Vinted

Discussie in 'De lounge' gestart door Loesje1988, 15 aug 2021.

1. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    @ahtina: misschien moet je zelf een tegenbod doen, min één euro van de vraagprijs? Of een berichtje zoals: wat leuk dat je iets uit mijn kledingkast hebt opgeslagen als favoriet, mocht je vragen hebben stel ze gerust

2. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Liken is makkelijk. scrollen en liken
    Maar vaak vergeten ze na aankoop weer te unliken….

Athina vindt dit leuk.
  3. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Mijn 2e aankoop op Vinted was al meteen een teleurstelling, waarom gaat iemand kapotte spullen verkopen en als in nieuwstaat aanbieden. :mad: (de foto's waren bij de advertentie precies uit een hoek dat je dit dus niet zag)
    Maar als je kopersbescherming inschakelt en de verkoper wil het item terug, dan moet je zelf die retour verzendkosten betalen, dus ik heb ze maar in de kliko gegooid. Op mijn negatieve beoordeling kreeg ik zelf ook een 1 ster beoordeling met daarin dat ik een leugenaar was van haar terug. Ben er al weer helemaal klaar mee. :|

4. LENR

LENR Actief lid

13 apr 2023
    185
    103
    43
    Vrouw
    Zou ik wel een melding van maken bij de koper. En dat ze je anders maar tegemoet komen en je wat geld terug storten.

5. LENR

LENR Actief lid

13 apr 2023
    185
    103
    43
    Vrouw
  6. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Heb je wel melding gemaakt bij vinted? Vaak krijg je dan je geld terug, en heeft de verkoper gewoon ‘pech’.
    Je kan op haar beoordeling reageren. Het daaronder uitleggen zodat mensen kunnen zien dat het niet klopt wat zij zegt.
    Heel flauw zulke mensen!!

7. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Ik heb inderdaad gereageerd op mijn eigen review, ik verkoop zelf er niks, maar flauw is het wel. Nee, ik heb geen melding gemaakt, want toen ik het op ging zoeken stond er dat je dan je geld terug krijgt en vervolgens op eigen kosten het artikel terug moet sturen als de verkoper daar om vraagt. Dan is de kliko minder moeite met lage bedragen :confused:

Rozebeer vindt dit leuk.
  8. pinkel

pinkel Actief lid

18 aug 2011
    282
    164
    43
    gehandicaptenzorg
    Ik baal even een beetje. Heb een lego set gekocht om mn dochter te geven voor haar rapport.
    Het zat niet meer in de doos, maar er stond bij 100% compleet.
    Check ik het net na voor ik het in wil pakken, missen er toch 8 blokjes. Je kunt het set nu heus wel bouwen, maar het klopt gewoon niet, en een extra verhaaltje erbij zeg maar ontbreekt sowieso. Nu moet ik weer achter die ontbrekende blokjes aan. En die winkel daarvoor hier in de buurt is morgen niet open terwijl ik er dan langs kom.
    Haha wat een geklaag, maar baal er gewoon even van.

9. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik heb iets gekocht, maar het voldoet echt helemaal niet aan de beschrijf en is nep.

Ik kan het terug sturen, dan betaal ik 5 euro verzendkosten. (Voor niks dus)
    Maar ik wil wel graag mijn geld terug natuurlijk. What to do?

Ik kan ook "regel de verzending zelf" maar ook dan krijg ik mijn geld niet terug toch als ik het niet retour stuur?

10. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.462
    8.613
    113
    Vrouw
    Heb je de verkoper al een bericht gestuurd? En evt overlegd om geld terug te geven of iets?
    ben nu wel benieuwd wat je precies gekocht hebt ;)

11. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ja, diegene werkt voor geen meter mee, en komt ook nog eens uit Italië haha.

12. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.462
    8.613
    113
    Vrouw
    Was je veel kwijt? Dan zou ik het denk bij laten, of retour doen.

13. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Nee, niet veel (15 euro) maar het gaat mij eigenlijk om het principe.
    Vinted zegt dat je geen namaak mag verkopen, ondertussen wordt dit wel gedaan en mag je zelf voor de retourkosten opdraaien.

14. Mammavantwee

Heb je wel een klacht ingediend bij vinted? Vind het gek dat je zelf retourkosten moet betalen!

15. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ja, ik klikte op "ik heb een probleem"
    En toen stond er dus dat ik het retour moet sturen.

Als ik er op klik, dan staat er retour sturen 4.99 euro, of regel het zelf.

En dan daaronder in kleine lettertjes staat dat je de kosten van retourzending zelf moet betalen, tenzij je afspreekt met de verkoper dat diegene er voor betaald.

Ik probeer diegene dus mijn kosten voor het retouren te laten betalen, maar diegene negeert mij elke keer en probeert zo onduidelijk en zo min mogelijk te reageren. :o:

16. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.462
    8.613
    113
    Vrouw
    Misschien heb je hier wat aan. Contact opnemen mer Vinted dus!

Bijgevoegde bestanden:

Prettykitty vindt dit leuk.
  17. Mammavantwee

Ik zou vinted indd apart een berichtje sturen! Met foto’s erbij!

Prettykitty vindt dit leuk.
  18. LittleDevil1987

LittleDevil1987 Actief lid

7 mrt 2012
    212
    47
    28
  19. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik heb Vinted nu benaderd!
    Was even zoeken, nu het antwoord afwachten.
    Bedankt ❤️

Bloempjelief vindt dit leuk.
  20. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Wat vervelend! De Lego die ik via Vinted heb gekocht viel helaas ook tegen, misten ook dingen.
    Via marktplaats heb ik het ook wel een paar keer gehad en dat werd het meestal wel opgelost als ik een bericht stuurde. De ontbrekende stukjes werden dan in een envelop opgestuurd of een andere tegemoetkoming.
    Via Vinted is vaak lastiger, maar zou wel vragen of ze die stukjes nog hebben en op kunnen sturen.

pinkel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina