Hier ook geen homerr of ups in de woonplaats dus ik zet het er altijd bij in de advertentie.. soms kiezen mensen alsnog homerr, maar dan laat ik het altijd weten dat ik niet zeker weet of ik op tijd kan verzenden. Heb ook redelijk wat verkocht de laatste tijd.. Maandag zal ik weer wat nieuwe items plaatsen. Heb dan eindelijk weer even de tijd om foto's te maken. Voornamelijk winter kleding van dochter maat 86. Zo blij met Vinted
Misschien niet beschikbaar op dat moment? Ik had afgelopen week 's avonds een bundel aangevraagd, maar kon geen dhl of dpd kiezen. De volgende ochtend wel weer gewoon en gelukkig was de bundel nog beschikbaar.
Ja met dhl heb/had ik dat idd regelmatig als ik savonds bestelde, maar met Homerr eigenlijk nog nooit gehad?
Ik verkoop de kleding van mijn kinderen en mijzelf op vinted, dit is mijn kledingkast: https://www.vinted.nl/member/112427384-kimsofkar
Voor mij homer geen probleem, heb wel 5 plekken waar het kan. Alleen merk ik dat ik amper naar homer hoef, vaak dhl of dpd. Heb mooi voor 40 euro verkocht, had ik totaal niet verwacht. En dat voor amper werk.
Hier wel een Homer punt in de buurt. Moet ook best vaak verzenden via Homer. Hetzelfde punt doet ook dhl en dpd.
Wat heb jij mooi haar! (Super stalk modus sorry ) Ik ben jullie allemaal aan het stalken trouwens. Ik heb Vinted een paar weken geleden ontdekt en ik ben fan! Ik hou van pareltjes shoppen haha dus mochten sommige van jullie er opeens een volger bij hebben (of hoe heet dat op Vinted) , dat ben ik waarschijnlijk
Vinden jullie het ook zo irritant als je iets koopt en niets van de verkoper hoort? Als iemand iets bij mij koopt stuur ik altijd even een berichtje met wanneer ik het verstuur
Nee, ik doe dat zelf ook niet altijd! Ik verstuur het zo snel mogelijk binnen 1 of 2 dagen. Dan krijg je vanzelf bericht dat het verstuurt is..
Als iemand het snel verstuurd vind ik het nog niet zo’n drama, maar als het 3/4/5 dagen duurt vind ik dat wel irritant. Het is toch een kleine moeite denk ik dan
Ik verstuur dezelfde dag, uiterlijk de dag erop. Maar dat komt omdat ik een punt in het dorp heb voor alle vervoerders. En op mondial na (ander punt) stopt het punt er dus mee! Er is ook nog geen zicht op een ander punt. Als er geen ander punt in het dorp komt, dan zal ik er echt met de auto naar toe moeten en dan wordt het gecombineerd met andere ritjes en kan ik ook niet meer elke dag verzenden. Nu spring ik even gauw op de fiets voor een pakketje.
Nee helemaal niet. Ik krijg een melding van Vinted als mijn pakketje is verstuurd dus dat lijkt me van de verkoper niet nodig. Ze hebben een week (of iets) om het te versturen dus ik ga uit dat ze het ergens in die week wel zullen gaan versturen
Ohh ik doe dat ook niet altijd... ik moet doordeweeks ook gewoon werken dus heb niet altijd de tijd om iets binnen 2 dagen te verzenden.
Nou ik werk ook nog dus tja als je iets op maandag bij mij koopt dan verstuur ik het ook pas op vrijdag. Want ons verzendpunt is pas op tijden open dat ik op m’n werk zit.