Ik heb mijn haar altijd heel blond gehad, maar vandaag de stoute schoenen aangetrokken en het koperkleur geverfd met wat highlights erdoorheen. Ik ben er heel erg blij mee. Alleen weet ik dus eigenlijk niet wat voor kleur kleding hier mooi bij staat. De enige kleur die ik wel weet is terracottakleur. Dat vind ik erg mooi staan, maar wat kan er verder nog meer bij en wat absoluut niet? Ook kwa make-up? Ik moet alle kleuren omgooien denk ik. Wie kan me helpen?
Ik zou niet weten welke kleuren niet bij koperkleurig haar zouden passen... Ik zou niet zo snel voor oranje kiezen, maar dat zou ik ook niet doen als ik blond of bruin haar zou hebben. Wat je make-up betreft, zou ik wat meer voor bruintinten gaan. Felle kleuren lijken mij in je gezicht te veel afsteken bij je haarkleur. Maar ik heb er eigenlijk niet zoveel verstand van, haha.
Toch bedankt voor je reactie! Bruintinten dacht ik ook aan...dat zou denk ik met kleding en make-up wel mooi staan
Zacht roze kleding of zwart wel saai maar goed.en perzik kleur blush zacht roze of zalm lipgloss goudtinten vind ik ook mooi.
Olijfgroen, midden en donkerpaars, creme, lichtgrijs. Maar het hangt ook een beetje af van je huidstint, of je donkere of juist lichtere kleuren beter kan dragen.
Dank je wel voor de reacties! Ik heb overigens blauwe ogen en mijn huid is niet echt heel wit maar ook niet getint. Zit er tussenin.
Blush, zalm, lichtroze en pastelkleuren moeten bij je huid passen. Dat heeft niks met je haarkleur te maken en ook niet met of je een lichte of een bruine huid hebt. Hier ook blond en blauwe ogen, onze dochter ook, maar we kunnen toch echt beide geen hele lichte rozige kleuren dragen. Dat heeft te maken met de roodtinten in je huid. Niet dat we beide een rode huid hebben, je ziet het niet met het blote oog. Maar bij de een staat het wel en bij de ander totaal niet. Wij behoren tot de laatste klasse. Onze huid komt het beste uit met donkerroze, donkerblauw, groen, donkerpaars, donkerrood, bruin, antraciet.
Ik heb zelf ook koperkleurig hoor. Ik draag vrijwel alles, maar wat ik persoonlijk heel mooi vind, is olijgroen, wit, zwart, taupekleur, donkerblauw, donkerpaars
Hangt er een beetje vanaf wat voor kleur koper en wat voor type je bent. Ben je er een met lichte wenkbrauwen en sproeten en een roze ondertoon dan is het een ander verhaal dan wanneer je donkere wenkbrauwen hebt en een gelige ondertoon. Over het algemeen zou ik gewoon blijven dragen wat je al droeg en dan langzaam kijken wat je bevalt. Wie weet denk je over een paar maanden: toch maar weer blond.
Bedankt voor het meedenken. Ik heb inmiddels gezien dat legergroen/olijfgroen erg mooi is. Ook vind ik abrikooskleur mooi en taupe en zwart. Mijn wenkbrauwen zijn niet donker en niet licht. Het is echt er tussenin. Ik ben nog steeds erg blij met de kleur
dit dus. als je weet wat voor type je bent zomer, herfst, winter of lente kun je alle kleuren dragen die bij dat type horen. heeft dus idd niks met je haarkleur te maken. heb zelf een hele lichte huid ben blond met lichte wimpers en wenkbrauwen. ik ben een zomertype en mij staan pastelachtige kleuren het best omdat dat het beste uitkomt met mijn huidskleur en niet mijn haarkleur. als je zo'n kleurconsult laat doen kijken ze ook naar wat het met de kleur van je gezicht doet en niet je haar