Zucht, frustratie..

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Peetj, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Bij de zwangerschap van mijn zoontje zat ik met een week of 20 volledig in de ziektewet wegens BI..
    Nu ging het echt boven verwachting goed, vrijwel geen pijn, behalve als ik een paar avonddiensten achter elkaar had..

Nu sta ik gisteren op van de bank, heel normaal niet gehaast of zo. En ik zet één stap zijwaarts.. Voelt alsof er iets knapt en ineens is de pijn net zo erg als tegen het einde van de zwangerschap van mijn zoontje.

Alles doet zeer, lopen, staan, na een paar minuten zitten voel ik de pijn alweer opkomen :( Baal hier zo van!!

2. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ah wat vervelend dat je nu al pijn hebt. Helaas ik ook... Nu al :(( En we moeten nog wel eventjes..) Sterkte! Ik heb net wat telefoonnummers gekregen van m'n vk van fysio bij mij in de buurt, ben benieuwd hoe snel ik terecht kan

3. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    er is hoop
    ik had in deze zwangerschap ook al heel vroeg last van bi. ik ben bij een mensendiek therapeut geweest en ben op het moment nog tseeds pijnloos.

heb bij mn andere zwangerschappen er ook last van gehad

4. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    hier ook veel pijn.vooral als ik zijwaarts loop(bijvoorbeeld tussen de rommel van de verbouwingen hier :x )
    soms kan ik echt amper blijven staan.ik heb wel teveel gedaan moet ik bekennen(schilderen,op een ladder klimmen,staan balanceren op die ladder,dingen versleuren.....)ik ga het rustiger aan doen voortaan maar de pijn die is er even erg als ik in de zetel zit :(
    sterkte voor jullie

5. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Bij mijn zoontje had ik met 8 wkn al klachten. Daarom baal ik zo omdat het nu zo goed leek te gaan

Deel Deze Pagina