Vinted

Discussie in 'De lounge' gestart door Loesje1988, 15 aug 2021.

  1. LisbethSalander

    LisbethSalander Fanatiek lid

    1 dec 2015
    2.737
    5.393
    113
    Volgens mij kan dit niet. De afgelopen 4 pakketjes met Homerrr waren er bij mij heel snel. 2 uit NL binnen 1 week en 2 uit Italië binnen anderhalve week.
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  2. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.510
    4.310
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ladies, help!

    Ik laat pakketjes altijd bezorgen bij een DHL punt hier heel dichtbij.
    Nu heb ik interesse in een bundel, maar kan niet via DHL.
    Verkoopster heeft het nog nagekeken en de optie wél aangevinkt om te versturen naar een DHL punt.
    De overige locaties zijn momenteel voor mij niet handig omdat stukken lopen geen optie meer is, en alles gewoon niet goed bereikbaar is met de auto helaas.

    Kan ik iets doen om ze toch in m'n overzicht te krijgen?
     
  3. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.306
    7.260
    113
    Morgen nog eens proberen! Bekend probleem.
     
  4. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.510
    4.310
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ahh oke! DPD locaties inmiddels ook spoorloos. Heb de verkoopster nu even op de hoogte gebracht dat ik het morgen opnieuw probeer. :)
     
    Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  5. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.821
    6.990
    113
    Vrouw
    Even laten reserveren en morgenochtend nog eens kopen. Waarschijnlijk staat hij er dan wel weer gewoon tussen. Hier kan ik savonds bijna nooit bestellen via dhl helaas..
     
  6. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Ja, heel irritant dat het savonds vaak niet lukt. Ik kijk vaker pas dan omdat ik overdag geen tijd heb en als men niet wil reserveren of het berichtje niet ziet heb je vaak pech en is het al verkocht.
     
  7. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.510
    4.310
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ze heeft het gereserveerd. Inmiddels was alleen homer nog beschikbaar..

    Dpd en ups waren ook al verdwenen.

    Ik doe morgen een nieuwe poging! Bedankt voor jullie snelle reacties!
     
  8. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.510
    4.310
    113
    Vrouw
    Nederland
    Vannacht net na 00:00 was het weer mogelijk.
    Nogmaals bedankt allemaal :D
     
    Luna86, Zxcvb, Bloempjelief en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. aardbei1707

    aardbei1707 Fanatiek lid

    20 aug 2012
    3.921
    558
    113
    Ben vrij nieuw op vinted. Nu heeft een koper haar pakketje opgehaald en blijkt de trui onder de vlekken te zitten. Dit is gekomen door transport. Heb het zo in het doosje gedaan dus leermoment voor mezelf altijd ook nog in een zak inpakken.

    Koper had het probleem gemeld en de transactie gepauzeerd. Ik heb de terug betaling geannuleerd. Koper krijgt dan het geld terug toch?
    Heb ook gezegd in de chat dat ik er niets meer voor hoef te hebben.

    Heb ik het juist afgehandeld zo? of had ik een claim moet in dienen bij vinted? Wil geen gedoe dit leek me de beste oplossing.
    Maar goed weet niet of ik het juist zo gedaan heb.
     
  10. Aegyo

    Aegyo Fanatiek lid

    3 jan 2015
    2.324
    1.346
    113
    Ik heb toch iets mafs :eek:

    Ik had wat kleins gekocht op Vinted en de verkoper had het netjes en snel via een DHL punt verstuurd.

    Krijg ik opeens een grote doos met mannen sneeuwschoenen!

    Label op de doos (geprint door DHL) klopt, maar de doos zelf en inhoud zijn niet van verkoper en al helemaal niet voor mij bestemd o_O

    Hoe moeten we dit nou oplossen? Bij DHL mopperen?
     
  11. Lska

    Lska Actief lid

    24 jul 2015
    316
    303
    63
    Vrouw
    Daar heb ik elders iets over gelezen. Heel handig dat je bij DHL geen label meer hoeft te printen maar daar lijkt iets mis te zijn gegaan met de QRcodes, verkeerde koppeling ofzo, waardoor mensen totaal andere pakketjes ontvangen. Dat zou inmiddels een bekend probleem moeten zijn maar geen idee hoe het bij de anderen is opgelost dus ik zou inderdaad even gaan mopperen bij vinted/DHL.
     
    Aegyo vindt dit leuk.
  12. Aegyo

    Aegyo Fanatiek lid

    3 jan 2015
    2.324
    1.346
    113
    DHL zegt dat het hun fout is, maar Vinted moet het maar oplossen o_O
     
  13. hibiscusje

    hibiscusje Fanatiek lid

    31 mrt 2020
    2.201
    3.255
    113
    Vrouw
    Lekker makkelijk. Zou dat toch geen genoegen mee nemen.
     
  14. Lska

    Lska Actief lid

    24 jul 2015
    316
    303
    63
    Vrouw
  15. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.321
    810
    113
    Van de week een borgvest gekocht via vinted. Mijn dochter wou expliciet deze. Bij de staat stond "goed". Ik heb nog gevraagd of het uit een rookvrij huis komt en dat was zo.
    De prijs was gelijk aan andere tweedehands borgvesten van dit merk.

    Komt het vest aan, zitten er meerdere blauwe vlekken op. Het is een roze vest, dus het valt best wel op.
    Spreek ik de verkoopster er op aan, zegt ze doodleuk, tja het is een gebruikt artikel he.
    Nou echt serieus. Als iets hier vlekken heeft, dan gaat het dus de kliko in en zou ik het echt niet meer durven te verkopen he.
    Baal er stevig van. Niet zo zeer van de miskoop, maar heb nu wel een teleurgestelde dochter. Ik durf onderhand niks meer tweedehands te kopen zeg.
     
  16. LisbethSalander

    LisbethSalander Fanatiek lid

    1 dec 2015
    2.737
    5.393
    113
    Dat is zeker niet netjes van deze verkoper. Ik zou het probleem melden bij Vinted. Zij nemen problemen wel serieus en als je in je gelijk staat dan krijg je het geld terugbetaald.
     
  17. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.306
    7.260
    113
    Eens met jouw redenatie hoor! Niet normaal om vlekken te verkopen.
     
  18. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.321
    810
    113
    Nu blijft ze erbij dat de prijs er naar was en dat het `'mijn mening" is. Ik kan het nu terug sturen. Maar het kost me bijna net zo veel aan terug sturen als het gewoon houden.
    Dus ik houd het item wel, maar ben dus mooi opgelicht. En ja, dat is MIJN mening :|
     
  19. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.114
    15.623
    113
    Vrouw
    Ik zou haar eens vragen hoe jij kan weten dat er vlekken op zitten, als dazr geen foto's van zijn of wanneer het niet vermeld staat.

    Alsof iets met vlekken nog goed is.
    Goed voor de vuilbak ja.
     
  20. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Dat vind ik zo raar aan Vinted, zo kan iedereen dus alles verkopen zonder gebreken duidelijk te maken, als terugsturen voor een ander het toch niet waard is heb je het maar mooi verdient o_O
     

Deel Deze Pagina