Ja 2 pakketjes via mondial zijn te laat en staan al een paar dagen 'stil'. Gaat het bij jou ook om mondial? Hoop maar dat het nog aankomt, want eentje was €50 en echt zonde als dat verdwijnt. Ik heb ook steeds meer miskopen de laatste tijd. Een half los hengsel van een schaatsrugtas, verkleedpak met een gaatje en kapotte stiksels, kledingstukken met vlekken of in veel gedragen staat. Ik koop dus alleen maar dingen die nog heel netjes zijn, wil echt geen afgedragen kleding kopen. Ik meld het altijd bij de verkoper, zodat ze hopelijk beter op gaan letten. Van een aantal dingen heb ik geld terug gehad, één ding teruggestuurd op mijn kosten (echt belachelijk, als de beschrijving niet klopt) en die rugtas retour op kosten van de verkoper.
Okeeeee dan... Hoe moet ik hier nu op reageren, moet ik überhaupt reageren??? Pervert?? Zo groot zijn ze btw niet, ligt echt aan het jurkje. Dat is ook de reden dat ik het jurkje nooit gedragen heb..
Uhm, dat is inderdaad een nogal bijzondere vraag Denk dat ik niet zou reageren en de chat met deze persoon zou verwijderen.