Vandaag dus mn eerste pakket voor vinted weggebracht. Het moet naar Spanje en is via UPS verstuurd. Ik lees alleen dat ik nu op de 'verzonden knop' moet klikken in mn chat met de koper, maar die kan ik nergens vinden. Ik heb haar al wel een mail gestuurd dat ik het verstuurd heb, maar hoe weet Vinted dit? Sorry komt een beetje suf ober, maar dit is nieuw voor me.
Als het goed is zal Vinted en UPS de traceercode updaten zodra er een wijziging in scannen komt. Bij het afgegeven van een pakketje kan het soms even duren voordat dit geüpdatet wordt.
Ik vind Homerr echt dramatisch. Verzenden met Homerr heb ik uit gezet Zit ook niet in de buurt, dat is dan zo’n gedoe..
Vandaag aan de slag gegaan met vinted. Ik heb zoveel kinderkleding, eigenlijk vrijwel alles bewaard vanaf dat de kinderen geboren zijn. Nu begonnen met 10 items te uploaden en na een kwartier al de eerste verkoop Nu moet het met UPS en die zit helaas niet in ons dorp, maar ik begrijp dat je deze niet uit kan zetten? Homerr en Mondial Relay hebben we ook niet hier dus heb ik uitgezet. Ik vind het op zich niet zo een probleem daar heen te gaan. Ik kom wel vaak met de auto in de nabijgelegen stad die deze wel allemaal heeft. Alleen liever niet voor 1 item. Kan je dit ook aanzetten voor één verkoop als iemand dat vraagt? En verkoop je echt meer als je bijvoorbeeld mondial relay aan hebt. Ik begreep dat dit vooral door fransen gebruikt wordt.
Ik heb wat verkocht via vinted, maar het downloaden van het verzendlabel mislukt elke keer. Iemand enig idee hoe dit komt?
Dat hoop ik dan maar. Ik hoop dat het snel is opgelost. Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben
Misschien de app nog updaten? Afgelopen weken weer flink wat verkocht, zo leuk! En ook altijd fijn om leuke recensies te krijgen.
Nee, is twee dagen geleden geüpdate en heeft niets nodig. Net ook via de laptop geprobeerd, maar ook geen succes. Bedankt voor het meedenken.