niets doen nog, ik zou eerst Vinted contacten. Dan kunnen zij adviseren en als het een scammer is dan kunnen zij ook direct ingrijpen.
Unieke kleur ja! Stom dan hè van zo’n verkoper. Ik had dat met een jas. Nieuw met prijskaartje voor 1/8 van de prijs of zo. Ik zag mezelf al helemaal lopen in die jas, verheugde me er echt op. Maar de verkoper heeft hem nooit verstuurd. Ik een negatieve review achtergelaten, en toen opeens binnen een uur reactie “oh ik was op vakantie!” Ja hoor. (vind die van Pinko toch leuker )
nahh dat is ook echt stom van die jas hè. Balen. Zal ze de jas daarna voor meer verkocht hebben? Je kon dus wel een reactie plaatsen nadat de deal niet was door gegaan? Ik vind hem ook leuker ben er heel blij mee dus het heeft zo moeten zijn.
Vanuit belgie? Ik had daar pas wat geks mee. Uit eindelijk bleek alles vanuit verkoper gewoon te kloppen.
Ik had dat ook laatst... een aantal items bij dezelfde verkoper maar na 4 dagen zag ik de bui ook al hangen, zeker omdat ze ook een aantal negatieve reviews had dat de verkoop niet voltooid was. Zo balen dan.
Dhl is vaak later met de track en trace bijwerken; maar als zij het verstuurd heeft kan ze aanklikken dat hij verzonden is; en dan de track en trade doorgeven zodat het toch gevolgd kan worden via Vinted. De 23e verstuurd en nog niet bijgewerkt vind ik wel echt vreemd. overigens, als je bestelling afbreken klikt dan zal er eerst gecheckt worden bij verkoper of het niet al verstuurd is. Heb dat wel eens gehad toen ik het in overleg met verkoper annuleerde.
Ze hebben zowiezo 5 dagen de tijd om het te versturen. Word het niet binnen die tijd verzonden krijg je je geld terug. Maar fijn dat de tas als nog is verstuurd. Ik probeer zelf de zelfde dag nog en anders 1 dag later maar stuur altijd een bericht.
Idem hier Verzendbewij bpost maar t&t werd 4 dagen niet bijgewerkt En toen in eens wel en had het pakket binnen 12 uur Was bijna in staat te annuleren duurde ook 5 dagen voordat ze zei dat ze verzonden had
nou vooral raar dat ze helemaal geen reactie heeft gegeven.. nu ook nog niet. Ik doe dat zelf wel altijd even.
Ik begrijp dat ook echt niet hoor. Ik ben ook van het snelle verzenden, komt ook wel dat hier op loopafstand alle punten zitten waar ik de pakketjes kan brengen. Als het langer dan 1 of 2 dagen duurt dat ik het kan brengen, stuur ik al een berichtje wanneer ik het op de post doe! Kleine moeite denk ik dan
Ik had tot nu toe eigenlijk alleen maar goede ervaringen met Vinted. Laatst deed Homerr nogal lang over het pakketje en uiteindelijk had de verkoper hem als kwijt aangemeld en kreeg ik m'n geld terug. Prompt kwam 2 dagen later het pakketje toch aan. Dat was een mazzeltje. Nu heb ik iemand die om een bundel vroeg, maar daarna niet betaalt en ook niets meer laat horen en iemand die haar pakketje niet heeft opgehaald en nu krijg ik hem retour. Dat is toch jammer!
Ik irriteer me dood. Dan koop je iets en komt de verkoper gewoon niet online en dan wordt uiteindelijk dus de koop door Vinted geannuleerd. Vervolgens heb ik een soortgelijk artikel bij een ander gekocht en zij heeft wel meteen een track and tracecode aangemaakt en vervolgens stuurt ze het gewoon niet op. Morgen is het precies een week geleden dat ik betaald heb, dus dat wordt wéér een annulering. Ben er echt klaar mee. Graag of helemaal niet hoor. En ik heb nog een bestelling lopen, die heb ik afgelopen zondag betaald. Mijn gevoel zegt dat dat ook niks gaat worden..
Opzoek naar een sprankeltje hoop.......... 30 november iets verstuurd met Homerr, heel herkenbaar verpakt. 1 december is het opgehaald door de koerier. Daarna geen t&t informatie meer gekregen. In mijn beleving dus 'niet aangekomen op het distributiecentrum'. Inmiddels nog geen update op dag 14 en alleen een standaard bericht gezien met; 'geen zorgen je pakket wordt iets later bezorgd, gebeurt dit niet ontvang je je geld' (dit is tot €20). Ik wil gewoon graag dat het pakket aan komt net als de ontvanger, want het is zuur als deze verloren zal zijn en er maar €20 uitgekeerd wordt. Ik heb contact gehad met Homerr. 'we hebben het druk' 'mevrouw de zak ligt vast op het dc dus zal goedkomen'. Homerr wilt een pakketonderzoek opstarten (wat ook een maand!! mag duren) en vinted zegt dat er nog 4 werkdagen afgewacht moet worden of hij dan geleverd wordt op het pakketpunt Iemand ook hetzelfde/soortgelijks meegemaakt?