Vinted

Discussion in 'De lounge' started by Loesje1988, Aug 15, 2021.

1. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland

Ja exact hetzelfde gehad, bleef maar melding krijgen dat het vertraagd was, (als ontvanger) en niet van 1 pakket maar van 8 pakketten die allemaal rond dezelfde tijd bij verschillende verkopers gekocht waren.
    Bleek op het Homer punt de zak niet ingescand te zijn als "ontvangen" dus was het volgens homer nog steeds onderweg.....
    Ook bij toeval achter gekomen, omdat ik van 1 pakketje wel melding had gehad, en toen bleken er dus nog 8 te liggen voor me....

Laat de ontvanger dus echt even naar het Homer punt gaan en vragen of er wat voor dr ligt

Laluna34 likes this.
  2. Laluna34

Laluna34 Lid

Nov 23, 2023
    28
    9
    3
    Female
    @Staffie84 Dankjewel voor je reactie!
    Dit geeft de burger enigszins moed
    Logisch verhaal en toch apart dat dat gebeurt. Nog nooit iets meegemaakt met Vinted en verzenden en gebruik het al heel lang. Ik geef de tip door aan de ontvanger.

3. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

Mar 28, 2020
    9,457
    8,609
    113
    Female
    Ja al vaker meegemaakt en nu aan de hand met DHL. Maar het is elke keer nog goed gekomen hier, dus ik wacht wel gewoon af.

4. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

Jun 11, 2018
    5,314
    4,385
    113
    Female
    Sinds gister actief op vinted. Ben benieuwd! Wat leuke dingen voor Y (en mezelf haha) gescoord en zelf net eea erop gezet. Iemand nog tips? Verkopen jullie zelf ook? Loopt t een beetje?

5. Laluna34

Laluna34 Lid

Nov 23, 2023
    28
    9
    3
    Female
    @Bloempjelief Oke ik ben dus niet de enige en door deze berichten krijg ik sterker het gevoel dat het wel goed zal komen. Bedankt!

6. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ik heb het de laatste tijd ook vaker. Gewoon even langs het punt gaan, soms is het niet aangemeld dat het er is maar is het er dus wel! Vragen kan altijd ;)

7. Laluna34

Laluna34 Lid

Nov 23, 2023
    28
    9
    3
    Female
    @xxmoixx ik heb er zelf veel opstaan en verkoop ook vrij veel. Voornamelijk kleding en speelgoed.
    Ik koop eigenlijk niets.
    Daar dus geen ervaring mee.

8. Laluna34

Laluna34 Lid

Nov 23, 2023
    28
    9
    3
    Female
    @Mammavantwee Goede tip! Ik heb het aan de ontvanger doorgegeven en ze zou gaan kijken op het afhaalpunt.

Mammavantwee likes this.
  9. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

Mar 28, 2020
    9,457
    8,609
    113
    Female
    Wat ik hier dus regelmatig bij Homerr en Mondial heb is dat ik een melding krijg dat het klaar ligt, maar als je dan gaat ligt het er niet.
    Nu weer. Gister een melding dat het klaar ligt, vanmorgen nog een keer. Zoon gaat net halen en het ligt er niet :rolleyes:

10. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Dat heb ik pas ook gehad. Het is bij mij toen een dorp (over de brug) bij Homer afgegeven. Was daar toen echt niet blij mee :o:

11. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

Oct 22, 2018
    4,209
    1,753
    113
    Female
    Verkopen bevalt goed

wel even in je lijst checken welke bezorgdiensten je gaat gebruiken.
    Enige nadeel is dat je homerr niet uit kunt zetten

