Onze kindjes zijn 1,5 en 4 wat zou het leukste zijn? Of heeft iemand anders nog een idee? Julianatoren zijn we al eens geweest en dat vond de oudste wel erg leuk, de jongste was toen nog te jong. Ik hoor graag jullie tips en adviezen.. Oh het gaat waarschijnlijk om morgen!
Ach als je iets wilt, spreek je toch nederlands met duits accent LOL!!! Het ziet er superleuk uit en goedkoop! Veel plaatsen met schaduw om te eten!
Irrland is indd super ! Is meer het speeltuin idee, veel glijbanen en klim dingen en een binnen speeltuin zoals balorig
Irrland is inderdaad erg leuk. Maar ook veel met water. Ik vind het daar het leukst als t echt prachtig weer is. Kalkar is ook leuk, maar alles een beetje van het zelfde. Julianatoren nog nooit geweest.
Onze kinderen vonden vorig jaar de julianatoren helemaal geweldig, oudste was ruim 2,5 en jongste 1 jaar en 4 maanden. Het Land van Jan Klaassen in Braamt is ook erg leuk!
Ik was afgelopen maandag in Julianatoren en wij vonden het superleuk, mijn zoontjes zijn 6 en 4. Ik zou er nog wel een keer naar teruggaan denk ik.
Hier hebben kids t alleen maar over julianatoren ..we gaan dit jaar voor abbenement. .als je twee x bent geweest he je de prijs eruit plus je krijgt eenmalig gratis toegang tot 8parken....dus dat is voordeliger...en opa en oma s mogen hele seizoen mee haha
Het wordt wunderland vandaag.. Eens kijken hoe het daar is Julianatoren hadden we vorig jaar gedaan met koningsdag