Ben vandaag maar eens een wandelingetje gaan maken in de buurt waarin ik ben opgegroeid en waar ik al zeker 12 jaar niet meer geweest was. Wel veel veranderingen, maar ook veel herkenbare huisjes. Ik heb ook het huis waar mijn ouders nu wonen even opgezocht. Alleen minder dat veel kentekenplaten van autos nog leesbaar zijn en dat je soms gewoon bij huizen naar binnen kan kijken. Privacy is geloof ik steeds minder belangrijk. Wat vinden jullie van het nieuwe google streetview?
Ja streetvieuw is echt super leuk! Fijn dat het nu ook in NL kan. Maar wat ik raar vind, is dat er een hele 'hap' uit NL weg is in het streetvieuw gebeuren
Welke regio is dan weg? O ja, bij mijn zus in Heerhugowaard zijn ze ook nog niet geweest, of het staat in ieder geval nog niet online.
Maar ik heb ze wel gezien in Heerenveen, heel raar. Nou misschien komt het nog. Er staat een oranje poppetje linksboven in de hoek. Deze kan je oppakken en meeslepen naar straten die blauw gekleurd zijn.
Je gaat op de google site naar google maps (een link bovenin) en typ dan de plaats in die je wilt zien. Dan is het de hele tijd dubbelklikken op de plek waar je in wilt zoomen. Als er streetview van die gekozen plek is, kom je na inzoomen vanzelf in een straat terecht.
ja is lachen....ik ging ook kijken zie ik ineens mn schoonvader bij zn bus lopen. Ik zeg tegen hem...wou je nou zelfs daar al reclame voor je bedrijf maken...hahaha vond het wel leuk
Dit had ik dus ook ik was aan t rondkijken in de straat waar onze zaak zit. Dus na een beetje rondkijken kwam ik bij de snackbar uit die daar toen stond. En ja hoor ... wie staat daar op zn gemak een kippetje weg te werken .... mijn mannetje !! hahahahaha
zit ik lekker in mijn buurtje rond te kijken, zie ik mij met mijn zoontje wandelen Ik denk dat ze dat wel leuk vonden, we staan zeker op 5 foto's