Ik kreeg vandaag bij mijn kruidvat een uitnodiging voor de Vip koopavond. Is aanstaande woensdag 12 december, 20% korting op eigenlijk alles. Was volgens mij de vorige keer ook landelijk dus vast bij meer kruidvat winkels!
Je kan geen vip member worden, je moet gewoon de in de komende dagen wat kopen bij de Kruidvat en dan krijg je een uitnodiging. Tenminste zo gaat het hier altijd.
Ja ook op aanbiedingen! Vorige keer waren luiers in de aanbieding, erg leuk met de extra 20% korting. Ik geloof dat de pampers nu weer in de aanbieding zijn.
Ik heb begrepen dat het geen vrije inloop is en dat je echt een uitnodiging nodig hebt om met 20% korting af te kunnen rekenen. Het is voor personeel en ieder personeelslid heeft een 5 uitnodigingen gekregen om weg te geven Erg jammer want had hier graag naar toe gegaan!
heb me suf gekocht afgelopen dagen bij kruidvat maar geen uitnodiging... denk dat ik maar eens ga mailen dat ik me gepasseerd voel
je kan gewoon naar binnen gaan, ik had ook geen bon. ik heb mooi weer ff 25 euro korting gescored! jihaaa