peuterbedje

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Ellen291982, Nov 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb een vraagje. Hoelang (welke leeftijd) kunnen kinderen in een peuterbed? want die zijn wat kleiner als een gewoon eenpersoonsbed toch?

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    tot een jaar of 6 moet wel lukken

3. Ellen291982

ooo dat valt me honderd procent mee.dank je wel!

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Mijn jochie is nu 1 meter, en ligt nog heerlijk in zijn peuterbedje, bij dik 3. Maar het bedje is 150 cm lang. Dus hij heeft nog ruimte zat om te groeien. Ik denk dat 5a6 ook wel een aardige gok is..

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

Sep 2, 2007
    9,025
    2
    38
    Ik twijfel ook nog steeds of ik straks een gewoon 1 persoonsbed voor mijn dan bijna 3 jarige zoon zal kopen of een peuterbedje. Ik vind ze zo schattig en zo blijft er meer ruimte over in zijn kamertje. En dan kan ik als hij groter is misschien wel een leuke (half)hoogslaper kopen....

Maarja 1 keer een 1 persoonsbed aanschaffen is natuurlijk voordeliger....;)

6. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    tot ze er niet meer inpassen? het ene kind is het andere niet he...

7. Tink

Tink Niet meer actief

Grijns. Dat is net als met maxicosi's, het ene kind is er met 9 maanden uitgegroeid en het andere zit er met anderhalf nóg in ;)

8. Samama

Samama Niet meer actief

Wij hebben gelijk een eenpersoonsbed gekocht. Haar kamer wordt van licht eiken, dus daar moet ze maar mee doen tot ze het huis uit gaat, eens in de zoveel jaar een ander behangetje (we hebben 1 muur behangen) en andere accesoires en ze heeft weer een totaal andere kamer.

9. Ellen291982

haha weet ik maar ik wilde graag een schatting en dat heb ik!:D

We willen een peuterbedje idd om meer ruimte over te houden. We hebben geen grote kamers en Emma moet hem delen met de nieuwe baby vandaar dat we ruimte willen winnen.
    We gaan ervanuit dat we op een gegeven moment ook gaan verhuizen

Share This Page