@Bloempjelief , afgesproken dat ik hem doorverkoop. Dat gaat me denk ik wel lukken. Ze was verder erg vriendelijk, het was een foutje van haar dus het is goed zo. Kan gebeuren. Op deze manier draaien we (hopelijk) beide geen verlies
Hier is vaak als de sale in de winkels begint, je minder op MP/Vinted verkoopt. Hier heb ik altijd veel meer kijkers als ik m’n kast in de etalage zet en verkoop daardoor ook meer.
Ik upload die week ook elke dag twee items. Dan ben je ook al zichtbaarder. Doe het twee, drie keer per jaar. Ene keer verkoop ik meer dan de andere keer.
Eens. Dit heb ik ook eens gehad. Dan wordt je bewust belazerd. En dan mogen ze echt de verzendkosten van de retour voor de verkoper doen. Heb ik ook als feedback aan Vinted gegeven.
Echt schaamteloos zeg... En het is inderdaad idioot dat Vinted daar niet in voorziet. Het gaat 99 keer goed, maar als het misgaat, heb je vaak ook echt pech
Ik verbaas me er bij advertenties soms al over dat mensen iets als 'nieuw zonder prijskaartje' te koop zetten en dan zie je de rafels, pillen en losse draadjes op de foto al Wees gewoon eerlijk en als je het zelf niet zou kopen, verkoop het dan ook niet. Heb laatst ook een shirtje voor m'n zoontje als 'heel goed, amper gedragen' gekocht. De gaatjes zaten in de zoom en truitje was echt verwassen en uit model. Nu heb ik daar voor die 2 euro 50 niet moeilijk over gedaan, maar verkoop het dan als 'veelgebruikt'.
Ja en het is eigenlijk niet slechts 2,50€. Er komt Vinted kosten + verzendkosten bij. Dan zit je zo op 6€. Dan denkt de verkoper misschien: waarom doet ze moeilijk om 2 euro? maar voor de verkoper is het dus meer dan die 2 euro.
Soms. Met name Ierland en Duitsland, en Polen ook wel, doen er lang over. Maar zeker Ierland is 10 dagen of iets. Nederland en België verzenden heel erg snel hierheen, zelfs sneller dan Spanje en Italië (die dichtbij liggen voor mij).
Geen ervaring mee. Wel een keer iets geboost, maar dat leverde niks op. Dagelijks een nieuw item erbij zetten werkte wel goed (ook voor de oude items). Maar hier is het nu ook stil. Heb 'm maandag uit vakantiemodus gehaald. Dinsdag een item erbij gezet. Daarna niks meer. Dus denk dat ik zelf weer even actiever moet gaan worden (of juist niet. Heb t druk zat )
Huh? Zoveel? Ik heb geen ervaring met kopen maar in mijn eigen advertentie zie ik dit: Hoe wordt 2,50 dan 7 euro voor de koper?
Wat raar dat dat er dan niet bij staat. Als ik zie "prijs voor de koper incl" dan verwacht ik geen extra kosten meer. Anyway. Mocht iemand van jullie iets willen kopen bij mij en in de buurt van het smalste stukje Limburg komen dan stuur maar een pb. Spreken we wat af en heb je geen verzendkosten
Gewoon zoals bij elke webshop toch? Lijkt me standaard. Je krijgt altijd pas later in het proces de bezorgkosten te zien, dat zetten ze er niet bij elk item los bij. Als je op een item klikt dan staat er geschatte bezorgkosten. De bezorgkosten veranderen per verkoper/koper. Het ligt eraan waar je woont en met welk bedrijf je wil laten bezorgen, enz.