg tevreden over homerr. Helaas al 2x gedoe gehad met dhl dat het pakketje zoek is geraakt. 1x is hij alsnog bezorgd....de andere keer echt weg. Wel geld gekregen gelukkig. Maar heel vervelend dat je zelf geen verzender kan uitschakelen!!
Ik zet ook in de advertentie dat ik niet met Homerr verzend. Dat werkt prima. Ik las dat iemand een negatieve recensie achter zou laten wanneer je de verkoop annuleert als iemand toch voor Homerr kiest. Dat vind ik heel gek. Er zit hier in de buurt geen afgiftepunt dus ik heb niet echt keus. Gelukkig tref ik vriendelijke kopers die dat gewoon snappen en er geen slechte recensie op achterlaten
Ook hier altijd balen als iemand voor Homerr kiest. Ik probeer het dan zo te plannen dat ik op de fiets ga (3,5 km) want ik vind het gewoon zonde om met de auto te moeten. Er zit soms kort eentje in de buurt maar ze stoppen er altijd weer snel mee.. Homerr is van Vinted dacht ik dus vandaar dat de optie uitzetten niet kan.
Hier alle verzenders op loopafstand, dus iedereen kan alles kiezen bij mij. Tegenwoordig kies ik zelf bijna altijd voor Homerr als ik iets koop, binnen 5-6 dagen altijd binnen hier (halfjaar geleden niet hoor, maar tegenwoordig super snel). Overigens vind ik het wel apart dat ze Homerr en UPS verplicht hebben gemaakt. Ik weet dat deze bij veel mensen niet in de buurt zitten. Maar er zal weer geld achter zitten .