Ik heb ondertussen contact met dpd. Die gaat het punt nu navragen hoe en wat. Ik denk dat de pakketjes daar nog liggen. Ze zijn nog niet ontvangen door dpd zegt dpd.
Misschien krijg je wel een pakketje van mij. Heb ook maandag ingeleverd en kan verder ook niks inzien. Erg vervelend vind ik het voor de koper.
Bah zeg. Krijg ik vanmorgen een bericht van dpd dat het pakket onderweg is naar mijn gekozen punt. Krijg ik nu een mail dat ze het niet af konden leveren, dus het in een andere shop ligt. Why??
Ik snap oprecht sommige mensen op Vinted niet. Vorige week donderdag een nieuwe broek en longsleeve voor mijn zoontje gekocht. Vandaag moest ze uiterlijk het pakketje verzenden. Gisteren een berichtje gestuurd met de vraag wanneer ze het pakketje zou opsturen. Ze is al meerdere malen online geweest maar reageert niet op mijn bericht. Vandaag is door Vinted de aankoop geannuleerd omdat ze het niet verzonden heeft binnen 5 werkdagen. Zo irritant, waarom verkoop je dan artikelen op Vinted om vervolgens niet te reageren en niks op te sturen…. Zucht!
Nou Pakket sinds woensdag bij homer punt Donderdag zegt ze wat raar dat ik een review kreeg. Waarop ik antwoord dat er niks staat. Oh nee zegt ze dat is een ander, heb jouw pakket nog niet opgehaald. Vanochtend gevraagd wanneer ze het ophaalt aangezien geen melding nog van ophalen heb gehad. Waar ik me mee bemoei krijg ik terug…..
Dat snap ik wel een beetje, ik zou het ook raar vinden als een verkoper mij dat vraagt. Hier is het Homerr punt alleen op werkdagen van 16.00 - 22.00u open, dus niet heel flexibel met ophalen.
Ik vind het niet zo’n netjes antwoord van haar, maar ik snap haar irritatie wel. Het lukt mij ook niet altijd om het meteen op te halen, hoewel ik dat wel zo veel mogelijk probeer te doen. Vorige week vroeg iemand mij ook binnen twee dagen of ik het al had opgehaald. Ehhh nee, homerr punt is hier dicht in het weekend (en bovendien in de buurt van mijn werk waar ik in het weekend niet ben), ik haal het op zodra ik kan. Meestal laat ik het wel weten wanneer ik het later kan halen trouwens, maar goed.
Het antwoord is indd niet netjes. Maar het maakt toch ook niet uit wanneer zij het ophaalt. Als ze te laat is met ophalen is dat haar probleem en toch niet die van jou. Je geld krijg je toch wel