Ik heb een vraagje. Hoelang (welke leeftijd) kunnen kinderen in een peuterbed? want die zijn wat kleiner als een gewoon eenpersoonsbed toch?
Mijn jochie is nu 1 meter, en ligt nog heerlijk in zijn peuterbedje, bij dik 3. Maar het bedje is 150 cm lang. Dus hij heeft nog ruimte zat om te groeien. Ik denk dat 5a6 ook wel een aardige gok is..
Ik twijfel ook nog steeds of ik straks een gewoon 1 persoonsbed voor mijn dan bijna 3 jarige zoon zal kopen of een peuterbedje. Ik vind ze zo schattig en zo blijft er meer ruimte over in zijn kamertje. En dan kan ik als hij groter is misschien wel een leuke (half)hoogslaper kopen.... Maarja 1 keer een 1 persoonsbed aanschaffen is natuurlijk voordeliger....
Grijns. Dat is net als met maxicosi's, het ene kind is er met 9 maanden uitgegroeid en het andere zit er met anderhalf nóg in
Wij hebben gelijk een eenpersoonsbed gekocht. Haar kamer wordt van licht eiken, dus daar moet ze maar mee doen tot ze het huis uit gaat, eens in de zoveel jaar een ander behangetje (we hebben 1 muur behangen) en andere accesoires en ze heeft weer een totaal andere kamer.
haha weet ik maar ik wilde graag een schatting en dat heb ik! We willen een peuterbedje idd om meer ruimte over te houden. We hebben geen grote kamers en Emma moet hem delen met de nieuwe baby vandaar dat we ruimte willen winnen. We gaan ervanuit dat we op een gegeven moment ook gaan verhuizen