Iemand ervaring met het terugsturen van een artikel? Had een suède jasje besteld (€25,-), stond in de tekst netjes vermeld dat er een klein vlekje op de schouder zat. Bij ontvangst bleek ook de kraag vies/vettig te zijn, dit stond echter niet vermeld (ook geen foto van). Hierdoor gekozen om het terug te sturen. Nu ligt het al 5 dagen bij het punt, en de verkoper heeft nog niet opgehaald. Iemand een idee hoe dit nu verder gaat? Komt het dan weer retour naar mij?! Of krijg ik sowieso mijn geld terug? Verkoper heeft geen reactie gegeven om mijn retour.
Ik heb zoiets ook eens gehad. Kreeg toen mijn geld gewoon terug. De verkoper heeft het pakketje niet opgehaald, en hierna kreeg werd het opnieuw naar mijn pakketpunt gestuurd. Dit niet meer opgehaald toen. Heb je het probleem ook bij Vinted gemeld?
he wat balen zeg.. ik vind dat ook zo rot... 4 dagen later? Je hoopt gewoon dat ze je pakketje ontvangen, openen en aangeven dat het oke is . Dan kan het geld overgemaakt worden en door. Tot die tijd zit ik altijd een beetje in spanning of het wel goed gaat. Ik lees; je krijgt je geld toch wel - maar ik begreep dat dat niet altijd het geval is. Dus ik vind het nog steeds spannend. Hopelijk is het inmiddels in orde?
Hoe dat precies zit weet ik ook nog niet, maar van mij is er dus ook een pakketje niet opgehaald, dat komt nu terug en er staat bij dat ik moet aangeven als ik het heb opgehaald, dan krijgt zij haar geld terug. Dat vind ik ergens dus ook gewoon lullig als dat zo is, ik heb mijn werk eraan gehad om het in te pakken en weg te brengen en mag er nu weer voor rijden om het op te halen, lekker makkelijk voor haar
Dat is indd raar.. hier ook wel een x gehad dat het terug kwam, maar heb toen wel gewoon m’n geld ontvangen!
Wordt het niet naar je huisadres gestuurd? Hier was dat wel het geval. Mijn adres staat immers ook op het verzendlabel dus dat is dan het retouradres.
Ik heb dit inderdaad ook wel eens gehad. Super irritant! Pakketje was toen heel lang onderweg, en werd uiteindelijk vergoed omdat het te lang duurde. Ik heb ook niets meer laten horen toen aan de koper, ik dacht ‘ als jij geen moeite doet, dan ik ook niet meer’. Een andere heb ik terug gekregen op mijn huisadres, daar hoefde ik ook niet voor te rijden. Ik baalde wel want mijn retour termijn was verstreken omdat iemand anders geen zin/tijd/moeite wilde doen om het op te halen. Gelukkig alsnog via Vinted kunnen verkopen aan iemand anders.
Nee nog steeds niet opgehaald Ze noemt het zelf een niet handig afhaalpunt want in weekend dicht inmiddels is het er dik een week
Ligt er aan hoe je het hebt verzonden Dhl dan komt het wel thuis maar met homerr en mondial niet die hebben geen thuis bezorgservice
Nu twee keer achter elkaar een kledingstuk dat naar rook ruikt. Echt vies. Was het dan eerst denk ik dan. Hiervoor altijd geluk gehad en geen dingen die naar rook roken, heb al best wat besteld. Ze passen niet helaas, dus ik doe ze eerst in de was en verkoop ze dan weer.
Vraagje. Ik had maat 37 schoenen gekocht. Nu blijkt dat het maat 36 is. Maar ze heeft ze wel op de post gedaan. Wat moet ik nu doen?
Vraag me ook wel eens af of het kan liggen aan de bezorgdienst en verpakking. Hier zitten ze allemaal de hele tijd te roken in die busjes.
Ik vind dit ook altijd heel vies inderdaad. Maar ik heb het idee dat het soms ook aan het pakketpunt ligt. Als dat bijvoorbeeld een tabakswinkel is, en het ligt er een paar dagen, dan gaat het ook naar rook ruiken.
Je kan dan straks aangeven dat het 'niet oké' is. En dan aangeven dat je het retour wil sturen naar haar of er met haar uitkomen dat je je geld terug krijgt. Wel slecht hoor, gewoon de verkeerde maat noteren. Want volgens mij zijn de retourkosten nu voor jou. Je kan het pakketje ook niet ophalen, dan gaat het automatisch terug naar verkoper.
Heeft ze dat achteraf gemeld? Ik zou het in dat geval niet ophalen. Dan gaat het retour naar de verkoper en krijg jij je geld terug.