In mijn profiel kan ik aangeven dat ik via mail op de hoogte gebracht wil worden van reacties ("Breng mij standaard op de hoogte van reacties: Stuurt een email als iemand reageert op een onderwerp waar je in gepost hebt. Dit kan altijd veranderd worden als je een bericht plaatst. Ja Nee ). Hierbij heb ik "JA" aangevinkt.....maar ik krijg geen mailtjes zo moet ik steeds onthouden op welke pagina mijn laatste reactie staat (en dat valt met zwangerschapsdementie en de hoeveelheid pagina's die bij ons -de juli 2008 mama's- volgekletst worden niet mee ). Heeft iemand enig idee wat ik verkeerd doe of wat er verkeerd gaat? Groetjes, Ramona
In de lijst met onderwerpen, zie je soms een blauw rechthoekje net voor de titel staan. Als je daarop klikt, ga je naar JOUW laatst gelezen post/pagina.
En wat betreft de mail, je hebt Hotmail waarschijnlijk ingesteld dat spam direct verwijderd of verplaatst wordt. Lotte
Heb zojuist mijn mailadres aangepast en zowaar een mail gekregen dat er een reactie was gekomen Lotte: THANKS!