Vinted

Discussie in 'De lounge' gestart door Loesje1988, 15 aug 2021.

1. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.984
    6.982
    113
    Vrouw
    Wellicht als je het morgen probeert het dan wel lukt. Dat is tenminste mijn ervaring. Maar zou zo zonde zijn als het artikel dan al weg is!

Bloempjelief vindt dit leuk.
  2. Edr89

Edr89 Bekend lid

20 jun 2016
    678
    1.073
    93
    Op Vinted is het niet mogelijk om advertenties van plek te verwisselen, toch?
    Ik heb er behoorlijk wat opstaan en wil er nu nieuwe dingen bijzetten. Maar dan staat het niet meer handig bij elkaar. Ik had bijv eerst meisjeskleding erop, toen jongenskleding. Er gaat nu weer meisjeskleding op, maar dat zou ik graag bij de andere meisjeskleding zetten, voor een beter overzicht.

Het zou fijn zijn als je er mappen kon aanmaken!

3. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.984
    6.982
    113
    Vrouw
    Als iemand een artikel van je bekijkt en dan naar onder scrolt om de rest van je artikelen te bekijken, dan wordt het gesorteerd. Kun je zelf ook zien als je op je eigen profiel kijkt. Weet alleen niet of dat jongens en meisjes kleding ook zo werkt. Zou je eens kunnen kijken

4. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.227
    113
    Vanwege de lockdown zijn meerdere servicepunten tijdelijk uit het systeem gehaald (door de bezorgdiensten zelf) . Ook worden pakketten opeens elders bezorgd omdat afhaalpunten niet volledig open zijn.

Ik begreep van mijn servicepunt (die hier absoluut niet blij mee is) dat ze na de lockdown weer worden toegevoegd. Je pakjes kunnen dus zomaar aan de andere kant van de stad worden bezorgd. Of zelfs in een andere stad.

5. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.462
    8.611
    113
    Vrouw
    Wat stom zeg! Ik wacht dus nog maar even met bestellen..

Amberxx vindt dit leuk.
  6. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.984
    6.982
    113
    Vrouw
    Wat gek. Heb nog geen 2 weken geleden 4 pakketjes opgehaald en dat ophaalpunt staat er nu ineens niet meer bij. Hopelijk komt het weer snel terug dan..

7. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ik heb nog steeds het pakketje niet ontvangen wat 2 weken geleden al is verstuurd. Het moet aangekomen zijn op dat punt, maar ben al 4x langs geweest en het is nog steeds niet ontvangen. Kan ik dan iets doen zodat vinted weet dat ik het nog niet ontvangen heb? Moet ik dan contact met hun opnemen? Het gaat over €30,- vind dat toch best zonde, als het nou €2,- was had ik er niet eens achteraan gegaan..

8. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.864
    2.548
    113
    Ik zou idd aangeven bij het bericht dat het niet aangekomen is ondanks dat er staat dat het bezorgd is. Dan gaat vinted volgens mij op onderzoek uit? Je kunt in je gesprek aangeven dat je hulp wil van vinted.

9. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Ik wacht ook op twee pakketjes die al 9 dagen onderweg zijn met DHL. Hoop echt dat ze nog wel aankomen.

10. iMum

iMum Bekend lid

24 okt 2019
    646
    567
    93
    Vrouw
    Volgens mij ben ik bij m'n 2de verkoop al opgelicht :(.
    Pakketje naar een DHL-punt gestuurd, wordt niet opgehaald, koper reageert niet meer.
    Na wat onderzoek blijkt dat het DHL-punt familie is van de koper, ik vermoed dat m'n pakketje 'nooit wordt opgehaald', ik niet betaald word, maar zij wel een mooie trui bij heeft.

11. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.462
    8.611
    113
    Vrouw
    Als het niet opgehaald wordt, maar jij wel bewijs hebt dat het daar is, krijg je na een tijdje toch sowieso je geld? Of ze sturen het retour. Als dat laatste dus niet gebeurd, krijg jij volgens mij gewoon je geld

Spectre vindt dit leuk.
  12. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Als het inderdaad nooit wordt opgehaald dan wordt het retour gestuurd en krijg jij wel je geld. Heb je ze al een bericht gestuurd?

13. iMum

iMum Bekend lid

24 okt 2019
    646
    567
    93
    Vrouw
    Ja, ik had ze al een bericht gestuurd, maar kreeg daar tot gisteren geen reactie op.
    5 min nadat ik hier gepost had, had ik ineens reactie.
    Ze geeft aan dat het pakket niet op het DHL-punt ligt. Terwijl mijn t&t en Vinted aangeven van wel. (Heb voor de zekerheid schermafbeeldingen gemaakt).

14. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ik heb nu precies hetzelfde alleen bij DPD. Ik ben alleen de koper zeg maar. Mail gekregen en bericht van vinted dat het is aangekomen, al 2 weken. Maar al 2 weken is het pakketje niet gekomen bij het pick-up point..

15. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.009
    14.670
    113
    Vrouw
    Heel verschillend. Als ik een pakketje thuis krijg en de doos is daar netjes van gebleven, vouw ik hem plat en bewaar ik hem. Op die manier heb ik inmiddels verschillende maten liggen.
    Ook bewaar ik stevige grote enveloppen hiervoor.
    En soms pak ik het in in een stevige plastic tas, waar ik dan flink tape omheen doe. Dan blijft hij wel heel tijdens transport.
    Ik koop er zelf geen verpakkingsmateriaal voor, dat vind ik een beetje zonde van het geld

16. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Heb je Vinted al om hulp gevraagd?
    Ik heb dit met DHL gehad en DPD en dan gaat Vinted er achteraan en word de betaling opgeschort. Tot het pakket boven water is.

Hier bleek dat het pakket ergens was blijven hangen in het depot.

17. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Klopt het al je een verkocht item retour krijg dat je gewoon je geld krijgt?

Had laatst een trui verkocht deze netjes verzonden met PostNL. Nu kwam gister de verassing dat het retour kwam maar ik had al het geld gestort gekregen. Aangezien er stond dat het was afgeleverd en blijkbaar had de koper er niet op gereageerd.

18. iMum

iMum Bekend lid

24 okt 2019
    646
    567
    93
    Vrouw
    Ik heb te vroeg geroepen, alles is uiteindelijk helemaal in orde gekomen.

Spectre en Beausecret vinden dit leuk.
  19. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.535
    113
    Vrouw
    Ja heb ik ook al een aantal keer gehad. :o:

20. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.535
    113
    Vrouw
    Hoe staat het nu met Homerr? Heb dat een tijdje terug uitgeschakeld, omdat er telkens wel weer iets was en het duurde enorm lang voor iets geleverd werd.

Deel Deze Pagina