Vinted

Discussie in 'De lounge' gestart door Loesje1988, 15 aug 2021.

1. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.269
    5.870
    113
    Vrouw
    DHL is ophalen binnen 5 dagen anders gaat het retour.
    Staat volgens mij ook in hun voorwaarde of op de app van Vinted.
    Homer ophalen binnen 14 dagen, de andere weet ik zo even niet.

2. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.004
    14.668
    113
    Vrouw
    Nu kreeg mijn dochter weer een melding:
    Het pakket ligt bij een punt een dorp verderop.
    Wordt vervolgd dus....

Bloempjelief vindt dit leuk.
  3. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.004
    14.668
    113
    Vrouw
    In de melding die zij kreeg staat 7 dagen.
    Kijk maar:
    Screenshot_2023-04-04-17-14-28-127_com.whatsapp~2.png

4. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Ik heb het wel eens gehad dat het na 3 of 4 dagen al retour gestuurd werd naar mij. Kwam de koper het dus niet halen maar ik dacht dan ook dat ze nog wel langer de tijd hadden. Toen stond ik ook wel gek te kijken, was echt max dag 4 en volgens mij toch echt 3.

Misschien verschilt het per afhaalpunt?

5. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.004
    14.668
    113
    Vrouw
    Oh dat is wel raar zeg!
    Je zal maar denken dat je langer hebt en het is opeens al weg.
    Ik heb nu bijna geen verzendopties op het dorp, dus moet voor alles rijden. Het gebeurd dus echt wel eens dat ik pas een paar dagen later het kan ophalen.

6. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.801
    775
    113
    Heeft iemand ervaring met een dispuut dat geopend is omdat het artikel vol zit met gaten; en de verkoper die niet online is geweest en dus niet reageert? Het is nu eergisteren dat ik heb aangegeven dat het artikel niet voldoet en dat de transactie is opgeschort, maar er komt dus geen enkele reactie. Hoe lang krijgt iemand om te reageren?

7. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.864
    2.548
    113
    Ik dacht 48 uur en daarna kun je verder klikken dat er niet gereageerd word en dat vinted het gaat uitzoeken.

8. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.864
    2.548
    113
    Pff, soms kan ik zo balen van vinted.
    4 broeken besteld, 2 broeken zien er niet uit, op de foto's niet te zien en de gebreken dus totaal niet op de foto gezet.
    We komen er niet uit samen want ze blijft zeggen: ja ik heb excuses aangeboden maar wat wil je voor die prijs.
    Ik kan daar zo niet tegen, de afspraak is gewoon dat je dat soort dingen op de foto hoort te zetten.
    En het enige wat ik nu kan doen is alles terugsturen, geen recensie kunnen achterlaten en verzendkosten kwijt zijn of het goedkeuren en slechte recensie geven en ik ben met beide gewoon niet tevreden :$
    Ik heb zelfs al heel gemeen gedacht ik stuur alleen die twee broeken terug en die andere hou ik wel. :roflmao:

Spectre vindt dit leuk.
  9. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Dat laatste zou ik gewoon doen!!

Spectre vindt dit leuk.
  10. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.457
    8.610
    113
    Vrouw
    Vind het niet eens een gek idee;)

11. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.801
    775
    113
    hmmm ik ga eens kijken! Die 48 uur zijn inmiddels wel voorbij dus ben benieuwd! Dank voor je reactie ☺️

LizMe vindt dit leuk.
  12. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.801
    775
    113

Oohh super irritant dit! En herkenbaar, mijn gedoe nu gaat ook over een broekje dat niet duur was, maar waarbij ik nog expliciet gevraagd heb of er nog meer gebreken waren en dat werd ontkent. Het is zo vervelend, als je het had geweten had je van tevoren kunnen bedenken dat heb ik er wel of niet voor over. Nu zijn het ergens toch valse voorwendselen waaronder je iets hebt gekocht.
    Ik snap je neiging trouwens om alleen die twee kapotte terug te sturen, maar volgens mij moet de verkoper bevestigen dat het goed terug is ontvangen (dat vind ik zelf altijd wel een ding, wat nou als ze zeggen dat het niet akkoord is) dus wellicht krijg je er dan weer gedoe mee. Geen idee hoor, maar daar zou ik zelf bang voor zijn.

13. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Foto’s maken hoe je het terug stuurt. Ook van alles wat je in het pakketje doet. Heb je genoeg bewijs ;)

14. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.864
    2.548
    113
    Dan zou ik dus voor de foto vier broeken in het pakket doen en er uiteindelijk twee versturen :roflmao: ik ben zo'n watje hè, krijg al buikpijn bij het idee :$ terwijl zijn dus echt oprecht zulke slechte broeken opstuurt en dat dondersgoed weet.

15. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.332
    113
    Amsterdam
    Heb dit met een skipak voor m’n zoontje gehad. Zaten vlekken in die niet op de foto stonden. En ging ze ook nog ontkennen. Uiteindelijk besloten omdat hij het toch zelf ook weer vies gaat maken toch te houden maar dan wel met een slechte review. Want ik zat er idd ook mee als ik het terug stuur kost het mij weer geld heb ik niks en kan ik geen review achter laten en weten andere kopers niet dat ze op moeten passen.
    Maar idee om voor te stellen 2 broeken terug is ook geen slecht idee.

16. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.864
    2.548
    113
    Heb ik al gedaan maar wil ze ook niet. Naar zulke situaties. Heeft ze nog negatief gereageerd op de recensie?

17. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.332
    113
    Amsterdam
    Ja dat ik het ook nog terug had mogen sturen…. Ja lekker makkelijk en dan doorgaan met zo dingen verkopen.

LizMe vindt dit leuk.
  18. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Dan zou ik het houden als het je niet teveel heb gekost. En dan een slechte review schrijven. Denk dat je daar dan meer mee bereik..

Vervelend hoor zulke dingen..

19. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.864
    2.548
    113
    Ja precies daar ben ik dus ook bang voor dat je zo'n rot reactie krijgt. Dus eigenlijk wil ik die twee terug sturen en dan kijken of ze er met Vinted uitkomt. Maar het is me de zenuwen niet waard.

20. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.864
    2.548
    113
    Ja dat ga ik ook doen. Het is me de zenuwen niet waard.

Siepie85 en Mammavantwee vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina