@Micera Leuk! Hoe krijg je deze erin?! Bepaalde virusen kan je trouwens makkelijk op je negeerlijst zetten, je bent meteen weer beter.
Ik ben me even in gaan lezen, nieuwsgierig als ik ben, maar zie dat het met tijden inderdAd best heftig is
Het was een uitprobeersel, kijken of het lukt in het nieuwe forum (ja, dat lukt dus). Je kan ieder willekeurig plaatje of gifje in een bericht zetten, en die wordt dan getoond. Dus een kwestie van rechtermuisknop op een plaatje, afbeeldingslocatie kopieren, dan klik je op "afbeelding" in het tekstscherm (staat 6e icoon van rechts, naast de smiley). Je krijgt een pop-up, daar kopieer je de afbeelding-url in, en hup, hij staat in je bericht.
Maar even weer OT ( sorry ben dat ene persoon virus zat ) Hebben jullie ook last dat continue je Adobe Flashplayer crasht? Iedere keer weer zodra ik op ZP kom crasht dat programma en kan ik dus geen foto's uploaden, zie halve banners etc. En nee het ligt niet aan mijn laptop want ik heb het enkel en alleen op de site van ZP
Heel irritant. Mag @Beheer ook wel eens naar kijken. Al vraag ik mij af of die überhaupt wat lezen maar goed.