Volgens mij heb je 6 dagen de tijd om iets te versturen, daarna wordt het automatisch door vinted geannuleerd en krijg jij als koper gelijk je geld terug
Tis aan jou wat je ermee doet, of akkoord met dat lagere bod of je kan dat bod weigeren en zelf dat andere bedrag tegen bieden. Gebeurt best vaak dat men een bod uitbrengt of een bundel selecteert en dat ze er dan niks mee doen.
Dit is mijn Vinted, momenteel staat er door tijdsgebrek niet zoveel op, dat zal binnenkort weer veranderen https://www.vinted.fr/member/49220184-leni0101
Had ik laatst ook, dan is het nog niet officieel verkocht als je akkoord gaat met het bod. Eerst moet de koper nog betalen dan kan jij het verzendlabel aanmaken. Ik had eerst een bod van 10 euro, ik ging akkoord en kreeg daarna een bod van €5. Ik wees die af en deed een tegenbod van €15 wilde al niet meer aan die persoon verkopen. Maar dat is dus blijkbaar een koop tactiek als dat vaker gebeurd. Weet iemand waarom ik verzenden via ups niet uit kan zetten? Dat kan hier alleen bij een punt waar parkeren lastig is.
Volgens mij een week anders annuleert Vinted de (ver)koop. Ik heb de afgelopen 2 dagen zoveel verkocht en ga pas dinsdag verzenden en heb ook niemand bericht daarover
Ik moet nog steeds lachen om hoe ik dat tot gisteren niet wist. Ik ben ook benieuwd wat er stond toen die mensen op vertalen drukten na mijn gebrekkig Engelse zinnen
Ik heb een keer gelezen dat sommige verzendmogelijkheden nooit uit gezet kunnen worden, denk dat ups daar 1 van is,omdat je met ups door heel europa kan verzenden. En daar draait het natuurlijk bij vinted ook om,makkelijk dingen verkopen en verzenden naar het buitenland
Welke verpakkingen gebruiken jullie om te versturen? Ik bewaar alle doosjes van artikelen die ik besteld heb, zoals van bol ofzo. Maar raak nu wel door de doosjes heen.
En dan die Franse kopers he.. ik heb er zoveel. Communicatie verloopt maar moeizaam ook met vertalen..
Ik wel. Al heb ik het nu bij een jurkje niet gedaan. Ik vind het nu wel steeds meer net zoals bij marktplaats dat ze erg laag bieden
Leuk Afgelopen zomercollectie bv. Van onze dochter heb ik in 1 pakket gedaan, dat zijn dan een X aantal kledingstukken en dan doe ik dat weg voor een bedrag tussen de 20/35 euro. Ligt er een beetje aan hoe ze eraan toe zijn en welke merken ik heb. Soms verdeel ik het ook en maak ik een pakketje met 1 merk als ik er veel van heb en dan de overige items als een pakket. Met name Z8 loopt als een trein. Voor een week of 3 nog een klein pakketje verstuurd met geloof 6 setjes/jurkjes voor 35 euro van Z8, beebielove, vingino en shoeby. Helaas vind ik zelf nauwelijks van zulke koopjes.
Zo… ben weer terug van vakantie en heb de vakantiemodus weer afgezet.. mijn artikelen zijn weer te zien morgen weer even ervoor zitten om een aantal artikelen opnieuw erop te zetten om zo weer meer zichtbaar te zijn in de lijsten
Dames, heb al op 10 augustus iets besteld. Ik ben bang dat het niet meer optijd binnen komt voor de vakantie. Als ik het pakket niet ophaal gaat het dan terug naar de verkoper? En krijg ik dan automatisch mijn geld terug?
Hoe houden jullie de pakketjes bij. Ik ga nu alles wegbrengen van de afgelopen 5 dagen maar vind het nog wel een klusje. Heb zo veel verkocht en de 1 wil DHL de ander ups weer een ander homer en die mailbox is super vol met ook vragen en lage biedingen ik moet echt flink scrollen om te zoeken welk label bij welk pakket hoort enz.