VIP huisje op CP

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Loesje86, 6 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Wij hebben 1x de vip gehad. Vond de broodjes het enige leuke. Sauna 1x ingezeten en de bedden waren gedekt.

Nu kies ik voor premium. Zo hebben we beddengoed daar, toch beetje luxe maar stuk voordeliger. Smorgens lopen voor broodjes vind ik wel gezellig en leuk begin van de dag.
    Vip viel ook buiten onze kortingscode en scheelde ons ruim 350 euro voor midweek. (50% korting was niet geldig op vip).

Vip is leuk maar vind het niet persee zoveel extra geld waard

2. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.500
    4.342
    113
    Vrouw
    Ik vind VIP dus echt zonde! Wij gaan voor het park en de faciliteiten, zwembad, plaza, orry en vriendjes, speelgebeuren etc....
    Wij nemen altijd een oventje+afbakbroodjes mee en afwassen kan mijn man heel goed!

(Maarja, ik ga thuis 2x per week in de sauna en heb een 3persoonsbubbelbad en een regendouche en woon aan het water)

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wij vinden VIP wel heel fijn! Heerlijk luxe badkamer, wat ik echt heerlijk vind na een dagje zwembad (even zelf ontspannen in een heerlijk bad met boek etc.), maar doe het thuis dan ook met een ouderwetse ijskoude badkamer van 2m2 haha.

4. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Zijn bij de eemhof ook in een vip huisje geweest vorig jaar. Wij vonden het heerlijk om savonds even in de sauna te gaan. De broodjes waren ook wel lekker. In juni gaan we naar port zelande. Nu niet in een vip huisje ben ook zwanger en lijkt me niet fijn om in de infra rood sauna te gaan. Broodjes gaan we dit keer sochtends ophalen :)

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Infrarood mag niet eend als je zwanger bent ;) Finse sauna wel.

6. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Wanneer gaan jullie en welk park?
    Ik dacht dat ze de kortingscodes niet meer geldig waren op de vip

7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Tja dat zal het dan wel zijn, die luxe hebben de meeste mensen dan ook niet. Wij boeken juist zo'n VIP huisje vanwege de luxe dingen die wij thuis niet hebben. Met jonge kinderen zit je toch niet tot heel laat in de Market Dome dus op het moment dat de kids op bed liggen kun jij lekker genieten van de luxe. Ik vind het alles behalve zonde van het geld. En wij gaan ook voor de kindershows, zwembad en speelgebeuren maar vinden het ook niet erg om een paar uur in ons huisje te vertoeven, lekker de openhaard aan te steken, lekkere dingetjes op tafel te gooien en een oud hollands spelletje te spelen.

8. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Wij hebben op de Eemhof een vip huisje gehad. Is ons goed bevallen. De broodjesservice was top. Het bubbelbad ook. En we hebben bij thuiskomst gelijk een dolce gusto aangeschaft. Het was een top vakantie

9. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Ik wel ik ben er geweest
    heel ruuim huisje
    lekkere slaapkamers
    betere bedden
    alles wel beter haha

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Indd een regen douche sauna zit erin en die douche is grooooooooooooot

11. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Wij gaan in april, naar het Meerdal.

12. caatje86

caatje86 Lid

14 nov 2014
    14
    1
    3
    In het Brabantse lan
    Die zijn errug mooi!! :D Lekker luxe!

13. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Net terug van cp vip huisje erperheide vondt het tegenvallen.
    Ok fijn dat er een stortdouche was, sauna niet gebruikt.
    Broodjes service kwam rond 8.30 uur dochter had allang crackers op voor de broodjes kwamen.
    Senseo zonder cups, vorig jaar hadden we premium met dolce gusto en incl cups.
    Kleine prullebak met 2 extra zakjes....veelste weinig! Kapstok boven de prullebak in de woonkamer.....onlogisch ingedeeld.
    Bank zat echt vreselijk zn pijn in me rug savonds zat er echt niet lekker op dus van ellende op tijd naar bed....ook tv was niks aan alleen nl1 nl2 en nl3.
    1 pan had geen deksel, geen vergiet aanwezig, wel kinder bestek maar geen kinder plastic beker/bord......in premium hadden we dit wel.

Zonde van het extra geld....gelukkig hadden we een kortingsbon vondt het geld niet waard.
    Volgende keer weer premium.

14. Loesje86

Oh jammer zeg!!
    De huisjes op het Meerdal zijn in 2012 gerenoveerd, dus ik heb nog goede hoop :D

Overigens las ik nu dat er geen kinder meubilair in de huisjes staat, daar had ik even overheen gelezen :(

15. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ik heb 2 keer bij gezeten, maar ben daar mee gestopt. De broodjesservice komt sowieso laat, mijn kids heb ik dan al eten gegeven die trekken het niet tot half 9 of later.

16. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Is toch logisch als je in België op vakantie gaat? ;) Ik kan bij jullie buiten Een en Canvas ook geen belgische zenders ontvangen..

17. Loesje86

We zitten er op dit moment en het bevalt ons tot nu toe prima! De broodjes aan de deur zijn ideaal! Whirpool lekker ontspannen :) Sauna nog niet in geweest ;) Groot tv scherm en een een mooi scherm op de kamer. Een super mooie gerenoveerde douche en wc. Helaas wel slechte kussens op de bedden en het keukengerei is niet echt schoon helaas. Verder geen klagen en zeker voor herhaling vatbaar!

Deel Deze Pagina