Wat durven mensen een geld te vragen. Ik vind alles boven de 10 euro eigenlijk al duur voor 2e hands spullen
haha ik ben zelf ook een zuinigerd! Alhoewel ik wel artikelen waardeer die prijs/kwaliteit weer ok is. Maar desalniettemin denk ik er altijd lang over na om het te kopen. Wil ik het kopen is het dan al verkocht ook
Ja die moet gewoon kloppen. Heb zelf ook wat duurdere items erop,maar zak snel mee in prijs als men een lager bod doet. Maar deze schoenen als nieuw aanbieden EN nog 20 euro vragen,zulke advertenties moeten echt verwijderd worden. Of een meldknop oid. Maar als ik een keer iets dubbel erop zet,is Vinted er als de kippen bij
Hoeveel zouden jullie dan betalen voor bijvoorbeeld schoenen die nieuw ruim 100 euro zijn. En echt maar 1 a 2x gedragen (dus echt als nieuw en niet zoals op de foto echt gedragen). Of andere kleding of jassen die duidelijk nieuw is? Rond de 10 euro zie ik alleen echt gedragen spullen met vaak duidelijke gebruikssporen. Bij kinderen is dat vaak nog weer anders dan bij een volwassene.
Toch heb ik er nu blackstones op staan van m'n zoontje zijn nieuw €90 en zijn bijna niet gedragen. Die heb ik dus wel voor €20 erop staan. Gister bood iemand €10,- daar laat ik ze wel voor in de kast staan.
Dat had ik met gloed nieuwe dr martens. Mijn zoontje kon ze niet meer aan ivm zijn nieuwe spalk. Er was dus helemaal nog niet op gelopen. Bood iemand 5€
Snap je niet hè.. Ik zou denken; voor €20,- heb je nog een koopie, maar het moet altijd maar goedkoper
Vingino, tumble n dry, z8, uggs (voor de kleine meid vooral ) Koko noko, dutch dream denim, Levi, CK, Hugo boss. Zelf kijk ik veel bij Levi, gstar, Fabienne Chapot.
Ik vind sommige items ook te duur op vinted, maar ik bied dan gewoon wat ik er voor wil betalen. Soms wordt het geaccepteerd en soms krijg ik een tegenbod. Vaak ook gewoon geen reactie en dat is ook prima Zelf zet ik alles er wel voor kleine prijsjes op. Behalve een jas van wolmix op dit moment in maat 44. Die staat er voor 15,- op en dat vind ik een mooie prijs voor zo’n jas
Ik koop niets 2e hands. Het ligt er ook een beetje aan hoe oud iets is. Het kan wel nieuw zijn maar als het 2 collecties geleden uit kwam is het in mijn ogen ook niets meer waard. Dus schoenen 2x gedragen van dit seizoen die nieuw €100 waren, daar zou ik max. €25 voor vragen en bij een bod van €15 akkoord gaan. Kleding heb ik van zoon nu verkocht allemaal weinig gedragen truien van +€200 voor €15.
Ik zou wel akkoord gaan denk ik met zo een bod. Maar ik wil graag alles weg hebben en opgeruimd zijn.
Uiteindelijk ervoor gekozen het setje te houden om niet nog meer kosten te hoeven maken, en een slechte review achter gelaten waarin ik de situatie feitelijk beschreef. Werd wederom galant te woord gestaan: “Wat ben je eigenlijk zielig mens, wat dacht je? Laat ik het setje onterecht afkraken, dan kan ik vast nog geld bij haar afdingen. Uiteindelijk na meerdere keren gezegd te hebben dat je het setje retour mag sturen wordt er niet meer gereageerd en besluit je toch maar het setje te houden? Als het setje van zulke slechte kwaliteit was had je hem allang retour gestuurd. Schijnbaar een tactiek van je om het setje nog goedkoper te krijgen. Ongelofelijk! Ik hoop dat je in het setje smoort!” Ik heb overigens nooit om korting gevraagd ook al vond ik achteraf 15 euro nogal fors… was ook niet het punt. Maar is dit nu de norm op Vinted? Zit er nog maar net op maar op deze manier hoeft het voor mij niet zo.
Ik heb nog nooit gekocht alleen verkocht. Zelf zou ik 15 euro voor een noppies setje niet in mijn hoofd halen. Zou eerder denken aan 3 euro. Maar de manier waarop ze reageert is alles behalve normaal. Kan je niet nog via vinted je geld terug krijgen. Puur om haar reactie Zou ik het echt niet willen houden plus nog een slechte recentie achter laten.
Ik ben ook zo hoor. Als ik iets 2e hands koop betaal ik niet meer dan hooguit 1 kwart van de nieuwwaarde en dan nog alleen als het iets bijzonders is. Anders kan ik het net zo goed nieuw kopen.
Ik vraag me ook af of ik nog een beetje normaal naar het setje kan kijken straks. Het gaf me allemaal echt een beetje een naar gevoel. Maar ben er ook helemaal klaar mee. Misschien gooi ik het idd alsnog in de kledingbak. Ik heb nu 5 keer iets gekocht; 3 keer ging het prima, 1 pakket is nu al een maand kwijt bij DHL en de communicatie met Vinted loopt zacht gezegd erg moeizaam (iedere keer een andere medewerker die niet weet waar het over gaat, en helaas kan ik zelf als ontvanger niets beginnen bij DHL) en nu dus dit. Als ik de balans opmaak weet ik niet zo goed wat ik er nu van moet vinden. Misschien heb ik gewoon pech gehad. Vandaar denk ik mijn vraag of meer mensen dit soort slechte ervaringen hebben gehad, of dat het echt maar weinig voorkomt.
Ik denk zelf dat je pech hebt gehad. Was je mijn klant en ontevreden was ik je zeker direct tegemoed gekomen door als je dat zou willen bijvoorbeeld de helft van het bedrag terug te storten. Ik heb ook alleen nog maar vriendelijke en vrolijke kopers gehad. Bij 1 had ik gratis een extra romper beloofd en die was ik vergeten dus heb ik op mijn kosten nog per post nagezonden.
Dat klinkt een stuk liever en leuker qua contact! Heb haar uiteindelijk bij Vinted gerapporteerd: vond het zo’n nare agressieve reactie dat ik er vannacht tijdje van heb wakker gelegen. Volgens mij hebben ze haar verwijderd of is ze zelf al opgestapt; staat nu dat ze een inactief lid is.