Vinted

Discussie in 'De lounge' gestart door Loesje1988, 15 aug 2021.

1. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Volgens mij kan dat niet, staan die standaard aan. Maar moet eerlijk zeggen dat nog nooit iemand het hier gekozen heeft. In Nederland altijd DHL en in buitenland altijd Mondial Relay.

2. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.801
    775
    113

Hier wel, ik vind het ook de meest vervelende optie want die punten zitten maar op heel weinig plekken. Ik weet ook niet hoe je het uit kunt zetten helaas.

3. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    He dat is balen. Hier kiezen ze juist vaak voor UPS. Dan kan ik 6 km rijden naar de binnenstad en €2,- parkeergeld betalen voor een shirtje van €1,50. Zo irritant!

4. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    https://www.vinted.nl/member/36499002-ckhc

Heb onlangs veel verkocht, maar ga er dit weekend weer meer opzetten:

meisjeskleding maat 50 & 56 op zetten. O.a. setjes en broekjes van MarMar Copenhagen, een leuk truitje van No Labels kidswear, broekjes en rompers.

En jongenskleding maat 50 t/m 86 veelal van de Zara. Had bij mijn zoontje nog geen Vinted en heb nog zoveel leuke kleding van hem liggen. En schoentjes, eerste loop schoentjes van Shoesme, en een wat grotere maatjes Fila en Vans schoentjes.

Ook nog wat andere items zoals een ongebruikte Puckababy inbakerslaapzak en Meyco inbakerdoeken. We hebben het voor onze dochter geprobeerd, maar al zodra ze het aan kreeg begon ze te huilen en te wringen dus ze heeft er nooit in geslapen, enkel gepast.

5. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Oh super irritant! Dat zou ik ook niet willen nee..

6. Lska

Lska Actief lid

24 jul 2015
    316
    303
    63
    Vrouw
    Ik zie wel eens bij mensen in de advertentietekst staan dat ze niet via UPS verzenden. Dat zou je kunnen doen en als er dan toch bestellingen via UPS worden gedaan gewoon annuleren.

Jessi79 vindt dit leuk.
  7. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Het loopt anders prima :)
    Juist de broeken met geen of hele minimale “gaten” zijn er nog…

Marti vindt dit leuk.
  8. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Je kan in advertentie zetten dat je ups niet doet
    Of na aankoop de aankoop annuleren met reden dat er geen ups in buurt zit

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Heb vandaag een trui voor mijn dochter ontvangen. De verkoper had er bij staan, nieuw zonder kaartje.
    Krijg ik de trui binnen met een vlek erop en ruikend naar wasmiddel.
    Duidelijk niet nieuw dus en geen idee of ik de vlek eruit ga krijgen.

Ik heb de verkoper erop aangesproken...en die zegt o sorry is dan waarschijnlijk bij de verhuizing gebeurt.
    Wat doen jullie in zo'n geval? Retourkosten zijn volgens mij voor mijzelf, en aangezien de trui niet zo duur was heb ik daar geen zin in.
    Wil het liefst dat ik de helft van het betaalde geld terug krijg....is dat redelijk om te vragen?

10. MarisB89

MarisB89 Actief lid

27 jul 2016
    349
    123
    43
    Beetje risico van Vinted vind ik. Ik ga er al vanuit dat iets niet nieuw is als je het koopt, maar zou de verkoper er wel op aanspreken. Heb laatst wat kleding gekocht van Noppies en Nameit en de verkoper had het op ‘heel goed’ staan. Toen het binnen kwam vond ik het eerder een ‘goed’. Ach, dan maar gebruiken voor de opvang en thuis.

Het ligt ook wel een beetje aan hoe duur de trui was. Meestal krijg je het met ossegal wel weer schoon :).

11. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    Ik vind dat wel redelijk om te vragen. En wil de verkoper het niet dan zou ik een geweldige feedback achterlaten:D:|

12. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    Ik baal wel een beetje. Leuk jurkje gekocht voor mijn jongste. Kreeg ik gisteren een berichtje van de verkoopster: heb je het pakketje al? Uh nee het moet nog verzonden worden. En nu issie geannuleerd:(

13. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Huh, ze had hem nog niet verzonden maar vroeg aan jou of zij hem zelf al verzonden had? Wat raar :roflmao:

14. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    Ze zei dat ze hem toch echt har verstuurd afgelopen dinsdag.
    Als zedat had gedaan dan stond dat wel bij het berichtje en dan krijg je de track and trace code.

En ze zou via homer versturen en die zijn echt niet zo snel met verzenden. Naja het verhaal rammelt een beetje. :roflmao: krijg ook geen uitleg waarom de koop toch opeens is geannuleerd o_O

15. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.545
    113
    Vrouw
    Vervelend zeg.. hier gelukkig nog geen nare ervaringen gehad.
    Heb redelijk wat verkocht de afgelopen weken en zelf van dat geld ook weer wat gekocht. Zo fijn.

16. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Raar verhaal ja! Maar balen omdat je je verheugt op een leuk item. Ik snap je teleurstelling!

17. Lska

Lska Actief lid

24 jul 2015
    316
    303
    63
    Vrouw
    De koop wordt automatisch geannuleerd als de verkoper niet binnen een week verzend.

Het kan overigens zijn dat ze het wel heeft verzonden maar er iets mis is gegaan met de koppeling bij vinted bestelling. Dan zou het handig zijn als ze de volgcode geeft want zonder weet jij niet wanneer je het pakketje kan ophalen. Het kan lonen om bij het afhaalpunt te melden dat je een pakketje verwacht, geen idee hoe bekend je daar bent maar ik heb eens gehad dat een kwijtgeraakt pakketje weken later ineens opdook en omdat het afhaalpunt wist dat ik daarop zat te wachten hebben ze het achteruit gezet.

Marti vindt dit leuk.
  18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja leuk is dat. Ik heb er zelf nog geen geld ingestopt, alleen van mn opbrengst dingen gekocht.

Spectre vindt dit leuk.
  19. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.955
    1.291
    113
    Ik heb een boek gevonden die ik graag wil kopen. Alleen staat er bij de persoon van wie ik het wil kopen en geen verzendopties en geen kopen knop. Ik heb het haar al gevraagd, maar geeft nog geen antwoord. Weet iemand van jullie hoe dit zit?

20. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.955
    1.291
    113
    Die laatste optie krijg je toch automatisch een negatieve feedback?

Deel Deze Pagina