Ik was in het begin heel enthousiast over Vinted maar na al jullie verhalen durf ik dus echt niks meer te kopen Verkopen gaat wel goed. Heb maar één keer iets vervelends gehad, recent. Meid kocht een super mooie jurk, voor maar 9 euro. Was echt een prachtige jurk. Ze stuurde allemaal berichten met 'hoi schat, bedankt lieverd' dat soort termen . Dat vond ik al raar, maar goed. Goede foto's en omschrijving van de jurk etc., dus ze wist precies wat ze kocht. Toen ze het uiteindelijk om 15u smiddags kocht kreeg ik: 'kan je het vandaag verzenden?' Uhh nee, dat kan ik niet. Afijn, uiteindelijk de dag er op voor haar verzonden. Drie ( ) dagen later ging ze het een keer ophalen. Kreeg ik de dag erna een bericht dat ze de jurk veeeeeel te kort vond en hem terug wilde sturen. Toen heb ik gezegd dat ik daar niet mee akkoord ging. Ze had zo'n uitgebreide omschrijving met foto's, maten en lengtes ontvangen dat ze onmogelijk een verkeerde lengte voor ogen kon hebben. Ik had er een heel naar gevoel bij. Ik zei dat ze hem niet retour kon sturen en meteen Vinted een berichtje gestuurd dat ik er geen goed gevoel bij had. Toen ik tegen haar zei dat ik Vinted een bericht gestuurd had dimde ze in, en heb ik niets meer van haar gehoord. Automatisch was de koop dus afgerond en ik had nog een slechte review verwacht. Maar die kwam gelukkig niet. Ik heb nu 100 reviews en allemaal 5 sterren dus dat wens ik zo te houden . Stom mens was het zeg.
Pfff hier ook weer iets... Artikel gekocht, ontvangen...waarschijnlijk namaak. Koper stuurt een bewijs in (bon soortgelijk artikel in een andere kleur). Van een vriend want hij verkocht dit voor hem. Mag dit op Vinted.. Vinted moet nu beslissen of het wel of niet om een nep artikel gaat. En anders moet ik het op eigen kosten retour sturen
Ik dacht dat verzenden met dpd wel redelijk snel zou gaan maar 1 pakket ligt nu al een dikke week in het sorteer centrum. Ander pakket nu 2 dagen in het sorteer centrum. Meer ervaringen hier met dpd de laatste tijd?
Hier de laatste tijd helaas wel negatieve ervaringen met aankopen. Iets nieuw zonder prijskaartje en vol vlekken. Verkoopster bleef volhouden dat het echt nieuw was. Van die zachte babyschoentjes waar bij een de binnenzool mist, waardoor het niet meer goed aan het voetje zit, babykleding als nieuwstaat met oranje en gele vlekken bij de kraag, nou ga zo maar door.. En steeds vaker dat ik wat koop, zijn ze die dag gewoon online geweest, maar niet verzenden en niet reageren, vervolgens een paar dagen later (terwijl ze elke dag online zijn) op vinted vakantie en bestelling geannuleerd. Ik krijg m'n geld wel terug, maar vind het best vervelend
Inmiddels heeft Vinted gekeken naar de fotos die ik heb gestuurd, en het item is overduidelijk nep. Vinted was het hier mee eens, en ik heb mijn geld terug gekregen!
Ik ben ook maar eens begonnen met Vinted. De kleding stapelde zich maar op en ik vond het zonde om alles zo maar weg te doen. Vooral de kleding die Noah te klein wordt, hij is de enige die het draagt. Kleding van de meiden is door meerdere kinderen gedragen.
Ik zoek jongenskleding 134/140 van Mayoral en Z8 en Koko Noko En vintage meisjeskleding van vroeger. Dus echt dat Maritieme (rood of blauw wit gestreept, geblokt) In maat 74/80 +. Aardbeien, kersen kleding. En kleding met kraagjes. Vintage look.
https://www.vinted.nl/member/29464023-miekje1986 Ik heb zojuist mijn vinted even opgeschoond. Nu staat er alleen kleding op van onze zoon. Vooral Maat 98 en enkel 92. Ookal vast kleding voor het najaar. Er komt nog meer aan van hem maar moet zijn kast verder uit zoeken want maat 104 is ookal te klein aan het worden . Ook komt er binnenkort kleding aan van onze dochter, maar haar kast moet ik ook nog helemaal uitzoeken. Bij haar komt er voornamelijk maat 134/140. Hopelijk lukt het mij zo snel mogelijk om dit uit te zoeken
ja! Zo jammer he! Meestal maak ik alles dan al ver in orde - doosje klaar, kledingstuk erbij gezocht.... voor niks.. *zucht* . Hier de vakantiestand weer uitgezet. Gelijk wat kleding erbij gezet, maar wat luxere . 2 Cocktailjurkjes en 2 paar schoenen die eigenlijk vooral voor oudere dames zijn.. Niet echt de doelgroep op vinted denk ik. Maar ondertussen hoop ik dan maar dat het feit dat er nieuwe items bij komen, wel zorgt dat mijn winkeltje bezocht blijft worden.
Ik ook inderdaad. Zovaak afhakers, die dan ook niets meer laten horen. Zeg dan, ik heb geen interesse meer ofzo.
Ik verkoop sowieso vintage. Ik heb laatst hele leuke jurkjes gevonden. Ik weet alleen niet welke maten en of ze ook echt maritiem zijn. Ik zal zo eens kijken.