dat is weggehaald door het beheer De eigenaar van vintykids deed net alsof ze een klant was en gaf zelf een goede review. Niet zo netjes...misleiding et cetera... Maar omdat het nogal gevoelige info was ( naam en toenaam) is het weggehaald ( terecht)
Er zijn hier berichten weggehaald Vandaar dat je er niks van snapt. Maar iemand die bij VintyKids werkt had hier speciaal een account voor aangemaakt om te vertellen dat ze hier regelmatig wat kocht en verkocht en de service top was. Wel onder haar eigen naam en een dame hier is er zo achter gekomen dat ze gewoon zelf werkt bij VintyKids. Maar nu is dus alles dus weggehaald?!
Alle berichten zijn dus aangepast/weggehaald. Ik begrijp dat het is weggehaald door beheer, maar vind het wel jammer dat beheer geen berichtje heeft achtergelaten..... Welterusten iedereen
Ah nu snap ik hem Vond het al zo'n rare opbouw van berichten haha... De site bekeken. Vind het vaak nog best wel prijzig....
Ts, hebben jullie geen winkels in de buurt die dat ook doen? Ik geef dan ook gewoon een zak kleding en dan verkopen ze het. Kleding die niet verkoopt gaat naar een goed doel. Vind ik ook best fijn.
Jawel, maar die nemen alleen kinderkleding aan vanaf maat 98. Kleinere maatjes lopen niet? Dus ik kan daar mijn spullen niet kwijt, aangezien de oudste nu net in maat 98/104 zit.
Ik heb onlangs een tas opgestuurd. Nog niets verkocht, maar de site is ook nog niet zo lang online. Wel 2 artikelen gekocht en dat zag er heel goed uit. Heel netjes verzorgt met een leuk kinderboekje er gratis bij. Ze verkopen ook nieuwe artikelen. Ik vind alleen de prijzen soms aan de hoge kant. Het blijft tweedehandskleding. Het is wel een betrouwbare organisatie in mijn ervaringen. Komen afspraken na en de levering is super snel en netjes. Hoop dat ze de prijzen iets laten zakken, dan gaat het naar mijn idee goed lopen.
Ja hoor daar gaan we weer, nog niks verkocht 2x gekocht en dan de ervaring hebben dat het een betrouwbare organisatie is. Wel toevallig dat dit je eerste berichtje is. Volgens mij gaat de geschiedenis zich weer herhalen..... Zo fout!
heeeeeeeeeeeeeeeel duur en ouderwetse bagger zie ik er bij heel veel webshops heb je nu al 50% korting en met kortingskoke nog 10 extra niets kopen dus
Zo jammer dit zeg. Ik heb een volle tas naar jullie toegestuurd. Toch voordeel van de twijfel geven. Maar nu dit weer. Als jullie zo zeker zijn van jullie concept, zijn dit soort berichten toch helemaal niet nodig! Maar als jullie hier al niet zeker van zijn, hoe moeten klanten dit dan zijn?
WHAHAHHA LAAT JIJ LEKKER JE KIDS VOOR LUL LOPEN wat een ouderwetse rommel heb net even gekeken maar bij webshops nog goedkoper dan deze bagger ik zou er nevver iets voor mijn mooie meisje kopen ik kan leukere shops 2e hands kleding en veel moderner die nemen alleen van 1 seizoon terug aan jammer dat jij je kindjes er wel in laat lopen