Vinted

Discussie in 'De lounge' gestart door Loesje1988, 15 aug 2021.

1. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.614
    13.844
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Heb ik weer: iets besteld wat we echt nodig hebben (dus niet: ik zoek een zwart shirtje en ik gooi ook nog een hele hoop andere dingen in m’n bundel ;)).
    Meteen betaald en binnen 2 uur was het op de bus gedaan (had er een berichtje achteraan gedaan ivm. de noodzaak).
    Nu is de uiterste leverdatum inmiddels al met een week verstreken en het wordt steeds maar opgeschoven en opgeschoven…
    Contact met Vinted opnemen kan ik nog niet, want in de kleine lettertjes staat dat het tot 25 werkdagen (!) kan duren alvorens een pakket geleverd wordt en alvorens ze wat kunnen doen…
    De datum waarop we het nodig hebben nadert rap en het ziet er naar uit dat het niet op tijd binnen gaat zijn.
    Maar heb dus helaas geen poot om op te staan en als het artikel te laat binnen komt heb ik er ook geen ruk meer aan :confused:

2. Koalabeertje3

Koalabeertje3 Actief lid

22 apr 2025
    140
    187
    43
    Vrouw
    Dat is balen..
    In zo’n situatie zou ik dan toch het pakketje niet ophalen als het veel te laat binnenkomt. Zou dat dan wel netjes communiceren met de verkoper.
    Als het na die 25 dagen nog niet binnen is krijg je als goed is sowieso je geld terug.

3. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.869
    31.456
    113
    Vrouw
    Wat irritant.
    Komt het van ver?
    Normaal zou ik verwachten dat een pakketje hooguit enkele dagen onderweg is.
    Hoop voor je dat het nog op tijd komt.

4. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.614
    13.844
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Dan sturen ze het zeker weer retour afzender?

Vind dat wel rot voor de verkoper dan. Die is echt heel vriendelijk en heeft ook met me mee proberen te denken.
    Maar ja, nog even en ik heb er zelf ook niks meer aan nee… :confused:

5. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.614
    13.844
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Nee helemaal niet. Gewoon uit NL (waar we zelf ook in wonen).
    Had wel gezien dat het met “de langzaamste” koeriersdienst komt, maar dan nog had het nu al lang en breed binnen moeten zijn…

Enkele uren nadat het pakketje is afgegeven bij de pakketwinkel is het opgehaald door de chauffeur en die heeft het nu nog steeds….. :confused:

6. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.769
    8.871
    113
    Vrouw
    Geen idee waar het om gaat, maar kan je het niet gewoon weer doorverkopen? En heel eerlijk; als ik iets écht nodig heb voor een bepaalde datum of wat, bestel ik het of heel erg optijd of gewoon online en niet via Vinted. Daar al te vaak meegemaakt dat het opeens heel lang duurt of kwijt raakt en dus helemaal niet geleverd wordt. Ik zou dus verder kijken nu en niet afwachten als het heel belangrijk is.

Jo79 vindt dit leuk.
  7. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.869
    31.456
    113
    Vrouw
    Raar

Kies de de koeriersdienst niet zelf? (Geen ervaring met kopen)

8. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.993
    1.312
    113
    Ik heb dat nu ook, ben alleen de koper. Er staat dat ik een probleem kan melden voor 28 mei. Dat krijg ik normaal als ik hem ontvangen heb.

Mamafiets vindt dit leuk.
  9. joopterheul

joopterheul Actief lid

24 sep 2024
    119
    107
    43
    Super irritant. Het gaat 20 keer goed, en dan zul je net zien als je het echt nodig hebt :(
    Bij mij ook een keer iets gekocht en kwijtgeraakt. Duurde inderdaad 25 werkdagen voor ik iets kon/mocht doen. En toen moest ik er alsnog met een mail aan Vinted achteraan, want ik kreeg geen automatische melding of zo dat ik nu het probleem eindelijk kon melden. Verkoopster moest toen ook nog bewijs sturen en pas daarna kregen zij en ik dan wel ons geld terug.
    Maar heeft in totaal zo'n anderhalve maand geduurd.

Maar: ik had het laatst nog een keer en toen was het ineens een dag later alsnog geleverd. Hoop het voor jou ook!

10. joopterheul

joopterheul Actief lid

24 sep 2024
    119
    107
    43
    Klein Vinted-ergernisje: ik heb net m'n eerste 4 sterren review na meer dan 50 enkel 5 sterren reviews. Als uitleg alleen 'top'. Geef dan gewoon 5 sterren zoals gebruikelijk of geef even aan wat er dan helaas een beetje tegenviel :rolleyes:

11. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.869
    31.456
    113
    Vrouw
    Haha. Die weet nog niet dat 5 sterren gebruikelijk is bij een geslaagde transactie.

12. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.638
    381
    83
    ..
    Je zou nog even bij het pakketpunt kunnen vragen of het pakket er al is. Heb ik ook al eens gehad dat het echt lang duurde, kwam voor een ander pakketje en bleek de ander er al dagen te liggen zonder melding gekregen te hebben.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.879
    113
    Had ik op MP ook eens. Bij een of andere eikel die ik nog gematst had met de prijs en het meteen verstuurd had.

14. joopterheul

joopterheul Actief lid

24 sep 2024
    119
    107
    43
    Het was een foutje, ze had te snel getikt. Had toch maar even gevraagd of/wat er mis gegaan was en toen bleek dus dat alles goed was met de bestelling en het kwestie van verkeerd klikken bij de review was. Ze heeft het aangepast naar 5 sterren, super aardig :):thumup: Voelde me een beetje opgelaten, maar toch blij nu dat ik weer volle score heb :p

Zoe123 en Mamafiets vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina