Hallo allemaal, Ik heb hier een paar namen voor jongens en meiden! Voor jongens; Zenn & Lev En voor meiden; Liv, Liz, en Pip. Liv stond heel erg lang op de eerste plaats, maar nu de naam Pip gehoord en vind dat toch wel erg leuk! Benieuwd naar jullie meningen! Liefs,
Voor de jongens: zijn dat namen?! voor een meisje: liz vind ik leuk, liv hoor je steeds vaker, en pip vind ik geen naam.
De jongensnamen vind ik leuk! Zenn zou ik wel als Sen schrijven Ik vind Zenn wel mooier staan dan Senn. Lev vind ik ook een mooie naam. Liv vind ik leuk, maar tegenwoordig wel nogal populair. Liz vind ik ook wel oké en aan Pip moet ik even wennen, maar op zich wel tof. Vraag me bij Pip alleen af of 't ook leuk is voor een volwassen vrouw. Als je nog op zoek bent naar andere namen hoor ik het wel
Bedankt! Met "Sen" breng je me idd ook op een idee. Leuk geschreven! Liv hoor je heel erg veel & dat is precies de reden dat ik er een beetje over twijfel. Pip vind ik tof en als ik er zelf over na denk, zou ik het wel leuk vinden als ik Pip geheten had Dus denk dat daar de meningen verschillen! Bedankt voor je input. Als je leuke namen hebt, kom maar op! Ik ben heel erg van de korte stoere namen. Mijn zoontje heet Kaj, dus moet daar ook wel bij passen. Hij is inmiddels 7.
Leuk om te zien dat iedereen zo'n andere mening heeft! Maar tips zijn altijd welkom hoor, dus als je een leuke naam weet?
Ooit een leerling gehad die Pip heette, maar dat vond ze later niet leuk. Toen heeft ze haar volledige naam genomen, Philippa. De jongensnamen zijn niet mijn smaak.
O, Kaj, leuk! Passen alle namen die je tot nu toe hebt wel mooi bij! Wil je per se weer een naam van 1 lettergreep? Ideetjes: Bengt, Birk, Bjirk, Bor Diem, Dim Fenn / Fen Jip, Job / Jop Lenn / Len, Loek Mels, Miel, Moos Nels, Niek, Niel, Noud Roef, Roek Sam, Seb, Sef / Zef, Siem, Sil, Sim, Sjors Ann Eef Fem, Fen, Fien Ief Juul Lien, Lot, Luce / Luus Nim Roos Saar Tess Vief / Fief
Zenn is leuk. Pip vind ikecht niks moet ik gelijk denken aan woezel en pip. Liv niet mijn naam lizz wel leuk maar hoor je veel vind ik
Ik vind de jongens namen niet zo leuk. Zenn denk ik gelijk aan jing jang lev is helemaal niet mijn ding... Sepp vind ik dan leuker... Voor de meisjes... Uhm ook niet mijn ding maar misschien ipv pip, pippa? Dat kan je dan afkorten als pip.. Moet zeggen dat ik Puck dan nog leuker vind
Haha grappig, de meeste vinden het vreselijk! Terwijl ik er helemaal weg van ben. Vind Liv en Liz heel veel voorkomen nu.
Hallo! Die jongensnamen zijn niet echt mijn ding. Voor een meisje vind ik Liz en Liv leuk! Ik ken een jongen die Pip heet.. Vond ik toen vooral heel zielig! Voor een meisje is het wel iets leuker, maar toch zou ik er zelf nooit voor kiezen! Weet ook niet of ik het leuk had gevonden als ik zelf zo zou heten.. Succes!