Kruidvat doos (Tas)

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Friesland90, 24 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hallo,

Heeft iemand enig idee wanneer je een mail krijgt met daarin de bon om de kruidvat tas op te halen?
    Ik heb al een hele tijd geleden op mijn account van kruidvat aangegeven dat ik in verwachting ben en mijn uitgerekende datum ingevuld.
    Er staat dat je enkele weken voor je uitgerekende datum een mail ontvangt.
    Ik vroeg me af wanneer dat bij jullie was??

2. GIO2009

GIO2009 Actief lid

29 jan 2013
    110
    0
    0
    Hoi,

Ik heb hem rond mijn 32ste week gekregen. Je krijg niet echt een bon. Gewoon een e-mail waar staat dat je het kan ophalen, je moet wel je voordeelpas meenemen. Die scannen ze.

3. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik dacht dus ook dat ik hem al op kon halen, maar de kassiere zei dat ik een bon moest hebben en de artikelen zelf uit de winkel moest samen stellen, vond het heel apart.
    Bij mijn zoontje kon ik er gewoon heen met de pas en kreeg de tas incl. producten en hoefde niks zelf samen te stellen.

4. zonnestraaltje1981

zonnestraaltje1981 Actief lid

28 apr 2009
    431
    0
    0
    Groepsleidster intensieve behandelgroep
    Overijssel
    Ik kreeg rond 33 weken een mailtje daarin stond wat ik bij de kruidvat mocht ophalen. Moest inderdaad in de winkel alles zelf bij elkaar scharrelen en dan bij de kassa via je voordeelkaart afrekenen.

5. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Ik had met 36 weken nog geen bericht, dus aar eens gevraagd in de winkel, zij zijn erachteraan gegaan, met mijn pasnummer en binnen enkele dagen kreeg ik mail dat de producten waren geactiveerd.
    Toen met pas naar de winkel gegaan, kon zelf de producten pakken maar ze herkenden me en deden dit voor mij. Had de tas nog net op tijd 2 dagen later bevallen:p
    Ze zeiden dat je normaal tussen de 30-34 weken bericht krijgt.

6. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Nou dat is ook wel echt net op tijd geweest dus!! haha

Ik ben pas 32 weken, dus heb nog wel even de tijd.. Ik wacht het nog wel even af, als het goed is dus wel rond deze weken.

7. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Heb hem vorige week gehad

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ik had mij daarvoor ook aangemeld, zoals je zelf ook beschrijft, en nooit meer iets gehoord. Met 33+4 bedrust gekregen, dus niet meer achteraan gegaan, maar vind het wel jammer achteraf!

Deel Deze Pagina