Vinted

Discussie in 'De lounge' gestart door Loesje1988, 15 aug 2021.

1. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Grappig om zo aangestoken te worden door een topic. :D Jij verkocht altijd al de kleding?
    Normaal gaf ik de kleding altijd weg maar dit is veel te leuk om te doen.

Mammavantwee vindt dit leuk.
  2. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Kinderkleding tot maatje 68 wat ik weg doe gaat naar m'n kraamhulp die het aan gezinnen geeft die het minder hebben ;). De rest van de kinderkleding wat ik niet wil bewaren verkocht ik via Instagram en 1 keer via mp. Instagram gaat opzich wel, marktplaats verkoopt echt slecht :p. Vinted vind ik veel makkelijker:). M'n eigen kleding gaf ik wel altijd weg, maar vanaf nu ga ik dat ook proberen te verkopen :)

muppettje vindt dit leuk.
  3. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.711
    113
    Vrouw
    Ja ik zou het erop zetten alleen wel vermelden in de beschrijving dat het iets pillig is.

4. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.711
    113
    Vrouw
    Je kan je sccount delen in de vinted lijst misschien zien anderen op zp nog iets leuks in je kledingkast

5. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Dat ga ik doen, het jurkje is van Persival, ben heel benieuwd als het verkocht wordt

6. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Bah geloof best dat er rare figuren op Vinted zitten hoor. Als ik soms zie wat voor foto’s er voorbij komen van jonge meiden in setjes. Tsja, proberen om meer foto’s te krijgen kan altijd denken ze wss.

7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.823
    18.542
    113
    Vrouw
    Zo gaat dat bij mij ook, nu al een tijdje niks... maar moet weer even updaten en vaak krijg ik dan wel weer wat verkocht

8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.823
    18.542
    113
    Vrouw
    Pffff jakkes

9. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.830
    5.566
    113
    De jas die ik had gekocht is gelukkig alsnog aangekomen! En gisteren de oude jas van zoon erop gezet en vandaag al verkocht .:thumup:
    Goede winterjaswissel :D

smax, Loesje1988, Bezige bij en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Tijd terug iets via vinted verkocht. Kreeg gisteren van vinted bericht dat ik binnen een paar dagen het geld krijg.
    Vandaag bericht van homerrrr dat het pakket niet opgehaald is en het terug gestuurd wordt en ik het op kan halen? Koper reageerd niet.
    Wat moet je hiermee?

11. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.711
    113
    Vrouw
    Heel eerlijk, niks..
    De koper heeft dan pech. Hadden ze het pakket moeten ophalen of reageren.

12. SydneyGirl

SydneyGirl Niet meer actief

Vraagje. Ik heb voor het eerst een aantal items geüpload om te verkopen maar nu geeft de advertentie aan dat de verzendkosten 0 euro zijn. Wat doe ik fout en hoe kan ik dit herstellen? Heb ook al aan Vinted gevraagd maar die reageren nog niet en heb een koper.

13. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.227
    113
    Als het eenmaal verkocht is (en de koper heeft betaald) moet je het ook verkopen. Je kunt dat niet meer achteraf herstellen en de koper alsnog laten betalen volgens mij.

14. SydneyGirl

SydneyGirl Niet meer actief

Zojuist antwoord van Vinted gekregen; kennelijk een speciale actie, mijn eerste koper betaalt geen verzendkosten. Helaas was mijn koper al afgehaakt (zo snel kan het kennelijk gaan op Vinted) maar toch fijn om te weten waarom bij al mijn items 0 euro verzendkosten staat.

https://www.vinted.nl/member/49721152-amsterdam2sydneygirl

15. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Kan iemand mij vertellen hoe het uitbetalen werkt? Want er staat in mijn portemonnee dat het vandaag uitbetaald zou worden maar nog niks ontvangen. Heb namelijk nog maar net een Vinted account en snap er nog niet veel van eigenlijk.

16. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Wanneer heb je het laten uit betalen? Want het kan tot 5 werkdagen duren.

17. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    15 september was de uitbetaling aangevraagd en staat 22 september om uit te laten betalen.

18. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Geen idee dan, als het er morgen niet op staat zou ik contact opnemen.

Je hebt ook nergens een melding dat het niet goed is gegaan ofzo?

19. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Ik heb nog niet zo lang Vinted. En bijna 2 weken geleden mijn eerste pakketje verstuurd naar Frankrijk. Wat was ik zenuwachtig of het goed was gegaan. De eerste betaling staat in mijn portemonnee.

Halen jullie de zomerkleding er af? En proberen jullie het volgend jaar dan weer?

20. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Naar mijn idee niet, klopt het dat er in het rood - en het bedrag staat en je bankrekeningnummer?

Deel Deze Pagina