Is op de advertentie fotos goed te zien dat ze heel zijn? Verder even hierboven kijken, ik heb een vergelijkbaar verhaal aan de hand helaas.
@Mammavantwee ,@Bloempjelief , @miloena , @Lindawen79 Bedankt! Ik heb mijn geld gewoon ontvangen, ze reageerde niet meer op mijn adres. Dus gewoon door niet tijdig handelen van haar dat t nu 'opgelost' is. Ik vermoed nog wel een negatieve review, maar die krijgt zij dan ook Echt bedankt, weer een hoop geleerd!
Ik heb vandaag ontdekt dat je bij vinted ook kan zoeken op plaatsnaam,wel zo handig als je eigelijk snel het kledingstuk nodig hebt.
O ik wist helemaal niet dat dit topic er was! Ik heb al verschillende pareltjes op Vinted gescoord! Ik vind het bijna nog leuker als gewoon shoppen haha. Ik heb 2 vestjes van Sep7emberkids, zo goed als nieuwe spijkerbroeken en een geweldig leuk badpakken voor onze dochter gescoord. Voor mezelf gister een King Louie jurk en nog een paar in mijn favorieten gezet. Ik heb er ook al een aantal dingen op verkocht. Ik vind het trouwens wel altijd bloed irritant als mensen herinneringen gaan sturen wat betreft het versturen als het ophalen. Je hebt een bepaald aantal dagen de tijd dus bloed irritant als mensen verwachten dat je het binnen 1 dag ophaald/verstuurd.
Ok, ik heb echt een noob vraag. Heb net voor de eerste keer een vinted account aangemaakt en ik volg 2 mensen (ahv dit topic). Maar waar kan ik de mensen die ik volg terugvinden?
Ah zo simpel Maar dat werkt natuurlijk beter bij een grote woonplaats, dan bij een klein dorpje... Ik vind het bij marktplaats wel fijn dat je een zoekgebied kunt instellen. Dat heb je bij vinted toch niet? Nu kan ik idd mijn woonplaats invullen, maar ja een klein dorp.... Dan moet ik dus voor elke plaats in de omgeving een nieuwe zoekopdracht intypen.
Vraagje m’n account is geblokkeerd omdat ik zgn counterfit items geplaatst hebt. Wat helemaal niet zo is dus heb al een chat lopen en moest nog extra foto’s sturen. Hoe groot is de kans dat ze hem weer deblokkeren? Zo irritant dit, had mezelf getrakteerd op een limited edition Nike airmax, alleen 36,5 was te groot. Had ze uit de uk gehaald dus al import betaald dus dacht makkelijkste is Vinted lol…. not dus!
Ik heb helaas weer problemen. Ik kan bij niemand meer DHL kiezen, terwijl ze hier wel mee verzenden. Kan vaak alleen kiezen uit Homerr en UPS. Wat een gezeur, want die verzendkosten zijn veel hoger! iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
is er 1 van de 2 waar je wel DHL kan kiezen? zou iemand dat willen checken. https://www.vinted.nl/kinderen/jongenskleding/hoodies-en-sweatshirts/truien/1616946375-kerst-winter-trui-takkie-hema-80 https://www.vinted.nl/kinderen/jongenskleding/hemdjes-en-t-shirts/shirts-met-lange-mouwen/1616927151-mooi-overhemd-maat-74
En vandaag kan ik dhl wel kiezen. Zo stom! Ik zie wel dat de verzendkosten nu duurder zijn, bij jullie ook? Dhl was eigenlijk altijd 2,50, maar nu is dat 2,67.
Jeetje, ik koop en verkoop heel wat op Vinted, maar ben echt stomverbaasd wat sommige mensen te koop aanbieden. Zo heb ik bijvoorbeeld gisteren een zomerjasje voor mijn zoontje ontvangen, die ik via Vinted heb gekocht. Staat te koop als: in zeer goede staat, geen gebreken. Komt de jas aan vol vlekken en vuiligheid... Je ziet de etensresten er nog op hangen... Bah! En gaat hier niet over maar 1 klein minuscuul vlekje... Kennen mensen dan geen schaamte? Ik zou door de grond zakken! Heb de verkoper een berichtje gestuurd met foto's. Krijg ik het antwoord: oeps, niet gezien. Was het zelf maar even. Als je een kledingstuk te koop aanbiedt, was je het toch eerst? Beetje een basisvorm van respect en hygiëne? Als koper was ik het kledingstuk dan ook nog eens. Maar ik verwacht dat je als verkoper toch ook eerst de kledingstukken wast? Of ben ik hier nu zo raar in?
Ik kan bij dhl vaak alleen nog maar zo'n pickup point aan huis kiezen ipv de plaatselijke bloemenwinkel. Kies dan uiteindelijk vaak voor homerr omdat dat wel in een winkel wordt bezorgd. Homerr is binnen Nederland de laatste tijd ook heel snel. Ik had maandag iets afgegeven en het is gisteren al bezorgd