Grappig om zo aangestoken te worden door een topic. Jij verkocht altijd al de kleding? Normaal gaf ik de kleding altijd weg maar dit is veel te leuk om te doen.
Kinderkleding tot maatje 68 wat ik weg doe gaat naar m'n kraamhulp die het aan gezinnen geeft die het minder hebben . De rest van de kinderkleding wat ik niet wil bewaren verkocht ik via Instagram en 1 keer via mp. Instagram gaat opzich wel, marktplaats verkoopt echt slecht . Vinted vind ik veel makkelijker. M'n eigen kleding gaf ik wel altijd weg, maar vanaf nu ga ik dat ook proberen te verkopen
Je kan je sccount delen in de vinted lijst misschien zien anderen op zp nog iets leuks in je kledingkast
Bah geloof best dat er rare figuren op Vinted zitten hoor. Als ik soms zie wat voor fotoās er voorbij komen van jonge meiden in setjes. Tsja, proberen om meer fotoās te krijgen kan altijd denken ze wss.
Zo gaat dat bij mij ook, nu al een tijdje niks... maar moet weer even updaten en vaak krijg ik dan wel weer wat verkocht
De jas die ik had gekocht is gelukkig alsnog aangekomen! En gisteren de oude jas van zoon erop gezet en vandaag al verkocht . Goede winterjaswissel
Tijd terug iets via vinted verkocht. Kreeg gisteren van vinted bericht dat ik binnen een paar dagen het geld krijg. Vandaag bericht van homerrrr dat het pakket niet opgehaald is en het terug gestuurd wordt en ik het op kan halen? Koper reageerd niet. Wat moet je hiermee?
Vraagje. Ik heb voor het eerst een aantal items geüpload om te verkopen maar nu geeft de advertentie aan dat de verzendkosten 0 euro zijn. Wat doe ik fout en hoe kan ik dit herstellen? Heb ook al aan Vinted gevraagd maar die reageren nog niet en heb een koper.
Als het eenmaal verkocht is (en de koper heeft betaald) moet je het ook verkopen. Je kunt dat niet meer achteraf herstellen en de koper alsnog laten betalen volgens mij.
Zojuist antwoord van Vinted gekregen; kennelijk een speciale actie, mijn eerste koper betaalt geen verzendkosten. Helaas was mijn koper al afgehaakt (zo snel kan het kennelijk gaan op Vinted) maar toch fijn om te weten waarom bij al mijn items 0 euro verzendkosten staat. https://www.vinted.nl/member/49721152-amsterdam2sydneygirl
Kan iemand mij vertellen hoe het uitbetalen werkt? Want er staat in mijn portemonnee dat het vandaag uitbetaald zou worden maar nog niks ontvangen. Heb namelijk nog maar net een Vinted account en snap er nog niet veel van eigenlijk.
Geen idee dan, als het er morgen niet op staat zou ik contact opnemen. Je hebt ook nergens een melding dat het niet goed is gegaan ofzo?
Ik heb nog niet zo lang Vinted. En bijna 2 weken geleden mijn eerste pakketje verstuurd naar Frankrijk. Wat was ik zenuwachtig of het goed was gegaan. De eerste betaling staat in mijn portemonnee. Halen jullie de zomerkleding er af? En proberen jullie het volgend jaar dan weer?