dat zit hier op 20 minuten rijden

12. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

May 25, 2008
    1,881
    448
    83
    Hier ook weer een een Vinted ervaring rijker. Had een duur trainingspak gekocht voor mijn dochter bij iemand in Frankrijk. Type trainingspak is zeer moeilijk te vinden (Nike PSG) dus de gok maar genomen. Was een verkoper zonder reviews. Daar twijfel ik eigenlijk al over, maar ja iemand moet toch ergens beginnen met opbouwen van reviews. Pak werd als nieuw verkocht. Nou bij ontvangen pakket bleek het toch gedragen en de broek zelfs een kapotte knie te hebben. Dit was niet te zien op de foto's. Het shirt was nog wel in orde. Mijn dochter wilde liefst het shirt wel houden, maar ik voelde me zo belazerd dat ik gewoon mijn geld terug wilde. Hierop een melding/klacht uitgezet en kreeg ik de mogelijkheid om te retouren. Dit kostte wel weer opnieuw vz kosten. De verkoper was zeer onaardig en ik voelde me gewoon opgelicht. Hij reageerde ook niet meer op berichten. Nou al weken geleden het pakket retour gedaan via DPD. Deze bleef toen weken ergens in nl hangen. Weer contact met Vinted gehad. Na nog enkele weken wachten en mailen met Vinted, kreeg ik het volledige bedrag terug. Heel netjes. Opgelost dacht ik . Gisteren werd er aangebeld met een pakketje. Wat denk je.....dat trainingspak was weer bij mij afgegeven. Erg bijzonder. Ik ga ook niet de moeite nemen om nog een keer te retouren. Dochter blij dat ze nu het shirt alsnog heeft. Eigenlijk is mijn ervaring dat het altijd goed komt met Vinted, maar dat je er wel geduld en berichten in moet steken om het geregeld te krijgen.

13. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

Mar 28, 2020
    9,457
    8,609
    113
    Female
    Ow nooo! Dat heb ik gelukkig nog niet gehad, meestal lag het er 1of2 dagen later wel gewoon. Ben benieuwd deze keer..

14. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

Jun 11, 2018
    5,314
    4,385
    113
    Female
    Nou m’n eerste ervaring als koper., DHL punt zat vol (pakketautomaat) hebben ze het pakket een heel stuk verder afgezet. Terwijl er hier 5 punten in de buurt zitten :| kan ik nog met de auto erop uit.

15. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

Mar 28, 2020
    9,457
    8,609
    113
    Female
    Oh dat is irritant zeg. Hoor ik wel vaker bij die automaten. Hier gewoon in de winkel, dus dat probleem valt hier gelukkig af ;)

16. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

Jun 11, 2018
    5,314
    4,385
    113
    Female
    Ja misschien toch maar ergens anders laten komen de volgende keer. Alleen de meeste punten hier om de hoek zijn zo weinig open. Zo’n automaat is juist makkelijk haha. Maar heb m’n pakket en blij mee! Alleen jammer van het ritje met de auto.

Bloempjelief likes this.
  17. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,818
    18,533
    113
    Female
    Ik gebruik zo'n automaat niet meer.. hier heel veel klachten en problemen daarmee.. dat je je pakket gaat afhalen met de code en er een heel ander pakket in het kluisje zit.

18. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,818
    18,533
    113
    Female
    Bij DHL staat de status van een zending nu 3 dagen op 'aangekomen in jouw regio'. Iemand hier ervaring mee? Kan het alsnog op het punt bezorgd zijn?

19. JupitR

JupitR VIP lid

May 13, 2020
    6,708
    7,187
    113
    Female
    Geen idee @Spectre. Kan natuurlijk goed zijn dat hij straks wel een nieuwe status nog krijgt. 3 dagen valt nog mee?

Ik had begin december een pakketje verstuurd met DHL, die was snel aangekomen bij het afhaalpunt van de koper, maar ze heeft het nooit opgehaald. Nu is het pakketje al 8 dagen "opgehaald door DHL" vanaf dat punt, om weer terug te gaan naar mij. Nu denk ik dat ik het straks alsnog kwijt ben :(

20. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

Jun 11, 2018
    5,314
    4,385
    113
    Female
    Oh bah helemaal gedoe dan! Goed om in het achterhoofd te houden. Dan toch maar ergens anders ophalen de volgende keer.

Share This Page