Geen foto gemaakt van het pakket, moet dat dan? Ziet Vinted dat als bewijs, als iets kwijt raakt? Ik maak nooit foto's van het de pakketten die ik verstuur, en dat zijn er nogal wat. Gelukkig tot nu toe altijd goed gegaan, maar is het dan idd beter om vanaf nu maar foto's te maken?
Zeggen ze altijd, ook hoe je iets ingepakt hebt enzo, mocht het kapot aankomen dat je dan kan aantonen dat je het goed had ingepakt. Slaat nergens op allemaal
Dat is echt balen ja, is het al lang geleden? Ik heb 1x gehad dat mijn pakket ook kwijt geraakt was, maar dat kwam alsnog een maand later wel aan.
Vraagje. Een vriendin van me is geblokkeerd op Vinted. Een keer heeft ze de jurk niet goed op de foto gezet, dus heeft ze netjes opnieuw gemaakt. Nu heeft ze een roterende borstel te koop gezet, maar mag alleen ongebruikt. Ze wilde de advertentie verwijderen, maar is nu geblokkeerd. Doordat ze nu ‘meerdere malen in strijd is tegen de regels van Vinted’, is haar account dus geblokkeerd. Ze wilde pakketten inpakken, maar kan de gegevens dus niet meer zien van de koper en Vinted reageert niet op mailcontact. Iemand ervaring mee en wat kan ze het beste doen?
Met grote bedragen wel denk ik. Maar hij gaat nu het label nog eens printen en op een doos plakken en een foto ervan maken hopelijk werkt dat ook.
Je kunt als je doorheen de resultatenlijst scrolt ook hartjes zetten, zonder verder te klikken om de volledige advertentie te bekijken.
Dit heb ik dus ook! Een keer een artikel dubbel betaald, waarschijnlijk vanwege een storing oid, inmiddels meerdere berichten aan Vinted verder maar bijna een maand verder en nog mijn geld niet terug. Vorige week bericht gehad dat ik het nu binnen 5-10 werkdagen moet hebben omdat de problemen zijn opgelost. Ik wacht deze week nog af en waag er anders maar weer een (inmiddels boos) bericht aan. Schijtziek word ik ervan, bah
dit zou ik dus ook doen, je hebt toch bewijs dat je het hebt verzonden, wat willen ze nou nog meer met een foto. Bij mij is ook wel eens iets kwijt geraakt in Frankrijk, kreeg toen wel mijn geld en koper ook. Maand later kwam het pakket alsnog retour naar mij. Ik had toen volgens mij geen foto gemaakt, maar wel een beschrijving kunnen geven van het pakket. Dat ze dat nodig hebben snap ik dan weer wel voor het geval dat het label bijv beschadigd is ofzo.
Het is niet van mij, maar vinted heeft eind van de middag gereageerd dat zij een fout hadden gemaakt. Dus alles is gedeblokkeerd. Blijft toch vreemd
https://nos.nl/l/2472328 Als je veel tegoed in je Vinted portmonnee hebt staan zou ik het ff laten uitbetalen. Je weet maar nooit...
Precies dat heeft mijn man nu ook. Pfft hopelijk wordt het snel opgelost. Gelukkig heb ik geen groot bedrag in m'n portomonee, nja toch zo €50. Snel maar weer eens Vinted shoppen
Vandaag iets minder blij met Vinted. Een artikel is kapot aangekomen bij de koper. Ik had het verpakt in een stevig, klein doosje, en in kranten gewikkeld, met als opvulling van de rest van de doos nog meer kranten. Goed verpakt dus. Toch is het artikel (verstuurd via Homerr) kapot aangekomen. Een stukje is afgebroken, en dat was bij versturen nog niet, heb ik ook foto’s van. Enfin. Natuurlijk heeft de koper een klacht ingediend bij Vinted. Zij kan er immers ook niks aan doen. Ze had bij haar klacht foto’s meegestuurd, ook van hoe het verpakt was, en erbij gezet dat het goed ingepakt was, maar helaas toch kapot. Verder fijn contact met haar gehad ook, we zouden het antwoord van Vinted verder afwachten. Ik ging er vanuit dat Vinted het dus wel bij Homerr neer zou leggen. Maar nu kreeg ik vandaag een antwoord dat ze beoordelen dat ik het niet goed verpakt heb, en dat de koper dus haar geld krijgt. Maar ik niks. En dat de koper het artikel mag terugsturen, maar ze dat niet verplicht is. Hoeft voor mij ook verder niet, ze kan het ongetwijfeld nog wel lijmen en gebruiken, maar ik zit dus nu met niks, geen geld. Als ik probeer verder contact te krijgen met Vinted, krijg ik alleen maar standaard reacties. Bleh.
Ik heb een beetje het idee dat dit de laatste tijd de manier van zaken doen is van Vinted. Vind het erg jammer want voorheen nooit problemen gehad. Mijn man hoopt nog steeds zijn geld terug te krijgen van de paar schoenen die kwijtgeraakt zijn.
Ik vond dit idd erg jammer. Ik kon sowieso al niet reageren op hun beoordeling, de ‘chat’ was daarbij al gesloten. En toen ik contact opnam, kreeg ik binnen 5 minuten al een soort automatisch bericht, waarin ze zich eigenlijk herhalen, en waar ook nog even onvriendelijk in stond dat hun beslissing ‘final’ is. Je kan er dus echt niks mee.
Vannacht om 00.30 u is mijn artikel verkocht met de opmerking dat ik het morgen op moet sturen. Vandaag om 15.00 de annulering omdat de verkoper niet reageert.... er zijn mensen die in het weekend vroeg moeten werken he!
Jeetje dat is inderdaad stom zeg! Vraag dan eerst even of je het vandaag weg had kunnen brengen. Flapdrollen. ik ben ook wat minder blij met Vinted de laatste tijd. Ik wacht nog steeds op mijn geld terug van een artikel dat ik door een fout in hun systeem dubbel betaald heb. In maart!!! Heb al vaak contact gehad, probleem zou opgelost zijn en kreeg binnen 5-10 dagen mijn geld. Echter, inmiddels meer dan 10 werkdagen verder en niks noppes nada. Opnieuw contact opgenomen, blijkt er toch weer een probleem te zijn en ze kunnen niet aangeven wanneer het opgelost wordt. Het gaat gelukkig niet om een heel groot bedrag (kleine 30 euro) maar ik vind het stront irritant, met name omdat je gewoon helemaal niks kan doen. Het is verdorie mijn geld, niet dat van hun! Bah