Iemand goede aanrader qua jacuzzi. Onze wensen: Opblaasbaar 6 persoons Filterpomp Verwarming Bij voorkeur ook nog energiezuinig haha Budget rond de 400/500 euro Max
Wij hebben de intex pure spa 6 personen gekocht met 25% keuzekorting. (Nu bij bol 501,- ) Ik vind de 6 persoons prima met 2 volwassenen en 2 kinderen. Met 4 volwassenen vind ik wel dat je wat moet kronkelen met je benen. Met zijn twee is hij perfect. Wij zetten hem elke middag op 39 graden en gaan er dan in de avond in. Daarna zetten we hem terug naar 32 graden. We schatten dat het ons aan elektra 50,- per maand kost (zonnepanelen dus dat is ideaal) Een nek kussentje en tafeltje is ideaal erbij, ook van intex.
Ik heb de lay z spa voor 6 personen van bestway. Wij hebben hem gekocht voor 399 euro in de winter. Bij toppy is hij nu 419 euro zie ik. Zoals hierboven al werd gezegd is hij ideaal voor 2-3 volwassen, of 2 volwassenen en 2 kinderen. meer kan wel maar dan zit je wat krap. Wij hebben geen kosten op een zonnige dag (zonnepanelen) en nu het warm is geen extra kosten eigenlijk. In april wel wat extra moeten betalen (30 euro).