ik zit te denken om een robotstofzuiger aan te schaffen. Ik vroeg mij af of een robot stofzuiger het geld waard is. Maakt ie het goed schoon? Houden jullie meer tijd over voor andere dingen?
Wij hebben een hele dure, en ja, voor ons is hij het geld wel waard en hij zuigt goed. Maar ik denk dat het afhankelijk is van je situatie, we hebben hem gekocht toen ik veel last van mijn rug had en stofzuigen niet zo handig was. Als mijn man thuis was, dan was meestal ook onze zoon thuis en dat maakt stofzuigen ook lastig omdat onze zoon daar moeite mee heeft (autisme). Nu nog steeds blij mee. We zetten hem aan als we met de kinderen naar boven gaan en meestal is de stofzuiger klaar tegen de tijd dat die slapen, dus dat is handig. Verder hebben we een goede kruimeldief voor de banken enzo en uiteraard ook nog een normale stofzuiger
Ik heb een budget variant van Philips. Jammer van mijn geld. Meestal pak ik toch de stofzuiger. Hij blijft hangen dus ik moet erbij blijven. Elke 10 minuten moet ik hem weer leeg maken. En ik heb geen huisdieren. Ik gebruik hem alleen nog in de slaapkamers omdat hij goed onder de bedden kan. Dus als je budget niet zo groot is zou ik het niet doen. Geen ervaring met de betere machines.
Wij hebben een roomba en we noemen hem james. Komt het beste uit de test. Hebben hem nu 2.5 jaar en zet hem elke ochtend aan en ben dan meestal werken of weg. Rijd dan een uurtje en gaat dan naar zijn station. Ben er enorm bkij mee. Eens in de zoveel tijd stofzuig ik zelf maar ip is alles schoon. Zorg wel dat er geen troep op de grond ligt. Ik kan niet meer zonder.
Wij hebben ook een roomba en hebben hem ingesteld zodat hij snachts aan t werk gaat. Wat hij elke ochtend heeft opgezogen verbaasd me enorm en ben er dan ook ontzettend blij mee. Dus ja hij is zijn geld zeker waard. Ik heb hem aangeschaft vanwege mijn rug klachten en kan de stofzuiger die trouwens niks meer waard is niet tillen dus dit was een ideale reden om er 1 aan te schaffen
Ik lees mee. Twijfel ook al een tijdje. Welke roombas hebben jullie precies @Deedee91 en @susanne85 ?
Ik heb ooit met airmiles een goedkope variant van philips gekocht. Leuke gadget, maar als ik er ooit weer één zou willen zou ik een wat duurder type aanschaffen. Deze deed het leuk voor tussendoor en erbij. Ik zette hem aan als ik naar de winkel ging oid. Maar dan moest ik wel alle stoelen van de grond en nog wat zaken wegzetten anders draaide hij steeds hetzelfde stukje. Volgens mij heb je nu ook robotstofzuigers die programmeerbaar zijn en ook via app eventueel te bedienen zijn.
Ik heb voor je gekeken maar ik kan niet vinden welk type. Hij heeft een dirt detector en geen timer. Toch gevonden i robot-roomba-650. Kost nu bij coolblue 299, daar hebben wij hem ook weg alleen toen der tijd 350
Love love love onze lg hombot. Hij is geen beste vriendjes met kabels, maar voor de rest super! Gaat s nachts aan (elke nacht), soms overdag nog keer extra en 1 keer per week laat ik hem boven zijn rondjes maken. We hebben 2 hondjes en 2 kleine kinderen. Ik denk dat ik 1x per maand beneden zelf nog zuig.
Hier ook een roomba, bevalt super! Heb hem inmiddels 2/3 jaar en als hij stuk gaat wil ik sowieso weer een.
Hier ook een Roomba! Ik gebruik 'm sinds 4/5 jaar en ben er erg blij mee. Het model (780) kan je programmeren, dus wordt er alleen gezogen als wij er niet zijn. Als ie klaar is, gaat ie zelf weer terug naar z'n docking station. Ook kan je door middel van virtual walls gedeeltes afschermen (vroeger: waar het katteneten stond) en kan je de opdracht geven dat ie eerst de ene kamer doet en daarna pas een andere. De hoeken enzo moet je wel zelf eens in de zoveel tijd even doen.
Wij hebben ook een roomba 650 en ben er superblij mee hij volgt een rare route maar alles is wel schoon. zou heb zo weer kopen.
Wij hebben ook een roomba en ben er blij mee maar het is vooral voor het grove werk... wij hebben een huiskamer van zo'n 80m2 en dat moeten we in etappes doen. In een keer die hele oppervlakte slaat hij veel stukken over. Houd er rekening mee dat je bijvoorbeeld je eetstoelen moet verschuiven omdat hij daar vaak vastloopt in de poten. Hij komt er uiteindelijk wel uit, maar er blijft toch wel snel wat liggen. En de hoeken gaat ook niet altijd goed. Verder zet ik 'm ongeveer elke dag even aan in de keuken, daarvoor is het echt ideaal.