Vinted

Discussion in 'De lounge' started by Loesje1988, Aug 15, 2021.

1. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

Nov 24, 2019
    1,525
    1,563
    113
    Female
    Volgens mij heb je 6 dagen de tijd om iets te versturen, daarna wordt het automatisch door vinted geannuleerd en krijg jij als koper gelijk je geld terug

GossipGirlxoxo likes this.
  2. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

Nov 24, 2019
    1,525
    1,563
    113
    Female
    Tis aan jou wat je ermee doet, of akkoord met dat lagere bod of je kan dat bod weigeren en zelf dat andere bedrag tegen bieden.
    Gebeurt best vaak dat men een bod uitbrengt of een bundel selecteert en dat ze er dan niks mee doen.

3. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

Mar 6, 2016
    1,948
    1,710
    113
    Female
    Je moet binnen 7 dagen verzenden. Weekend dagen uitgesloten.

4. Leni88

Leni88 Bekend lid

Sep 16, 2014
    807
    422
    63
    Female
  5. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Had ik laatst ook, dan is het nog niet officieel verkocht als je akkoord gaat met het bod. Eerst moet de koper nog betalen dan kan jij het verzendlabel aanmaken. Ik had eerst een bod van 10 euro, ik ging akkoord en kreeg daarna een bod van €5. Ik wees die af en deed een tegenbod van €15 :p wilde al niet meer aan die persoon verkopen. Maar dat is dus blijkbaar een koop tactiek als dat vaker gebeurd.
    Weet iemand waarom ik verzenden via ups niet uit kan zetten? Dat kan hier alleen bij een punt waar parkeren lastig is.

6. GossipGirlxoxo

Volgens mij een week anders annuleert Vinted de (ver)koop. Ik heb de afgelopen 2 dagen zoveel verkocht en ga pas dinsdag verzenden en heb ook niemand bericht daarover :oops:

7. GossipGirlxoxo

Ik moet nog steeds lachen om hoe ik dat tot gisteren niet wist. Ik ben ook benieuwd wat er stond toen die mensen op vertalen drukten na mijn gebrekkig Engelse zinnen :roflmao:

Loesje1988, hibiscusje and Beausecret like this.
  8. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

Nov 24, 2019
    1,525
    1,563
    113
    Female
    Ik heb een keer gelezen dat sommige verzendmogelijkheden nooit uit gezet kunnen worden, denk dat ups daar 1 van is,omdat je met ups door heel europa kan verzenden. En daar draait het natuurlijk bij vinted ook om,makkelijk dingen verkopen en verzenden naar het buitenland

9. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,629
    1,443
    113
    Dankzij jou wsit ik dus dat je dit niet hoeft te doen. Bedankt voor de tip! Doe ik ook niet meer!

10. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,629
    1,443
    113
    Welke verpakkingen gebruiken jullie om te versturen? Ik bewaar alle doosjes van artikelen die ik besteld heb, zoals van bol ofzo. Maar raak nu wel door de doosjes heen.

11. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,629
    1,443
    113
    En dan die Franse kopers he.. ik heb er zoveel. Communicatie verloopt maar moeizaam ook met vertalen..

12. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,629
    1,443
    113
    Ik wel. Al heb ik het nu bij een jurkje niet gedaan. Ik vind het nu wel steeds meer net zoals bij marktplaats dat ze erg laag bieden

13. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,629
    1,443
    113
    Hoe doe je dat dan zo'n pakket??

Ik ga je volgen. Ben wel geïnteresseerd in de meisjeskleding ;)

14. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,148
    3,026
    113
    Nederland
    Leuk :)

Afgelopen zomercollectie bv. Van onze dochter heb ik in 1 pakket gedaan, dat zijn dan een X aantal kledingstukken en dan doe ik dat weg voor een bedrag tussen de 20/35 euro. Ligt er een beetje aan hoe ze eraan toe zijn en welke merken ik heb. Soms verdeel ik het ook en maak ik een pakketje met 1 merk als ik er veel van heb en dan de overige items als een pakket. Met name Z8 loopt als een trein.

Voor een week of 3 nog een klein pakketje verstuurd met geloof 6 setjes/jurkjes voor 35 euro van Z8, beebielove, vingino en shoeby.

Helaas vind ik zelf nauwelijks van zulke koopjes.:roflmao:

15. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

Dec 6, 2006
    975
    247
    43
    Female
    aan de kust
    Zo… ben weer terug van vakantie en heb de vakantiemodus weer afgezet.. mijn artikelen zijn weer te zien ;)

morgen weer even ervoor zitten om een aantal artikelen opnieuw erop te zetten om zo weer meer zichtbaar te zijn in de lijsten :)

16. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,629
    1,443
    113
    Wauw 12 pakketjes in een week. Das veel! Dat doe je goed

17. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,629
    1,443
    113
    Kan je ook een reservering opheffen? Ik kan het maar niet ontdekken...

18. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

Nov 6, 2015
    1,675
    807
    113
    Dames, heb al op 10 augustus iets besteld. Ik ben bang dat het niet meer optijd binnen komt voor de vakantie.
    Als ik het pakket niet ophaal gaat het dan terug naar de verkoper? En krijg ik dan automatisch mijn geld terug?

19. GossipGirlxoxo

Hoe houden jullie de pakketjes bij. Ik ga nu alles wegbrengen van de afgelopen 5 dagen maar vind het nog wel een klusje. Heb zo veel verkocht en de 1 wil DHL de ander ups weer een ander homer en die mailbox is super vol met ook vragen en lage biedingen ik moet echt flink scrollen om te zoeken welk label bij welk pakket hoort enz.

20. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

Mar 19, 2018
    2,122
    2,577
    113
    Female
    Misschien ouderwets met pen en papier?

Dat je de naam-inhoud-adres-bezorger opschrijft?

Share This Page