ik weet nooit waar ik gebleven ben...

Discussion in 'Over deze site' started by Ramoontje, Aug 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    In mijn profiel kan ik aangeven dat ik via mail op de hoogte gebracht wil worden van reacties ("Breng mij standaard op de hoogte van reacties:
    Stuurt een email als iemand reageert op een onderwerp waar je in gepost hebt. Dit kan altijd veranderd worden als je een bericht plaatst. Ja Nee ). Hierbij heb ik "JA" aangevinkt.....maar ik krijg geen mailtjes :( zo moet ik steeds onthouden op welke pagina mijn laatste reactie staat (en dat valt met zwangerschapsdementie en de hoeveelheid pagina's die bij ons -de juli 2008 mama's- volgekletst worden niet mee ;) ).

Heeft iemand enig idee wat ik verkeerd doe of wat er verkeerd gaat?

Groetjes,
    Ramona

2. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    In de lijst met onderwerpen, zie je soms een blauw rechthoekje net voor de titel staan. Als je daarop klikt, ga je naar JOUW laatst gelezen post/pagina.

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik zal er eens op letten, bedankt!

4. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,280
    2,984
    113
    En wat betreft de mail, je hebt Hotmail waarschijnlijk ingesteld dat spam direct verwijderd of verplaatst wordt.

Lotte

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Hmmmm, dat zou kunnen idd....zal mijn andere mailadres in mijn profiel plaatsen :D

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Heb zojuist mijn mailadres aangepast en zowaar een mail gekregen dat er een reactie was gekomen :) :)

Lotte: THANKS!

7. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Dan kan deze dicht!

Share This Page