Volgens mij kan dat niet, staan die standaard aan. Maar moet eerlijk zeggen dat nog nooit iemand het hier gekozen heeft. In Nederland altijd DHL en in buitenland altijd Mondial Relay.
Hier wel, ik vind het ook de meest vervelende optie want die punten zitten maar op heel weinig plekken. Ik weet ook niet hoe je het uit kunt zetten helaas.
He dat is balen. Hier kiezen ze juist vaak voor UPS. Dan kan ik 6 km rijden naar de binnenstad en €2,- parkeergeld betalen voor een shirtje van €1,50. Zo irritant!
https://www.vinted.nl/member/36499002-ckhc Heb onlangs veel verkocht, maar ga er dit weekend weer meer opzetten: meisjeskleding maat 50 & 56 op zetten. O.a. setjes en broekjes van MarMar Copenhagen, een leuk truitje van No Labels kidswear, broekjes en rompers. En jongenskleding maat 50 t/m 86 veelal van de Zara. Had bij mijn zoontje nog geen Vinted en heb nog zoveel leuke kleding van hem liggen. En schoentjes, eerste loop schoentjes van Shoesme, en een wat grotere maatjes Fila en Vans schoentjes. Ook nog wat andere items zoals een ongebruikte Puckababy inbakerslaapzak en Meyco inbakerdoeken. We hebben het voor onze dochter geprobeerd, maar al zodra ze het aan kreeg begon ze te huilen en te wringen dus ze heeft er nooit in geslapen, enkel gepast.
Ik zie wel eens bij mensen in de advertentietekst staan dat ze niet via UPS verzenden. Dat zou je kunnen doen en als er dan toch bestellingen via UPS worden gedaan gewoon annuleren.
Je kan in advertentie zetten dat je ups niet doet Of na aankoop de aankoop annuleren met reden dat er geen ups in buurt zit
Heb vandaag een trui voor mijn dochter ontvangen. De verkoper had er bij staan, nieuw zonder kaartje. Krijg ik de trui binnen met een vlek erop en ruikend naar wasmiddel. Duidelijk niet nieuw dus en geen idee of ik de vlek eruit ga krijgen. Ik heb de verkoper erop aangesproken...en die zegt o sorry is dan waarschijnlijk bij de verhuizing gebeurt. Wat doen jullie in zo'n geval? Retourkosten zijn volgens mij voor mijzelf, en aangezien de trui niet zo duur was heb ik daar geen zin in. Wil het liefst dat ik de helft van het betaalde geld terug krijg....is dat redelijk om te vragen?
Beetje risico van Vinted vind ik. Ik ga er al vanuit dat iets niet nieuw is als je het koopt, maar zou de verkoper er wel op aanspreken. Heb laatst wat kleding gekocht van Noppies en Nameit en de verkoper had het op ‘heel goed’ staan. Toen het binnen kwam vond ik het eerder een ‘goed’. Ach, dan maar gebruiken voor de opvang en thuis. Het ligt ook wel een beetje aan hoe duur de trui was. Meestal krijg je het met ossegal wel weer schoon .
Ik vind dat wel redelijk om te vragen. En wil de verkoper het niet dan zou ik een geweldige feedback achterlaten
Ik baal wel een beetje. Leuk jurkje gekocht voor mijn jongste. Kreeg ik gisteren een berichtje van de verkoopster: heb je het pakketje al? Uh nee het moet nog verzonden worden. En nu issie geannuleerd
Ze zei dat ze hem toch echt har verstuurd afgelopen dinsdag. Als zedat had gedaan dan stond dat wel bij het berichtje en dan krijg je de track and trace code. En ze zou via homer versturen en die zijn echt niet zo snel met verzenden. Naja het verhaal rammelt een beetje. krijg ook geen uitleg waarom de koop toch opeens is geannuleerd
Vervelend zeg.. hier gelukkig nog geen nare ervaringen gehad. Heb redelijk wat verkocht de afgelopen weken en zelf van dat geld ook weer wat gekocht. Zo fijn.
De koop wordt automatisch geannuleerd als de verkoper niet binnen een week verzend. Het kan overigens zijn dat ze het wel heeft verzonden maar er iets mis is gegaan met de koppeling bij vinted bestelling. Dan zou het handig zijn als ze de volgcode geeft want zonder weet jij niet wanneer je het pakketje kan ophalen. Het kan lonen om bij het afhaalpunt te melden dat je een pakketje verwacht, geen idee hoe bekend je daar bent maar ik heb eens gehad dat een kwijtgeraakt pakketje weken later ineens opdook en omdat het afhaalpunt wist dat ik daarop zat te wachten hebben ze het achteruit gezet.
Ik heb een boek gevonden die ik graag wil kopen. Alleen staat er bij de persoon van wie ik het wil kopen en geen verzendopties en geen kopen knop. Ik heb het haar al gevraagd, maar geeft nog geen antwoord. Weet iemand van jullie hoe dit zit?