Hier had ik het binnen een paar dagen op m'n rekening. Het wordt dus teruggeboekt naar de rekening waarvan t is overgemaakt en dus niet naar je vinted portemonnee.
Nee ik heb dus nog steeds niks ontvangen op mn rekening. Het is geen wereldbedrag maar vind het wel vervelend.
Ook niet in je vinted portemonnee? Ik kreeg vorige week iets terug van Vinted wat betaald was uit mijn portemonnee en daar dus ook teruggestort. Was binnen 2 dagen.
Het regent klachten over terug betalingen op trustpilot.. vooral een bestelling annuleren zorgt voor problemen.
Oh jee dat is balen. Ik heb 2 bloesjes gekocht op 24 mei. De verkoper is 28 mei nog op Vinted geweest, maar ze laat niks van zich horen. Ik heb nog gevraagd of ze het al verzonden heeft maar nee hoor. In de status staat dat de verzendlabel naar de verkoper is gestuurd en daar blijft het bij. Ik denk dat het niks meer wordt, dus wil.eigrnlijk mijn bestelling annuleren. Maar ik wil dan wel graag mijn geld terug....
@Zxcvb lastig.. misschien heb je geluk ik heb toen een product kwijt was wel snel geld terug gekregen het kwam toen in mijn portemonnee. Hoeveel dagen heeft een verkoper de tijd om een product op te sturen? Als dat termijn nog niet verkopen is zou ik even wachten. Volgens mij krijgt de verkoper dan een slechte recensie.
Volgens mij heeft de verkoper 5 werkdagen om te verzenden. Ik heb gekocht op vorige week woensdag, als ik dan donderdag tel.als dag 1 en maandag (2e pinksterdag) ook niet meetel als werkdag, dan zitten we nu op dag 5. Ik wacht het idd nog maar even af....
Vanmorgen contact gezocht, ze reageerden idd snel! Het was dus wel teruggestort maar niet onder vinted of welke naam hun ook aangaven. In elk geval....blij dat het is opgelost
Weet iemand dit? Ik wil iets kopen, en het via dhl laten versturen. Dat kost gewoon €8,99.. moet ik dan tot morgen wachten is het dan goedkoper of is dhl zo duur geworden?
Dat is gek! Dat heb ik nog nooit gezien. Lijkt me niet dat het zo duur is geworden. Misschien heeft verkoper aangegeven dat het een heel zwaar/groot pakket is oid?
Is het vanuit het buitenland? Ik kocht pas iets uit België en toen was via dhl ook een hoog bedrag. Ik weet niet meer exact hoeveel. Ik heb toen maaar gekozen voor homerrr