Vinted

Discussie in 'De lounge' gestart door Loesje1988, 15 aug 2021.

1. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.823
    18.541
    113
    Vrouw
    Doe ik wel.. bij verkoop niet altijd.

2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Weet iemand of advertenties op vinted ook verlopen? Ik probeerde net wat merk handtassen te plaatsen maar die worden verborgen omdat vinted denkt dat ze nep zijn. Dat vind ik wel jammer.

3. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.711
    113
    Vrouw
    Heb je wel voldoende fotos geupload met alle kenmerken van de tas en eventueel aankoop bewijs. Meestal als je dat aantoont dan weet vinted dat het echt is.

Al vind ik het wel raar dat ze het verbergen want er staan genoeg merk tassen die niet van alles fotos hebben.
    Anders eens contact opnemen met klantenservice.
    In principe verlopen advertenties niet.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.711
    113
    Vrouw
    Ja 9 van de 10 keer wel eigenlijk.

Baileyy en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

Nee had maar 1 foto ga volgende week weleens goed foto's van alle kanten en de binnenkant maken. En kijken wat ik nog aan bonnen heb. Dank je wel.

6. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Ik ben geïnspireerd geraakt door de topics over geld besparen, koopverslaving etc..
    En ik ben nu twee weken met een budget boodschappen aan het doen!
    Wij geven veel geld uit aan eten en kleding etc.. dus wil wat bewuster gaan kopen. Vooral ook omdat ik veel weggooi.. zowel eten als kleding.
    Ik wil dus ook gaan starten op vinted, maar paar vragen;

* hoe komt dat sommige van jullie als franse member staan? Staat er.fr achter en alles in het frans? En bij sommige is dit weer Nederlands..

* geld wordt overgemaakt naar een vinted wallet? En dat kan ik dan weer overmaken naar mijn rekening?

* ik kan de pakketjes niet via dichtstbijzijnde pakketdienst jn de buurt verzenden? Zoals met marktplaats, adres erop schrijven en verzenden maar? Moet via vinted ook?

7. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw

In toevoeging een vraag kan je net als bij marktplaats ook zoeken op x afstand van je woonplaats?

lovemy2kids vindt dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

Ik kan op 2 vragen antwoord geven. Het geld gaat naar je wallet inderdaad en kan je dan overmaken naar je rekening. Ik heb bewust besloten dat niet te doen. Ben wel benieuwd om na een jaar namelijk te zien wat ik heb "gespaard" ipv weg te gooien / weg te geven.

Het verzenden gaat als volgt. De koper betaald de verzendkosten en via vinted word er een pakket label aangemaakt. Die kan jij printen en op het pakket pakken en dan bij het pakketpunt afgeven. De koper kan kiezen tussen post.nl, DHL, UPS, Homer en nog iets dacht ik. Zelf kun je in je instellingen bepaalde verzenders uitzetten dan kan de koper die niet meer kiezen. Dus afhankelijk van wat er bij jou in de buurt zit. Voor mij maakt het niet veel uit want er zit hier een verzendpunt van post.nl en een ander verzendpunt die alle andere verzenders aanbied.

lovemy2kids vindt dit leuk.
  9. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Vinted is een frans bedrijf.
    Ik heb de link vanuit de app gekopieerd en heb een Samsung. Ik weet dat mijn link ook altijd in het frans is.

Misschien ligt het eraan,of je de link deelt via de website of via een link uit de app. En misschien zit er nog een verschil in apple/Android.
    Heb geen idee hoor,noem maar wat haha

10. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Bedankt voor de antwoorden!

ik zag dat het al een paar keer gevraagd was; maar degene die het wel verzenden in verzend zakjes, hebben die daar nog een leuk adresje voor? Ik zie wel eea, maar via AliExpress is net zo duur als via NL geloof ik..

11. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Hmmm....

Zie dat Vinted sinds een paar weken de verzendopties bij het kopen van een artikel veranderd hebben. IPV dat je per verzendmethode de prijs ziet en daarna de locatie, hebben ze nu alles op een kaart gedaan, zodat je daar gelijk uit kan klikken. Op zich een goed idee hoor. Wel effe wennen!

Maar voor de verkoop hebben ze nu ook iets veranderd. Ik had eerst UPS als verzendoptie staan, maar nu is deze opeens uit mijn lijst! Vinted zegt dat verzendopties beschikbaar zijn op basis van je locatie. Maar mijn UPS punt heeft ook DPD welke wel aan te vinken is.

Willen jullie even kijken voor mij of deze wel te zien is bij mijn artikelen?

https://www.vinted.nl/member/60124745-mariannerombouts

12. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Ik kan niks kiezen volgens mij.
    Hij pakt gelijk homerr

Bijgevoegde bestanden:

13. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
  14. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
  15. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.711
    113
    Vrouw
    Dan moet je drukke op dat pen tekentje dan kom je bij de kaart en op lijst. Als je op lijst kijkt van zie je alle opties

16. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Dat is je voorkeur verzendmethode. Maar als je op het potloodje ernaast klikt zie je de kaart. En als ups ertussen staat bij jou lukt het dus wel..

Loesje1988 vindt dit leuk.
  17. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.711
    113
    Vrouw
    Ik krijg alle opties te zien als ik wat wil kopen. Dhl, dpd, ups, mondial relay, homerr

Mariannetje vindt dit leuk.
  18. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Ik zie dat bezige bij al gekeken heeft:D

Bezige bij en Mariannetje vinden dit leuk.
  19. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Super!

Dan denk ik dat UPS een standaard verzendmethode is geworden. Ik zie alleen deze opties open staan bij mij:
    vinted.png

Bezige bij vindt dit leuk.
  20. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.711
    113
    Vrouw
    Dat denk ik ook omdat dat in alle landen beschikbaar is.

Deel Deze Pagina