Ik laat dus wel altijd weten welke dag het verstuurd wordt. Maar het gewoon verwachten zoals anderen schrijven dat men het zsm doet, tja je bent geen online winkel
Ik verstuur maar 1x of 2x per week. Pas als ik om uitstel moet vragen laat ik iets weten aan de verkoper. Maar zolang ik het binnen de termijn verzend, laat ik niks weten. Ik zou ook niet weten waarom. Als ik op de laatste dag van termijn verstuur is het nog steeds optijd toch.
Iemand tips hoe ik Mondial en UPS uit kan zetten? Ik heb geen printer en de afgiftepunten zitten hier op super onhandige locaties (alleen ver lopen vanaf een parkeerplaats). Ze staan sinds kort beide aan dus heb nu tijdelijk de vakantiemodus aangezet tot ik weet hoe ik ze uit kan zetten..
Die kan je niet uitzetten. Je kunt wel bij je beschrijving of onder elke advertentie zetten dat je niet met Mondial en UPS verzend.
Wat balen zeg. Ik heb sinds kort ook de vinted app. Nog niks verkocht maar wel een aantal dingen gekocht. Waaronder ook een puzzel voor de jongste, 100 stuks. Nou, ik bij ontvangst de stukjes geteld zodat ik alvast kon doorgeven of het oke was of niet. Ik tel 102 stukjes dus dacht dat het wel goed zou zijn. Verkoper 5 sterren gegeven. Nu heeft hij hem vandaag afgemaakt, missen er dus wel twee stukjes
Bij mij komt het ook wel eens wat later. Mensen met een drukke baan hebben nu eenmaal niet alle tijd. Als je de hele dag bij huis zit heb je alle tijd. Maar ik begrijp best dat het niet voor iedereen zo werkt.
Serieus..en dan bij de staat: Heel goed Ze is in elk geval wel zo eerlijk om er een foto van te plaatsen.
Ja, irritant hè, ik had laatst ook iemand die Mondial relay had geselecteerd, terwijl ik toch echt dacht dat ik die ooit uit had gezet. Nu keek ik weer bij de instellingen en zag dat je hem niet meer uit kunt zetten, net als Homerr. Anders in de advertentietekst erbij zetten dat je daar niet mee vertuurt.
Je hebt tegenwoordig een optie om aan te geven dat het verzenden langer duurt. Tenminste ik heb die optie een paar keer gehad. Ik weet niet of de koper dan een bericht krijg omdat ik het nooit heb gebruikt
Nogmaals, het gaat mij niet om het later versturen. Het gaat mij om het niet laten weten. Ik werk ook gewoon. Ik ben ook geen bol.com met vandaag besteld, morgen in huis. Maar als ik er langer dan 3 dagen over doe dan laat ik dat even weten. Dat vind ik gewoon netjes en andersom zou ik dat ook netjes vinden.
Dan nog. Je heb ook tijd om op dit forum te zitten, dus blijkbaar tussendoor ook even de tijd om mensen te laten weten dat het pakketje wat later komt. Daar gaat het om en niet om het versturen.
Maar je krijgt toch niet voor niks een verzendtermijn van 5 dagen? Ik verstuur eigenlijk altijd binnen twee dagen het pakketje maar heel soms lukt het niet, dan wordt het iets later. Moet zeggen dat er eigenlijk nooit iemand klaagt als het pas na 3 of 4 dagen wordt verzonden.
Oh men had voor zoon een hele mooie wollen trui gekocht laatst van Ralph lauren. Die zijn nieuw bijna 300 euro dus ik dacht, 45 euro voor een exemplaar wat erop staat als 1 keer gedragen nog perfect en als nieuw zonder prijskaartje. Hij had alleen wat pillen, prima die haal ik er zo af. Dus de betaling geaccepteerd. Ging ik een dag later die trui ontpluizen. Zaten er zeker 4 motten gaten in. Echt grrrrr Maar een week in de vriezer gestopt, gewassen en alle gaten gestopt. Maar dan denk ik, zet het niet tekoop als nieuw zonder prijskaartje.
Volgens mij ging dit berichtje nog steeds over het verzenden met/na 7 dagen! Verder stop ik deze discussie, want er zijn gewoon 2 kanten. De 1 verstuurd snel, en een ander niet.
Het ligt er soms ook een beetje aan hoe druk ik zelf ben. Soms denk ik 'ohja even een berichtje doen dat het verzenden vandaag of morgen niet gaat lukken' en dan vergeet ik dat vervolgens weer.
Maar ik reageerde op iemand anders, niet op het eerste bericht. Het maakt toch niet uit. Op deze manier zie je toch hoe andere mensen er tegenaan kijken. Als je nou zou lezen dat iedereen hier altijd een berichtje stuurt als het niet binnen 3 dagen verstuurd wordt, dan zou ik zelf kunnen overwegen dat ook te doen.