Het hoeft niet door de brievenbus te passen. Als je op het pakketformaat klikt zie je hoe groot het pakket maximaal mag zijn.....
Ik heb de verkoper een bericht gestuurd, maar kreeg een vaag antwoord met wanneer het verzonden zou worden. Heb de aankoop maar geannuleerd.
Sinds 3 weken zit ik ook op vinted. Vind het echt fijn heb er zo veel spullen al verkocht. Vooral veel merk spullen vliegen er uit. Ik hoef hier niet de jackpot voor. Moet wel zegen dat er ook wel mensen bij zitten die op spullen wie al goedkoop zijn belachelijk bieden.
Weer wat nieuwe dingetjes geüpload. Als alles doorgaat met verhuizen enzo dan volgt er binnenkort meer
ik was tot nu toe super tevreden over vinted. ik heb nu dus een artikel verkocht a 15 euro. DHL geeft aan dat het is afgehaald en er voor getekend is. klant zegt het niet te hebben opgehaald en ik kan tot nu toe fluiten naar mijn geld. dit vind ik echt niet kunnen.
Vervelend zeg! Kun je hiervoor misschien contact opnemen met Vinted zelf? Neem aan dat zij toch wel kunnen helpen? Helemaal als DHL kan bewijzen dat er voor getekend is. Lijkt mij tenminste!
yep al contact met vinted gehad. als de klant zegt dat ze het niet heeft gehad dan gaan ze het eerst onderzoeken...
ja helaas meerdere malen. maar helaas is het bij hun klant is koning. als de klant zegt niet te hebben gehad gaan ze eerst een onderzoek starten.
Ik heb ook een K..ervaring gehad. Had Hema rompers er op staan. 8 stuks voor 5 euro, koopje dus. Verkocht aan iemand uit Frankrijk, die boos is dat het rompers zijn en geen hemdjes, ze heeft mij gelijk ook 1 ster gegeven! In de titel stond rompers, in de omschrijving stond rompers, op de foto waren drukknoopjes te zien.. Weet ik veel dat zoiets in het Frans blijkbaar wat anders betekent?!
Ik heb een artikel verkocht en op het label staat als gewicht 1 kilo. Heb er verder niet bij nagedacht toen ik het label koos. Ik kom er nu achter dat het 2,5 kilo weegt. Is het noodzakelijk dat ik de koper een ander label laat kopen? De prijs is volgens mij ook gewoon 2,50 net zoals dit label. Weet iemand dit?
Hoe kan je de verschillen zien in prijzen bij het kiezen van een pakketformaat als verkopende partij?
Kun je volgens mij zelf niet zien. Heb het laatst zelf gezien toen ik een “groot” pakket kocht volgens het label, en de prijs was ook 2,50.
Oke ik probeer steeds maar zo klein mogelijk omdat ik denk dat dat veel scheelt voor de koper.. Maar bij twijfelgevallen is het makkelijk om te weten.
Ik heb de koper een bericht gestuurd met de vraag of ze het goed vind dat ik dit label annuleer en een nieuw label kies. Wel wat omslachtig maar ik heb geen zin om extra verzendkosten te moeten gaan betalen of een negatieve review te krijgen straks.
De koper moet een ander afgifte punt kiezen, heeft iemand dat al eens gehad? Ik had het geselecteerde afgiftepunt opgezocht en zag dat ie best slechte recensies had,en dat dit bij dit punt vaker gebeurt.