Welk cadeau??? veel twijfels

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Krulletje87, Feb 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444
    83
    van alles...
    Ik wilde graag voor onze meid een pop kopen, nu hebben we en baby born in huis.

voor haar wilde ik een chou chou of een annabell (dat ze er over een poosje wat aan heb)

Nu weet ik niet goed welke in moet nemen... want van annabel heb je weer paar soorten.

de een ervan kan in bad (care for me), maar kan deze bijv ook zn hoofdje draaien? sluit het zn oogjes bij t slapen? want dat is bij de ander weer wel (interactieve annabell) maar bibbert deze bijv ook uit badje? en sluit deze zn oogjes bij t slapen?

kwa lachen, huilen flesje ofzo is het volgens mij aardig hetzelfde.
    zuiggeluiden bij speen bijv hebben annabell poppen die altijd, en het in slaap vallen?

En wat kan de chouchou bieden?

Wie kan mij helpen de juiste beslissing te nemen? min punten misschien nog? K vind t zo moelijk om een beslissing te nemen;)

Groetjes

2. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444
    83
    van alles...
    weet eigenlijk niet of ik wel goed zit hier;)

3. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Onze oudste (bijna 4,5) heeft zowel een Baby Born pop als Annabel en de jongste (11 maanden) 'speelt' al geregeld met de Annabel pop. Vind zelf die pop vooral mooi omdat hij een zacht lijfje heeft en daardoor makkelijker mee te spelen als met de harde Baby Born. Ook is de jongste nu al helemaal gek op de geluiden en bewegingen die de pop maakt (huilt, roept papa, zuigt op de speen en maakt slaapgeluiden). Kortom, nu al een succes ;) Ook de oudste is er nog steeds heel blij mee!

4. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444
    83
    van alles...
    dank je voor de reactie.

En heb je dan een annabell care for me/zorg voor mij (die in bad kan)

of de interactieve. die op stemgeluiden hoofdje draait en bijv oogjes dicht doet als t gaat slapen?

5. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Een wat ouder model waarschijnlijk (2010 gekocht), maar ze kan niet in bad, wel oogjes dichtdoen etc.

6. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444
    83
    van alles...
    eroverheen gelezen;) maar k zie dat die ook een zacht lijf heb.

omdat die baby born toch in bad kan, denk ik dat k dan maar ga voor die niet in bad kan. van ieder wat wils;)

Dank je voor je berichten

7. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444
    83
    van alles...
    mag ik vragen, waar je m die tijd heb gekocht?, huilt die pop ook echte tranen?

Share This Page