Baby verslikt zich; gevaarlijk?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 2 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    11.017
    4.018
    113
    Mijn meisje verslikte zich vanavond een beetje in dr vitamines. Ik stond onder de douche toen mijn vriend met haar aan kwam lopen. Ze hapte af en toe een beetje naar lucht, had waterige oogjes en moest af en toe hoesten. Een tijdje rechtop gehouden toen begon ze alweer te lachen, ze had alleen nog een tijdje de hik.

Nou kijk ik heel vaak rond etenstijd naar zo'n baywatch programma op net 5 en daar hebben ze heel vaak mensen die veel water binnen krijgen en die sturen ze dan uit voorzorg naar het ziekenhuis omdat als je water in je longen hebt je dan na 24 uur alsnog kunt 'verdrinken'.

Nou vraag ik me dus af hoeveel kwaad het kan als een baby zich verslikt. Nou verslikt ze zich wel eens vaker in een slokje melk, maar dat is 2x hoesten en klaar, dit duurde wel wat langer, in ieder geval had ze er nog wel een tijdje last van.

2. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Heb zo'n verhaal wel eens bij Oprah gezien, over een jongetje wat al wat ouder was (jaar of 3). Hij had zich verslikt in zwemwater en was daarna gewoon gaan spelen. In zijn middagslaapje is hij 'verdronken'. Lijkt me dat van een klein slokje drinken zoiets niet kan gebeuren :)

Deel Deze Pagina