Vinted

Discussie in 'De lounge' gestart door Loesje1988, 15 aug 2021.

1. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Ik krijg nu ook veel verzoeken van Fransen, en dat vind ik dus zelf een nadeel van Vinted. Onderhandel liever gewoon met mensen uit NL. :rolleyes: Jammer dat je dat niet kunt aangeven.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik ook vandaag veel Frans en 2 Spaans. Ik vind het maar lastig communiceren helemaal als ze aangeven geen Engels te spreken en ik heb geen zin alles door Google translate te trekken.

Beausecret vindt dit leuk.
  3. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Nee, vind dat zelf ook best asociaal om dan als je zelf geen Engels kunt, zelf die translate niet aan te gooien. Reden waarom ik nooit naar Fr op vakantie ga. :roflmao: Nu wil iemand ook iets reserveren tot 12 sept, best populair item volgens mij dus vind dat gewoon te lang. Snapt ze ook niet. Weet niet, heb het er gewoon niet zo op. Zonder iemand te willen beledigen hoor. :rolleyes::oops:

4. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Je kan trouwens wel in je eigen taal blijven praten en dan door Google laten translaten in de chat zelf. Dat is dan wel handig haha, maar ik maak toch liever mn eigen zinnen in goed Engels zodat de boodschap ook goed aankomt.

5. GossipGirlxoxo

Meen je? Ben al de hele middag in gebrekkig Engels bezig :roflmao::roflmao::roflmao:

Tranquila vindt dit leuk.
  6. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Jaa, er staat namelijk onder elk bericht: vertaal chat. Dus dan kan je beide gewoon in eigen taal blijven praten. :roflmao:

7. GossipGirlxoxo

Dit scheelt een hoop gedoe.

Beausecret vindt dit leuk.
  8. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Ik moet zeggen dat die translate best goed werkt bij vinted. Nooit problemen mee gehad eigelijk.

9. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Ik ben ook groot fan. Ruim €300,- verdiend met deze leuke app al. Ook uitgegeven hoor, ik koop vooral voor de kids veel.

Fransen hoor ik wel eens drama verhalen over maar ik heb zelf alleen nog maar goede ervaringen met ze.

Baileyy vindt dit leuk.
  10. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    oh man die Fransen zeuren ook altijd of ik het niet goedkoper kan verzenden.

Nee "Frederique" 15 items kan ik niet onder "klein" pakket verzenden...

GossipGirlxoxo, Spectre en Emsy vinden dit leuk.
  11. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Hoe open ik de links van jullie accounts? Bij mij gaat die dan steeds naar de algemene site

12. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Maar de prijs tussen klein en middel is echt nihil bij homerr. Maar 10 cent.

Ik kies eigelijk altijd voor klein.

Screenshot_20210821-214204_Samsung Internet.jpg

13. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    T formaat kan niet veel schelen maar het gewicht is het dubbele. En aangezien ik niet voor bizarre prijzen verkoop heb ik geen zin dat ik extra moet betalen voor verzending omdat het gewicht niet klopt.

14. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.818
    18.533
    113
    Vrouw
    Met grotere of meerdere items kies ik ook voor 'middel' of 'groot' pakket..... weet niet of het ooit voorkomt dat ontvanger extra kosten krijgt ofzo of problemen met de verzending wanneer het niet klopt?

15. GossipGirlxoxo

Oh dat had ik vandaag van toepassing en ik maar gebrekkig Engels praten en haar Frans door Google translate halen (tot ik de vertaal knop ontdekte) :roflmao::o:

hibiscusje vindt dit leuk.
  16. GossipGirlxoxo

Ik heb vandaag een goede verkoopdag gehad.
    Begonnen met wat merkloos zara spul erop en dat loopt ook een beetje. Wat heel goed loopt zijn setjes die ik zelf gecombineerd heb voor dochter met merk shirtje en zara shortje! Daar werd binnen 30 minuten de vraagprijs op geboden. Morgen ga ik dus proberen wat meer setjes kleding op de foto te zetten. Ik vind het leuk te zien dat hoe ik het voor dochter kocht en het bij haar droeg, zo goed en snel verkoopt. Voelt als compliment op mijn combinatie gevoel :roflmao:

Baileyy, Bezige bij, smax en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Dat is wel de reden waarom ik nog geen Vinted heb idd…

18. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Heeft iemand dit al eens meegemaakt?

Laatst heeft iemand geboden op een item, ik ben akkoord gegaan met het bod maar kort daarna heeft dezelfde koper op hetzelfde item een lager bod uitgebracht.

Op het eerste bod waar ik akkoord mee ben gegaan heb ik verder ook nog geen verzendlabel oid gehad.

19. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Binnen hoeveel dagen moet de verkoper verzenden?
    Ik heb 3 dagen geleden 2 artikelen betaald en nog niks van de verkoper gehoord. Ik kan zien dat ze gisteren nog online geweest is. Ik stuur vaak een berichtje naar de verkoper, iets van bedankt voor je aankoop en ik zal het zsm verzenden.

20. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Heb zelf nog nooit iets gehoord erover.
    Wat is er mis mee ? Je kan de chat gewoon automatisch laten vertalen,als men al een bericht stuurt. Heb zelf echt nog nooit problemen hiermee gehad.

Deel Deze Pagina