Hier is het precies hetzelfde. Voor de eerste keer overigens Super irritant, en alleen op dit forum!!!
Ik kom nu ook niet meer met mijn mobiel op zp.... Rot reclames. Zp jullie hebben echt een serieus probleem doe er aub iets aan.
Het was een tijdje weg maar nu weer een nieuwe... Zucht. Iets met ernstig virus en een pagina in het Litouws...? Jammer hoor dat er niet iets structureel aan gedaan wordt!
Zouden jullie weer zoveel mogelijk info willen sturen over de vervelende advertenties die jullie zien? Print screen, url etc. Je kunt dit e-mailen naar info@zwangerschapspagina.nl. Let op!! Klik niet op de advertentie. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ze zijn weer terug. Nieuwe maar ook oude die ik al gemaild had. Wat jullie gedaan hebben lijkt dus niet blijvend te werken.
Ik krijg er nu een dat er een zwaar virus opzit ofzoiets. Druk het snek weg maar de volgende keer zal ik een screenshot maken. Sinda gisteren weer begonnen.
Jup het is weer terug. Ik krijg dezelfde pagina's als de printscreens in het topic die nu in de Lounge staat. Dacht even dat ik weer fijn met chrome kon internetten op mijn mobiel maar moet toch weer mn adblockbrowser gebruiken. Jammer jammer jammer.
Inderdaad heel irritant!! Ik kan de nod pagina hierdoor niet eens meet bezoeken. Krijg comtinu bovenstaande melding. Kan daar iets aan gedaan worden? Kan ik iets doen waardoor ik het niet meer krijg?
Beheer wordt het niet eens tijd voor een andere helpdesk of websitebouwer voor jullie website? De huidige kan het probleem blijkbaar niet structureel oplossen, en de virusmeldingen continu zijn zo ontzettend irritant!
Ik krijg ook constant de melding dat mijn s6 zwaar beschadigd is door een virus. Echt heel irritant want ik kan amper nog op het forum kijken zonder steeds die melding te krijgen.
Wij vinden het inderdaad ook erg vervelend. Stuur a.u.b. de URL van de afbeelding en de verwijzing door naar info@zwangerschapspagina.nl Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Krijg sinds vandaag de hele tijd de melding. "wilt u deze website toestaan een app op uw computer te openen?" En dan kan je kiezen voor toestaan of annuleren. Hele kromme zin ook. Dit komt steeds tevoorschijn als ik naar een nieuw topic ga. Is dit weer een nieuwe virus?