Ik had nu lekker een week vakantie maar ik moet morgen weer gaan werken. Nu heerste er voordat mijn vakantie begon een enorm buikgriep virus bij ons in het verzorgingstehuis (nog niet op onze afdeling maar wel door het huis heen) en volgens collega's heerst deze er nog op verschillende afdelingen (ik weet niet of dat ook op onze afdeling is) Het schijnt zeer besmettelijk te zijn en vannacht was ik aan het dromen dat ik het ook zou krijgen en het slecht voor de baby is... Dus nu heb ik eigenlijk een vraag: is dit slecht voor de baby? Ik ga er natuurlijk alles aandoen om het niet te krijgen (handschoenen dragen, mijn handen goed wassen en ontsmetten, geen sieraden, bij overgeven mondkapje dragen en altijd een schort dragen) maar zal dat voldoende zijn? Misschien een domme vraag maar ik heb er vannacht regelmatig aan gedacht en ik wilde hem toch even stellen
Hoi kleintje88, Ik begrijp dat je je zorgen maakt maar de buikgriep kan geen miskraam veroorzaken. Je kan proberen het niet te krijgen maar helaas is het niet altijd mogelijk om er onderuit te komen, Weet dat je kindje goed beschermd zit en goed voor zich zelf zorgt! Werk ze! Imke